پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

ببقشید!

1392/3/19 9:11
نویسنده : مامانی
605 بازدید
اشتراک گذاری

رفتیم خونه ی همکارم تو اتاق بچه ی توراهیشون! یه عالمه عروسک آویزون کردن سردسته ی همشونم یه عنکبوت بزررررررگ که خداییش منم ازش میترسیدم.

این پویا هم یکی از این عنکبوتا رو خونه ی النا دیده و وقتی خواست بهش دست بزنه یه کم تکون خورد و آقا این دیگه ترسید که ترسید. حتی یه روز رفتیم در اسباب بازی فروشی یه وسیله از پشت ویترین انتخاب کرده میخوایم بریم تو میگه نهههههههههه اونجا عنکبوت داره. می بینم رو سقفشون یکی هم نه ها! 4 تا از اون عنکبوتا وصل کردن!!!! خلاصه هیچی بچه ترسید اصلا تو نرفت.....

حالا دیشب هم هی میخواد بره اسباب بازی برداره از اتاق هی میترسه از عنکبوته . برداشته میگه: مامان آخه آدم تو اتاق بچه ی کوچیک عنکبوت وحشتناک میزاره؟اصلا چه معنی میده!!!!

بابایی و همکار گرام داشتن شبکه های  م.ا.ه.و.ا.ر.ه  رو تنظیم میکردن این گوشه ی سمت چپ منوی کانالا باز شده بود بعدسمت راست صفحه یه خانوم به صورت نصفه نیمه ع.ریان! دیده میشد . میگه: مامان بگو اونو ببرن(همون منوهه رو!)  هیچی نگفتم و وقتی کارشون تموم شد منوهه رفت میگم دیدی بردنش . میگه نههههه بگو همون شبکه رو بیارن!!!!!!   دهنمو باز کردم برا امیر تعریف کنم دستشو گرفته جلو دهنم میگه هیچی نگووووو این یه رازه..... اگه فکر میکنین این مسائل برای بچه هاتون مهم نیست و حالیشون نمیشه سخت در اشتباهین....خاموش کنین اون لامذهبا رو عصبانی

 -------------------------------

تازگیا تا یه کار بدی میکنه و عصبانی نیگاش میکنی  میگه: ببقشیدناراحت (دقیقا با همین حالت)

یه بار من یه کاری کردم نمیدونم چی شد دستم خورد تو چشش برگشته میگه: کورم کردی  گفتم: ببقشید!!!        پ: ببخشیدتو می پذیرم!!!!!!

گاهی هم میگه: ببخشید بی ببخشید!!!!!

---------------------------------

آقا این بچه از ج.یش کردن میترسه انگار! هی میگم مامان جان جیش داری میگه نههههههه ندارم هنوز!! بعد 2دقیقه میاد مامان ببقشید یه کم جیش تو شلوارم ریخت....منم دیگه عصبانیییییییییی میگم آخه این دیگه چیزی نیست که سروتهشو با یه ببخشید هم بیاری چطور تو بچه ی 5 ساله جیشت ریخت آخه؟؟؟ هی میگه: ببخششششششششیییییییییییید

میگم: نه دیگه این بخشیدنی نیست اگه یه بار دیگه اتفاق بیافته خودت میدونی (ای بابا) هی میگم مادر جان برو دسشویی میدونم یه چیزی دیگه

من مشغول رفع و رجوع کردن خرابکاری های مرد گنده هستم و اون داد میزنه که: بپذیر ! ببقشیدم رو بپذیرقلبماچ

آخرش دیگه پذیرفتم و قول داد تکرار نشه

             بعد مدتها ادامه مطلب تقدیم به همه حالشوببرین

دختر داييم شيش سالشه
يه حلزون پيدا کرده آورده خونه
هرجا حلزون ميره اين پشت سرش ميره
صورتشو ميماله به کف زمين.
ميگم چرا اينکارو ميکني عسيسسسسسسسسمممم؟
.
ميگه چون حلزون موقع حرکت ترشحاتی از خود به جا میزارن که حاوی کلاژن و الاستینه که باعث میشه چین و چروک صورت از بین بره وصورتی شاداب و به ما هدیه بده و دیگه باید با چین و چروکا خدافظی کرد :| :|
:|
:|
:|
:|:|
:|:|:|
:|:|:|:|
:|:|:|:|:|
:|

 

اونوقت من 6 سالم بود صورتمو میگرفتم جلوی پنکه می گفتم آآآآآآآآآآاااااااااا
......مثل خر کیف میکردم ....

 

 

 

ارتباطات توی ایران اینجوریه که به طرف ایمیل می‌زنی

بعد باید اس‌ ام‌ اس بفرستی ایمیلتو چک کن !

بعد باید زنگ بزنی بگی اس‌ ام‌ اساتو چک کن !

 

 

When I was 15
.
.
.
.
.
.
.
.

