پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

خونه ی چهارنفره ی ما

1393/8/10 12:05
نویسنده : مامانی
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای خوب و عزیزم که اینقد محبت دارن و بهم سرمیزنن . نی نی مون شکرخداخوبه و ماهم میگذرونیم الان دارم با گوشی براتون مینویسم و عکس هم دارم تو گوشیم ولی باید کیفیتشو کم کنم که باگوشی نمیشه ایشالا براتون عکس میزارم ب زودی .

برام تو ایام عزاداری دعاکنین 

دوستتون دارم زیاد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامی فاطمه
10 آبان 93 12:16
سلام مامان عزیز خدا فرزندان دلبندتو برات حفظ کنه قدم نورسیده مبارک عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مدل های بافتنی
10 آبان 93 12:40
آموزش بافت بافتنی و قلاب بافی آموزش بافت کلاه و شال گردن آموزش انواع مدل های بافت بزرگسال و بچه گانه انواع مدل های کلاه و ژاکت قلاب بافی و بافتنی مدل های زیبای بچه گانه و دخترانه و پسرانه زیبا ترین و شیک ترین مدل های بافت هر روز با مدل های جدیدتر با شما هستیم
★ مَه رو ★
10 آبان 93 15:21
سلام رقیه عزیزم ای جونم نی نی دنیا اومد؟ مبارکه مبارکه ایشالا زنده باشه :-* منتظر پست بعدیت هستم
مامان ترنم
11 آبان 93 9:36
عزيزم قدم دختر نازت مبارك باشه. خييييليييييييييييي منتظرم براي ديدن روي ماهش.
مامان نيكان
11 آبان 93 10:13
واي رقيييييييييي .ني ني دنيا اومددددددددد . من چند وقت نبودم چه خبرا بوده .اصلا باورم نميشه .مبارك مبارك باشه قدم نو رسيدت .نميدوني چقدر خوشحالم.عكسشو بزار كه طاقت ندارم ميبوسمت .مواظب خودتون باشينننن
مامان نازدونه ها
11 آبان 93 10:21
اي جيگر خودتو خانواده ي چهار نفره تون انشالله زودتر حال عموميت خوب بشه وبتوني عكس ني ني جان رو برامون بذاري
مرضی
13 آبان 93 22:52
تبریک بانو به سلامتی ایشالا سالم و شاد باشید
مامانی
پاسخ
به بههههههه از این ورا مرضیه جان خوبی
شيك پوش
15 آبان 93 13:36
با ما شيك پوش شويد: http://alizeshop.mihanblog.com
مامان نادیا و محمد امین
17 آبان 93 13:02
سلام قدم نو رسیده مبارک امیدوارم زیر سایه پدر ومادر نامدار باشه مواظب پویا گلی باشید
دخترشیرازی
17 آبان 93 18:29
هووووووووووووووووررررراااااااااا مباااااااااااااااااااااااااااااااارکه قدمش آخ جوووووووون تبریک
مامان نازدونه ها
18 آبان 93 8:34
سهیلا مامان پارسا
18 آبان 93 10:59
مبارکههههههههههههه به سلامتی
پرستو
18 آبان 93 18:16
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سلام عزیزمممممم خوبی؟ مبارکههههههه خیلییییییییی خوشحال شدم.بعد از مدت ها اومدم وب وقتی خوندم نی نی دار شدی کلی ذوق کردم.به سلامتی.قدمش مبارک باشه پسر گلت رو ببوس رقیه جونم ماچ
مرد کوچک من
19 آبان 93 11:18
سلام عزیز دلممممممممممممم ایشالا به سلامتیییییییییییی خیلی خیلی مبارکه منتظر عکسای خوشگل نی نی هستم با دل و جوون
mahtab ب
15 آذر 93 17:09
سلام دوست خوبم قدم ني ني رو تبريک ميگم ان شاالله هميشه خوب و خوش باشين در کنار هم اگر موافق بوديد رمز به هم بديم بهم اطلاع بديد
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ادرس وبت کو فدات شم؟