پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

پراکنده

1393/1/16 9:54
نویسنده : مامانی
307 بازدید
اشتراک گذاری

امیدوارم که تعطیلات به همه خوش گذشته باشه که از سوت و کور بودن وبلاگستان معلومه که همینطور بودهقلب

***********

دبستان که بودیم . میگفتن موضوع انشاء مادر . و ما چه طوطی وار شروع میکردیم به نوشتن:

مادر یعنی محبت بدون مزد.مادر کسی است که 9 ماه سختی میکشد و از خوردن غذاهای خوشمزه محروم است و..... و اصلا نمیدونستیم داریم چی میگیم .......

حال و احوالم خرابه. دور چشام داره گود میشه . هیچی نمیتونم بخورم. همه چی بومیده!!! حالم از یخچالمون به هم میخوره . از آشپزخونه.... نمی تونم آشپزی کنم... 

همه ی اینها کاملا طبیعیه و حال و هوای خوبیه !!! بله خوبه. این روزا تو هر نفسم از خدا میخوام به اونایی که اطرافم هستن و از داشتن بچه محرومن این نعمت رو عطا کنه. وقتی پویا مثل یه جوجه میاد تو بغلم وول میخوره میبوسمش ...از خدا میخوام این لذت رو همه بچشن. خدایا هر زن چشم به راهی رو مادر کن !!!! 

******

 یه عالمه عکس دارم ولی دیشب پرشین گیگ سربه سرم گذاشت نمیدونه بی اعصاب تر از این حرفام کلا بیخیالش میشم تا خودش خوب شه! والا

******

نمیدونم کلاس چندم دبستان بودیم یه شعر بود زاغکی قالب پنیری دید..... کسی هس که یادش نباشه؟ من این شعرو برای پسرم خوندم و قصه وار معنیش کردم 

آنچه من در سال دوم یا سوم دبستان از این شعر فهمیدم: روباه حیوان مکاری است! خلاص

آنچه پویا در سن 5سالگی از این شعر فهمید: مامااااااااان اشتباه میگی! روباه که پنیر نمیخوره پرنده میخوره . باید روباه به زاغ میگفت بیا عزیزممممم بیا جیگرممممم این پایین برات دونه ریختم . بعد که زاغ میومد پایین دونه ها رو بخوره روباه خود زاغ رو میخورد!!!!!

(با این تفاسیر پنیر از نظر پویا کلا نکته انحرافی بوده)

بعدشم کلاغ قار قار میکنه چرا میگی زاغ؟؟؟؟؟

*************

کسی میتونه راهنماییم کنه بالشت بارداری چه مدلش بهتره؟ حتما میخوام بخرم ممنون میشم کمک کنین