انکار نکن ، ميدونم"وِن آي واز پونزده" خونديش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان یاشار
19 خرداد 92 10:54
ای جانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم. ببقشیدشو بپذیر دیگه خوب. این دستشویی نرفتن پسر بچه ها فقط یه دلیل داره بازیگوشی. پسر یکی از دوستای منو به زور میبردن دستشویی. طفلی یبوست مزمن شده بود بس که خودش رو نگه میداشت که یه موقع از بازی عقب نمونه آی گفتی این بچه ها حواسشون به همه چی هست باید خیلی خیلی مراقب بود یه عالمه واسه عشق خوشمزه خودم




آره نسترن راست میگی خیلی بازیگوشه دقیقا میگه اگه برم جیش ممکنه یه چیزی اتفاق بیافته مثلا من نفهمم!!! یا حین بازی تا ثانیه آآآآآآآآخر خودش نیگه میداره و در حالی که قرمیخوره وتاب میده خودشو بسه دسشویی داره بازم بازی میکنه!!! موجوداتی هستن خلاصه
راستی من نمیتونم برات کامنت بزارم ! الانم اومدم عکسای عسل خان رو دیدیم ولی کامنت نمیتونم بزارم !!

می خوای تولد بگیری؟؟؟
19 خرداد 92 11:07
می خوای تولد بگیری؟ یه سر به ما بزن, خوشحال می شی... یادت نره از 10% تخفیف استفاده کنی. www.tavalood.rozblog.com
مامان نازدونه ها
19 خرداد 92 13:13
ای شیطونکم منوهه نمیذاشت که کامل گل پسرمون صفحه رو ببینه



آره پدر صلواتی . میگه بگو همون شبکه رو بیارن ! ولی به بابانگی من گفتم این یه رازه!!!!
من دخملی با کامی جونم
19 خرداد 92 13:38
عزیزم چه شیرین زبونه این پویا جان
بچه ها زود چیز یاد میگیرن و زود توی ذهنشون حک میشه
من خودم از عالم بچگیم کلی چپز یادمه
مثلا یادم یه بار فیلم ترسناک دیدم هنوز حس و حال باهامه =


آره واقعا منم یک بار فقط رفتم تو بیمارستان یه مریض بدحال دیدم تو اورژانس جالبه پرستاره جلو من دست طرفو که چاقو خورده بود داشت نمیدونم چیکار میکرد! همونجا بالا آوردم هنوز که هنوزه مریض می بینم یا خون می بینم فشارم میره رو 2 و عررررررق میکنم و حالم بد میشه...
زی زی بانو
19 خرداد 92 14:45
راست میگه بچه. خدایی چیه این عنکبوت و رتیل و خفاش اینا میسازن برای بچه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زی زی بانو
19 خرداد 92 14:46
ببقشید عاشقششششششششششم
زی زی بانو
19 خرداد 92 14:50
وا من اصلا متوجه نمیشم... یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهونشه بابا. وگرنه باید نصب شه... وقتی حاضره!!!!
زی زی بانو
19 خرداد 92 14:51
7 سال پیش چه خبر بود؟


مجرد بودم وشاغل. اگه برمیگشتم خیلی چیزا میخریدم و پولامو جاهای درست تری مصرف میکردم
فاطمه(منئ و همسرم و یه دنیا خوشبختی)
19 خرداد 92 16:44
کلا مرسی که همیشه انرژی میدی به ادم


کلا بوس
مامان شايان و پرنيا
20 خرداد 92 9:01
ببقشيدش رو يپذير عزيـــــــــــــــزم
مرد كوچك من
20 خرداد 92 10:01
اي پسر شيطون پس منوهه نذاشت به مراد دلش برسه
ببقشيد ديگه پويا جون


اوهوم
دو دانشجو
20 خرداد 92 11:34
سلام عزیز. با یه خداحافظی موقت موافقی؟


نههههههههههههههههههههههههههه(
hedieh
20 خرداد 92 13:36
امیرمؤمنان علی علیه السلام سؤال شد : بدترین همنشین کیست؟ فرمودند : آنکه معصیت خدا را در نظرت زیبا جلوه دهد . .
مامان ترنم
20 خرداد 92 16:26
چرا نظرات پست بازیتون غیر فعاله ؟؟؟
خیلی جالبه منم یک هفته پیش به این بازی دعوت شده بودم ولی فرصت نکردم آپ کنم. جالبتر اینکه تو لیست دوستانم اسمت رو نوشته بودم ولی مثل اینکه دیر جنبیدم.


.[
مامان ترنم
20 خرداد 92 16:31
خوب ببقشید دیگه. چرا آخه نمی بقشیدی؟؟؟ ای جان، یه گاز از اون لپای پویا بکن حتماها یادت نره ها.
مامان ترنم
20 خرداد 92 16:32
راستی رمز.
م (خط خطی های خوانا)
20 خرداد 92 21:25
چه قالب خوشکلی به به
م (خط خطی های خوانا)
20 خرداد 92 21:28
ببقشییییییییییییید
dodaneshjo
21 خرداد 92 20:23
salam mamane goll khobid maham kheily delemon baratun tang mishe.niloofaram.bebekhshid engilisi bartun nazar gozashtam.
booooooooooooooooos


منم بوووووووووووووس. تو نظر بزار اصلن فرانسه بزار
پرستو
22 خرداد 92 13:15
ای جاننننننننننننننم ماشاالله خیلی سر و زبون داره این پویای شیطون!ببقشید عزیزززززززززززززززززم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
22 خرداد 92 15:50
ببقشییییییییییییییییید مامانی ک دیر ب دیر بهت سر میزنما...
سرم خیلی شلوغه
ببقشیدمو بپذیر باشه؟


باشه عزیزززززززززززززم