پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

حرف زدن پرنیا.... خاله زهرا

1395/4/22 8:48
نویسنده : مامانی
713 بازدید
اشتراک گذاری

دخترمون در سن  1 سال و 8 ماهگی بطور کاامل حرف میزنه.... 

داداشی  پوبا(پوو بببا) بیا بلیم بازی کنیم..... داداشی پاشو چایی بخولیم

داداشی و مهدی  هییسسس بابایی لالا یه

میگم اینو از کجا آوردی کجا بود؟ میگه اینجا بووود...آنجا بود... خخ

مامانی پول بلیم به به بخلیم..... داداشی بیا بلیم دردر به به بخلیم(یه بار با پویا رفته سوپر)

گفتم هر وقت جیش داری بگو بریم دسشویی.... دم به ثانیه مامانی بلیم جیش کنیم ... جیشه ... جیشه... میبرمش اب بازی میکنه میگه بلیم داداشی ...جیش نیس! 

------------------------------------

دیروز کلا هراسون بودیم، خاله زهرا بیمارستان و کورتاژ و.... 

خدا خودش کمک کنه

مامان و مریم و ریحانه رفتن تربت پیشش.....

دیگه بیشتر اصلا دوست ندارم توضیح بدم که یادم نمونه.....

------------------------------------

پویا روزها تنها میمونه که من میام سرکار و پرنیام مهد.... البته که تو ساختمون بالاخره یکی هست... زن عمو... مادربزرگ... ولی بااز هم از پویا بعید بود که خداروشکر راه افتاده

کلاس چرتکه و زبانم میره

بزرگ شده و رشید.... و هنوووز کوچیک تر از پرنیا.... و هنوووز من عاشقش ... صورتش یادآور اولین تجربه ی شیرین مادرشدنه... امید من تویی پسر آقای من 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

SENDER2016
22 تیر 95 16:23
با سلام و عرض ادب برای دریافت اپلیکیشن برای بچه ها ...یه بازی مخصوص کوچولوهای ناز و دوسداشتنی https://cafebazaar.ir/app/ir.hiprogrammer.behzadgarusian.kocholoymoadab/?l=fa
سایه بانو
25 تیر 95 17:05
سلام خوبی؟ آااااااااااااه قسمت معرفی وبلاگت منو در حصرت فرو برد!!! پیش منم بیا.....پیشنهاداتون خیلی برام مهمه.....کلا هر هفته آپ میشم....شمام بهم سر بزنید........... خیلی شیرینه حرف زدن کوچولو ها.....اون ماه های اول...........
مامانی
پاسخ
عزیزمممم... حتما میام
نیما
27 تیر 95 16:21
زبون بچه ها رو فقط مامانشون می فهمه
مامانی
پاسخ
همینطوره
مامان نازدونه ها
29 تیر 95 16:20
جیگر قد وبالاش و کامل حرف زدنش انشالله همیشه شاهد موفقیتهای دو امید زندگیت باشی بلا از عزیزانت بدور باشه وبه امید سلامتی کامل وهمچنین شادبودن شون
مامانی
پاسخ
فدای تو بشم عزیزم... به همچنین برای شما و نازدونه هات
سایه
14 مرداد 95 6:34
سلام گلم خوبی؟؟ پستتو خوندم ونظر گذاشتم و دوست دارم تو هم بیای چندتا مطلب آشپزی خوندم نظرتو بزاری حتمااااااااااااااااااااااااااا راستی من پیشاپیش لینکت هم کردم اگه افتخار لینک کردن دادی منو با عنوان, "" طلابانو-جذاب ترین های آشپزی برای مامان ها"" لینکم کن گلم منتظرتم
مامانی
پاسخ
ممنووون از حضورگرمت خدمت میرسم انشالله
سایه
14 مرداد 95 10:03
حتماااااااااااااا امتحانش کن خوش اومدی همیشه سر بزن...راستی فک کنم یادت رفت منو لینک کنی مامان پویا و پرنیای عزیز......
مامانی
پاسخ
لینک شدی عزیوووم
عطیه ( دو دانشجو )
2 شهریور 95 9:53
سلام مامان رقیه مهربون. نظراتتو خوندم دلم پر کشید برات. خیلی دوست اریم . روی گل بچه های قشنگتو از طرف من ببوس
مامانی
پاسخ
فدای توووو... تبریک ویژه ی منو پذیرا باش عزیزم