پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

اولین خرید

1394/2/28 8:09
نویسنده : مامانی
219 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز پسر گلم برای اولین بار از مامانی یه لیست خرید! دریافت کرد به این صورت:

پوشک مولفیکس شماره 5 دوبسته....بستنی

و پولم دستش گرفت و تنهایی از خونه رفت بیرون. مغازه همین سمت خونه هستش و نیازی به رد شدن از خیابون نیست. من و آبجی از بالکن بدرقه اش کردیم و هرررچی گفتیم وقتی برگردی درو برات باز میکنیم گفت نهههه ممکنه باد درو ببنده تو منو نبینی.و چندیییین عدد آجر گذاشت جلو درو رفت به سوی مغازه. چند دقیقه بعد هم خوشحال و در واقع در حال پرواز برگشت. 

خودشم کیف کرده بود از این کار.

بابایی هم از ذوقش ار روتخت پاشد و اومد تو بالکن ببینه جدی موفق برمیگرده عایا خخخ

پویا یه سری اخلاقیات خاص و ترس نابجایی داره متاسفانه وگرنه تو این سن و سال طبیعیه این کار.

از دیروزم یه ریز برای همه تعریف میکنه که من آقاااا شدم. تااازه خودم بستنیمو انتخاب کردم بعد رفتم که آقای مغازه حساب کتابش کنهمحبت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نازدونه ها
29 اردیبهشت 94 10:18
حس خوب اولين خريدش گواراي وجود هر دوتون مطمئن باش وقتي بطور مكرر تو شرايط قرارش بدي ترسهاش هم كم كم از بين ميره وبراش عادي ميشه
مامانی
پاسخ
ممنوووووون ازت دقیقا همینطوره. دیگه از مهد که برمیگردیم گاهی میگه بستنی میخام من پیاده نمیشم. فقط جلو درمغازه ترمز میکنم خودش میره خرید و برمیگرده در صورتیکه قبلا با خودم میومدتو مغازه اگه بهش بستنی میدادن قاشقش رو نمیدادن روش نمیشد بگه میگفت تو بگو قاشق نداره!
شقایق مامی ارشان
29 اردیبهشت 94 14:16
آ ماشالا پسر خوشگل، دیگه واقعا مرد شدی
پری
1 خرداد 94 17:02
باریکلا به مرد کوچیک. می دونم چه کیفی داره خرید کردن پسرک خونه. نخودک من حدود یک سال هست می ره مایحتاج خودش و گاهی ما رو می خره. البته از مغازه ای که دو تا در با ما فاصله داره و من هم از آیفون می بینمش.
مامانی
پاسخ
قربون اون نخودک بشم من همونم عالیه
زی زی بانو
15 خرداد 94 17:58
چرا پوشک 5؟؟؟؟؟؟؟ مگه پرنیا چند کیلوه؟
مامانی
پاسخ
11 کیلو!!! ولی ببخشید قسمت رون پاشون خیلییی چاقه پوشک کوچیکتر نم میزنه