پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

مهر

1393/6/30 11:06
نویسنده : مامانی
285 بازدید
اشتراک گذاری

ماه مهر قشنگه. بوی ماه مهر ماه مهربانمحبت بوی بازیهای راه مدرسهبغل

چرا اینقدر برای ما لذت بخش بود و بچه های الان نق میزنن؟؟ 

چرا ما اونقدر روز شماری میکردیم و بچه های الان نه؟

شاید چون از وقتی یادشون میاد رفتن مهدغمگین. امروز پویا رو بردم مهد. گفتم این دو روز که خلوت تره بره که اول مهر یهو با شلوغی مواجه نشه . یه کمم نشستم اونجا بعد اومدم. بهش گفتم من کنار دوستات میشینم هر وقت خودت دیدی دیگه زشته من باشم بگو برم!!!! یه کم سرش پایین بود و خجالت میکشید کم کم چند تا پسرک همسن خودش اومدن و منم یکی از حیووناش!! که تو کیفش گذاشته بودو درآوردم و گفتم پویا اطلاعات زیادی در مورد حیوونا داره میتونین ازش بپرسین براتون توضیح بده!!! ضمن اینکه پسررم خیلی مرده اگه نی نی ای کسی گریه کرد بگین پویا آرومش کنه!!! قددددرت خدا هیپنوتیزمخنده خلاصه یه کم بودم اشاره کرد که برو. گفتم کاری باهام نداری؟گفت نه زود برو!!! ومنم اومدم

ولی پویا بچه ای نیست که از این رفتارش بشه برداشت کرد که قراره دیگه ساکت و با میل بره و بیاد. هرررر روزش یه جوره!  الانم آبجیم گفت میره دنبالش 

------------------------------

رفتم سونو ینی امروز 32 هفته و 5 روز میشه با وزن 1900 !!! نسبت به پویا خیییلی کمتره. البته ماه اخر خیلی وزن میگیره ولی بازم کمه. ایشالا طبق گفته دکتر سونوگرافی 40 روز دیگه اگه خدا لایق بدونه دخترم به جمعمون اضافه میشه.دعام کنینبوس

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان ترنم
1 مهر 93 12:37
يادش به خير ، چقدر ذوق مدرسه داشتيم. دلم براي مدرسه رفتن تنگ شده.
مامان نازدونه ها
1 مهر 93 12:38
شروع مهر بر پويا جان مباركه و اميد كه همه ي روزها رو بي دغدغه به مهدش بره فقط 40 روز تا اومدن فرشته كوچولو مونده
مامانی
1 مهر 93 14:12
badom derakhti khili khob b janin vazn mide say kon ro pahloye chap bkhabi ta bache khob roshd kone
مامانی
پاسخ
باشه الهام جان رعایت میکنم ممنون
مامان نازنينها
4 مهر 93 9:46
انشاالله به سلامتي هم تي ني حسابي وزن ميگيره هم پويا به مهدش عادت ميكنه
مامان نيكان
6 مهر 93 10:24
سلام رقي جون خوبي خوشي سلامتي؟چه خبرا حال خودت و ني ني گولو چطوره.پس بالاخره اقا پويا تون تصميم گرفت بره مهد.نيكان ما كه تمام تابستونو رفت اصلا اول مهر حس خاصي نداشت .فقط لباساش و كيفش نو شده بود
مامانی
پاسخ
خوبم مرضیه جان به سلامتی برگشتی؟ اینم خواهر جان کل زندگیشو رفته مهد واسه همون پارسال مهر حتی دیگه لباس فرم نو هم براش معنی خاصی نداشت. هیچییییی . و دایم نق میزد. اما امسال که یکسال این وسط استراحت کرده خیلی بهتره
مامان نازدونه ها
6 مهر 93 16:22
به اميد خوب بودن حال مامان وگل دختر 33 هفته و2روزه ش
مامانی
پاسخ
ای عزیزممممممم به امید حضور همیشگی دوست خوبی مثل تو
مامان بردیا اریایی
8 مهر 93 23:53
به به مهد رفتنت مبارک اقا شدی دیگه ایشالله نی نی دخملمون سالم بیاد پیشتون امیننننننننننننن
مامانی
پاسخ
آمین
مامان بهراد
13 مهر 93 8:27
من رمز ندارم عزیزم
مامانی
پاسخ
چشممممم