پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

از الان استرس

1392/3/23 8:26
نویسنده : مامانی
347 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا منو ببخش

میدونم تو ماه رمضون رو برای چه حکمت و هدف های متعالی ای گذاشتی

ولی چه کنم که از الان استرس دارم و نگرانم.تو این گرمی هوا مسیر دور. بدون ماشین. اینجا سرکار بدون کولر! خستگی کار تا ظهر. از سرکارکه برم خونه نق نق های بیش از حد پویا تا آخر شب..... هرچی داریم به ماه رمضون نزدیکتر میشیم بیشتر میترسم

آقا من میترسمگریه خدایا منو ببخش ......

آرامش و راحتی اون ماهو از تو میخوام خدایا خودت به دادم برسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان یاشار
22 خرداد 92 12:16
از الان بهش فکر نکن عزیزم. خدا خودش توانش رو هم بهت میده. من نمیتونم روزه بگیرم ولی از الان ازت میخوام سر افطار من و یاشار رو هم یادت بمونه.
پرستو
22 خرداد 92 13:11
سلاااااااااااااااااااااام چطوری؟ بالاخره این بی معرفت تشریف فرما شد خوب مثل من روزه نگیر عزیزم!مگه چیه؟! دلم برات تنگ شده بود عزیزم.پویا رو ببوس بوووووووووووووووووووووس
بهار
22 خرداد 92 15:45
سلامممممممممم . هميشه هرسال همينو مي گيم بعد كه ماه رمضون مياد نمي فهميم كي اومد و كي تموم شد !!!!! از الان فكرشو نكن خدا خودش توفيقشو مي ده من علاوه بر 30 روز ماه رمضون مي خوام شهريور و روزه بگيرم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
22 خرداد 92 15:47
سخت هست ولس خداییش ی نیرویی توی بدن آدمه اصلا از الان چرا بهش فکر میکنی؟ من ک امسالم معافم!
باران
22 خرداد 92 19:18
سلام دوست عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلم براتون یه ذره شده بود ایشالله خدا توانایی روزه داری رو میده من خودم عاشق ماه رمضان سحرها با دعای سحر وموقع افطار با ربنای استاد شجریان ولی اگه هم نتونستی همین قدر که دلت میخاد خدا ثوابشو بهت میده عزیزم
مرد كوچك من
25 خرداد 92 8:57
عزيزم خدا بزرگه خودش هوامون رو داره
محبوبه
25 خرداد 92 11:51
اين حرفيه كه منم هميشه ميگم
ولي رمضون هرسال همچي مياد و ميره كه اصن آدم خودشم نميفهمه.تازه من ميگم خدايا بهم توانايي بده كه بتونم دو سه روز در ميان هم شده روزه بگيرم.كي ميتونه اين همه روزه رو قضا كنه؟
انشاله تواناييش رو داري گلم


ندارم پارسال یادمه پنکه رو روشن میکردم بعد دستوپ وپاهامو میکردم تو تشت آب بعد جلو پنکه دراز میکشیدم!!! له له میزدم. پویا هم همش سوارم بود
elham
25 خرداد 92 15:12
اومدم اعتراف من هر روز وبت میام ولی نمیدونم چرا این قدر نظر دادم برام سخت شده!!! خیلی تنبل شدم ببخشید عزیزم.
زی زی بانو
25 خرداد 92 15:38
سر کارتون بدون کولر؟؟؟؟؟؟؟؟؟



منم باید ماه رمضون روزه بگیرم؟


نه دیگه نباید بگیری ماههای اول آدم خیلی ضعف میکنه
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
25 خرداد 92 16:06
ممامان تنبل کجایییییییییی پس؟
تاخیرت زیاد شدا


توخونه اینترنت نداریم شقایق جان
مامان ترنم
25 خرداد 92 20:26
منم پارسال فکر می کردم نمی شه و ولی شد . الان هم مثل شما می گم یعنی امسال می تونم؟ ان شاا... که می تونیم. آخه وقتی یاد لحظه افطار و دعای قشنگش می افتم می گم حتما می تونم.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
25 خرداد 92 21:11
کجایی دوستم... بیا دیگه بازم ب بازی دعوتت کردما
حاج خانوم
25 خرداد 92 23:53
من عاشق ماه رمضونم ... دارم لحظه شماری میکنم
عزیزم خدا صبرشم میده ... توکل به خودش بگیر ... بعدم انقدر سرگرم میشی که یادت میره از گرسنگی و تشنگی


بار اولم که نیست
یادم نمیره از گرسنگی و تشنگی
مامان نازدونه ها
26 خرداد 92 10:06
ای وای مهمونی خدا رفتن که اینقدر گریه وزاری نداره اگه چیزی برا پذیرایی نداشت که دعوت نمیگرفت
الناز
28 خرداد 92 11:02
عزیزم درکت میکنم من که تو خونه میشینم گرما امونمو بریده حالا شمابااینهمه مشغله...

اما خداخودش توانش رور بهتون میده

یاعلی




امیدوارم . آدرس نداری الناز جان

حامد
28 خرداد 92 11:03
ممنون شما خیلی لطف دارین بابا اگه میدونستم انقدر آدمهای خوب کنارم هستند حداقل یه ریاست جمهوری ثبت نام میکردیم


نه خیالتون راحت بهتون رای نمیدادم خخخخخخخخخخخخخخخ
دخترشیرازی
29 خرداد 92 10:20
خخخخخخ ترس نداره که! مثه آمپوله فقط یه ماه طول میکشه!!!
مامان خورشيد
11 تیر 92 15:04
عزيزم تونستي بگير نتونستي نه. اگه روزه باعث بشه رفتارت با پويا بهم بريزه و بهش آسيب بزنه اون روزه چه فايده اي داره. به روش هاي مختلف ميشه تمرين صبر و بندگي كرد.


یا خدا!!!! به همین راحتی؟؟؟؟ واجبه ها! شکلات نیست که خواستم بخورم نخواستم نخورم آخه....