پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

تاتی تاتی

1394/8/12 11:12
نویسنده : مامانی
418 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال پیش اواخر 9 ماه سختی و درد کشیدنم بود. احساس وجود یه ماهی نه چندان کوچولو توی وجودم که دایم وول میخورد و لبخند خیییلی شیرینی رو لبهام میزاشت. دعای ثانیه ثانیه ی من برای همه ی اونهایی  که نچشیدن این لحظات رو. بی صبریهای پویا برای دیدن صورت آبجی و صدالبته آوردن کادو براش، موج اشتیاق داشتن دختر تو چشمای امیر، نمیدونم بگم این یک سال چقد زود گذشت! یا چقد سخت گذشت! فقط میدونم یک سال سخت بچه داری گذشت. به سلامتی گذشت ...الهی شکر...

و پرنیای خونه ی ما یک ساله شد. یه جشن 4 نفره ی عشقولانه گرفتیم و کیک و شمع و فوت کردن بابایی و داداشی به جای دخترم.

و در سن یک سال و 5 روزگی درتاریخ 94/8/11  دختر کوچولوی ما بدون کمک راه افتاد .عییین یه رباط ، آروم ، خندون. پر از هیجان . دستا مشت شده رو به بالا . تاتی تاتی....... 

فعالیتای دخترم تو یک سالگی»

ب ب » بابا

دادا» داداش

م م » مامان

تت تت » تاتی تاتی

ت با فتحه » توپ

زد (فتحه رو ز)» زرد

کلاه میاره میده بهت» ینی پاشو سرم کن منو ببر بیرون

اوووع» ینی دارم صدات میزنم 

انگشت تو دهن گذاشتن » ینی خوراکی بده

عین قورباغه سرجا جهیدن » ینی تایید شد این خوراکیه ! بده هنوزم میخام

نای نای 

دست دست

بگی حسین حسین کن! سینه میزنه

چشمک میزنه به صورتیکه جف چشارو با هم میبنده و موووش میکنه خودشو

بای بای

دست میده 

دستشو میبره بالا میاره پایین تند تند و بدون وقفه» ینی بریم حموم آب بازی کنیم(الکی مثلا در اون لحظه داره دستشو میزنه به آب )

بگی بوس کن یا بوس بده صورتشو میاره جلو

خدایا! چقدددررر کارای معمولی و گاهی خنده دار برای پدر مادرها لذیذه.....

 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سودا
20 آبان 94 9:10
سلامممممممم.واقعا چرا اینقدر من دور شدم از این فضا؟ منو یادت هست؟ منم منتظر بچه دومم هستم ولی برا من پسره.چقدر دلم برات تنگ شده.دوست دارم بازم بنویسم.و مینویسم
مامانی
پاسخ
یادم هست عزیز دلم خوبم یادم هست بنویس که منتظرتم نی نی هم مبارکت باشه
پری
5 آذر 94 9:57
تولد دخملی مبارک باشه انشالله همیشه در کنار هم سلامت باشید و دختر و پسر گل ات زندگی تون رو گرم و با صفا کنن
مامان نازدونه ها
5 آذر 94 11:00
یکساله شدن گل دخترمون مبارکه وهمینطور راه افتادنش انشالله همیشه شاهد موفقیتها و خوشبختیش باشی