************

مینا جان که اسم وبلاگت بهاران بود و الان هیچی توش نیس آدرس جدیدت رو ندارم فدات شم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان ترنم
16 فروردین 93 10:52
وااااااااااي كه چقدر ما ساده بوديم رقيه جون. الان مي‌فهمم كه در نهايت سادگي درس خونديم و هيچ وقت نپرسيديم چرااااااااا؟
مامانی
پاسخ
مامان ترنم
16 فروردین 93 10:54
خوشحالم كه در اين حالتها هم باز فقط شكرگذاري.
مامان ترنم
16 فروردین 93 10:57
رقيه جون براي تقويم هم اگر مي‌خواي عكسهاي پويا رو برام بفرست تا درستش كنم. اگر هم خواستي فايل فوتوشاپش رو برات ميفرستم تا خودت هر جور خواستي تغييرش بدي. بهم اطلاع بده عزيزم.
مامانی
پاسخ
تو خییییییییییلی خوبی به خدا . اگه همون فایل فتوشاپشو بفرستی ممنون میشم
maryam
16 فروردین 93 11:45
سلام. 25 اسفند تولد عزیزمه. برا تولدش یه وبلاگ درست کردم که میخوام روز تولد عشقم بهش هدیه بدم. تا اون روز میخوام 1365 تا پیام تبریک تولد برا نفسم داشته باشم. لطف میکنی یه سر به وبلاگم بزنی و تو نظرات تولدشو بهش تبریک بگی. اسمش سعید هست. خیلی خوشحالم میکنی. ممنون. دلمو نشکن و بیا لطفا www.tavalodesaeedeman.blogfa.com
مینا
16 فروردین 93 14:03
سلام به روی ماهت..سال نو مبارک خانوم خانوما........ قربونت برم اون وبلاگ که به اسم بهاران هست مال من نیست هک شده.نمیدونم کی آدرسم رو برداشته وبه اسم بهاران ثبتش کرده...من ادرسم رو تغییر دادم...راستی عاشق رنگ سفره هفت سینت شدمااااااااااااااااااااااا. عالی عالی. راستی حتما بهم سربزن که بدونم کامنتم بهت رسیده.
مامان نیکان
16 فروردین 93 15:27
سلام عزیزم مال من شکل ال بود نمی دونم مدل دیگه ای هم هست یا نه. خیلی چیزه خوبی حتما بگیر واسه ماهای اخر مخصوصا که شکم بزرگ میشه
مامانی
پاسخ
آرهشکلای مختلف هست پس ال رو امتحان کردی خوب بوده؟ حتما میخرم
مامان نازدونه ها
16 فروردین 93 17:14
خوش بحالت چند وقتيه منم هوس ني ني كوچولو كردم اما ميدونم آوردنش محاله فعلن برا تو ذوق ميكنم تا انشالله ني ني كوچولوت بياد و با ديدنش كمي آروم بگيرم ماشالله به پوياي باهوشم از طرفم ببوسش[قلب
مامانی
پاسخ
چرا محال؟؟؟ به امید خدا میتونی تا دلت میخواد ذوق کنی هرچی دوست داری هم براش بخر خودم میام ازت تحویل میگیرموالا
زی زی بانو
17 فروردین 93 23:38
نی نی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخ جوووووووووووووون پویا میدونه داداش میشه؟؟؟
مامانی
پاسخ
آره میدونه هر روز هم میپرسه پس چرا شیکمتو چاک!!! نمیدی درش بیاری!!!!
شقایق.مامی ارشان
18 فروردین 93 12:06
آخییییی ایشالا ویارت کم باشه و راحت ب خودت برسی و ی نینی تپل برامون بیاری، خخخخخ ینی پویا ترکونده کتابای دبستان مارو
مامانی
پاسخ
مرد كوچك من
19 فروردین 93 8:34
سلام عزيزممممم عجب بوي خوبي مياد مباركت باشه عزيزم سال جديد و خبراي خوب خوب ايشالا كه يه ني ني خوشگل تپل مپل بياد تو بغلت
مامانی
پاسخ
بگو یه نی نی آروم بسکه از جیغ جیغای پویا ترسیده شدم
مامان نازنينها
19 فروردین 93 11:45
چرا پست بالايي نميشه نظر گذاشت ٠ بازم مباركهههههه ٠ من كه كلي هيجان دارم از بارداري تو ٠ انشاالله هميشه شلامت باشيد
مامانی
پاسخ
غیر فعال کردم نظراتشو صرفا جهت اطلاع بود! خیلی لطف داری تو
زی زی بانو
21 فروردین 93 14:59
8 هفته جیگررررررررررررررررر نگفتن دختره یا پسر ؟ خخخخخخخخخ
مامانی
پاسخ
زینب!!!! نه بابا هنوز که معلوم نمیشه میشه؟ من که هر چی باشه راضی ام چون دومیه و آخری دوست دارم دختر هم تجربه کنم ولی اگه پسرم باشه قدمش رو جف چشام
زی زی بانو
21 فروردین 93 14:59
پویا داداش دوس داره یا آبجی؟
مامانی
پاسخ
وقتی یه پسر کوچولو میبینه که قشنگ میخنده و هی نیگاش میکنه و خوشکله میگه مامان داداش بخر!!! وقتی یه دختر ناز میبینه که دست میزنه و شیرین میکنه خودشو میگه نه نه آبجی بخر!!! قددددرت خدا .به نظر یه بچه ی آروم و قشنگ میخواد . تازه قول داده بهش شیشه بده که من برم به کارام برسم و اذیت نشم