پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

بدون عنوان

1392/8/3 23:35
نویسنده : مامانی
245 بازدید
اشتراک گذاری

من: چقدر ثنای عمو جیغ زد مامانی نه؟

پ: با من حرف نزن جوابتو نمیدم!

چرا؟؟  پ: چون وقتی بابایی تو رو سفتت بغل میکنه تو هم دادوبیدادالکی داری و هی منوصدا میزنی که کمککککککککککککککک !!!!    (رطب خورده کی.....)

-------------------------------------------------------------

پ: شاید یه مامان دیگه می خریدم تو همش بهم میگی نکن نکن نکن!

من: خوب مادر جان در یخچالو نیم ساعت باز داری میگم ببند بد میگم؟

3ساعت پشت سرهم تو لپ تاپی میگم زیاده دیگه بسه الکی مبگم؟

پ: کافیه کافیه . اینقد لجبازی لازم نیس خودم فهمیدم ......

--------------------------------------------------------------------

من: فردا خاله راضیه میخواد بیاد پیش پسرمممممممممممم

پویا: هرجور تو راحتی!!!!

من: ینی تو راحت نیستی؟نیستی ببرمت مهد

پ: خیل خوب چه زود حرفای الکی میزنی باززززز!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------------------------------------------------

رقتیم با آبجی مریم خارج شهر هی با مهدی از این ور به اون ور منم هی میترسم بیافته از یه جا

میگم بچه ها بیان بشینین چرا اینقد وول میخورین

میگن ما جونومگگگگگگ هستیم!

وباز دوباره بدو بدو 

وپویا: من دنبالتم برادر!!!!!!!  برو نترس من دارم میام !!!!!

------------------------------------------------------------------------

به مامان بزرگ گفته: تو نمیدونی بچه ی کوچیک تو این خونه زندگی میکنههیپنوتیزم!  رفتی لیوانا روگذاشتی کابینت بالایی هی من باید یکی رو صدا کنم بیاد بهم لیوان بده

مامان گذاشته کابینت پایینی اونجا دیگه خودم مرد شدم میتونم!!!

-----------------------------------------------------------------------

یکی از آشنایان از مکه اومدن.هر کسی داره با اون یکی سلام و حال واحوال میکنه. وسط جمعیت بلندمیگه: از آشنایی با شما خوشوقتم!!! 

وانفجار جمعیت.......

------------------------------------------------------------------------

خیلی حرفای قشنگ و گنده ای میزنه گاهی. فقط الان که اومدم بنویسم هیچی یادم نمیاد 

اینارم بعضیاشو همون لحظه تو گوشیم مینویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

فندق
4 آبان 92 12:59
مامان نازدونه ها
4 آبان 92 13:52
4دانشجو
4 آبان 92 17:37
سلام عزیزدل. چه زبونی داره این شازده پسر. دو تا خاطره با عکس گذاشتیم بیا جیگر


بدو اومدم
دخترشیرازی
4 آبان 92 23:44
عزیزم از آشنایی با شما خوشوقتم!!
دخترشیرازی
4 آبان 92 23:48
عاشق انشائه شدم در مورد صدرا!!
آخر جمله بندی و بار معنایی بود!!



فک کردی فقط خودت اونقد قشنگ مینویسی؟؟؟ خخخخخخ
مانیا (مالزی نشین)
5 آبان 92 6:12
سلام. در جواب کامنتتون که در مورد سریال اوشین نوشته بودید، عرض کنم که: راستش حجم فایل ها زیاد هست برا ایمیل. از یوتیوب به راحتی میتونید دانلود کنید. منم همین کار رو کردم


اوکی ممنونم!!!!
مرد كوچك من
5 آبان 92 8:55
الهيييييييييي شيرين زبون پويا
مامان ترنم
5 آبان 92 11:36
ما هم از آشنايي شما خوشوقتيم گل پسر شيرين زبون.
مامان ترنم
5 آبان 92 11:37
آخر نفهميديم اين پوياي شيطون بچه ‌است يا مرد شده و خودش مي‌تونه ليوانا رو برداره.


خونه مامان بزرگ بچه اس خونه ما مرده!!!!
الهــــــــــــــــــــــــام
5 آبان 92 17:13
وقتی بابایی تو رو سفتت بغل میکنه تو هم دادوبیدادالکی داری و هی منوصدا میزنی که کمککککککککککککککک !!!!
نسرین مامان باران
6 آبان 92 11:05
خوب که خیلی نیستم .
خوشحالم که با من موافقی


آره موافقم
خوب که خیلی نیستم ینی چی؟
باباحسين
6 آبان 92 16:28
ممنون كه سر زديد

هزار بوسه تقديم به پويا جون عزيز



ممنونم
روژان&رهام
6 آبان 92 23:08
آخی عزیزم این پستتو نخونده بودم



ماشالا



والا آدم کم میاره جلو نی نی های امروزی...!!!











اوووووووووووخی

بغضتو بترکون و خودتو راحت کن...



دور هستی از مامانت؟؟؟

ینی یه شهر دیگه؟؟



نه!
سرتا پا اول تا آخر 1ساعت راهه بینمون تو همین شهره مسیرش یه کم دوره یه ساعتو با اتوبوس میگما
روژان&رهام
6 آبان 92 23:49
عه؟؟؟؟
پس چرا نمیری پیشش؟؟؟


من میرم اون نمیاد!!!!! قدرت خدا!!!!!!!
مامان یاشار
7 آبان 92 11:31
یعنی آخرش پسرت رو قورت میدم با این شیرین زبونیاش. کلاً هر وقت از حرفای پویا مینویسی روزم رو میسازی
سه عموی مهربان
8 آبان 92 23:13
حکایت یک زندگی بود....
فاطمه
10 آبان 92 22:01
حافظی نسب
13 آبان 92 18:25
سلام
لذت بردم
سلامت و موفق و شادمان باشید


ارادتمندیم
گلهای زندگی من
21 آبان 92 11:16