پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

تبریک

1392/3/26 9:05
نویسنده : مامانی
314 بازدید
اشتراک گذاری

تبریک صمیمانه  به همه ی هم وطنا و ایرانیای عزیزم که اینقدر پرشور شرکت کردن تو انتخابات که من تا دیشب 12 شب فقط دلم میخواست بشینم پای تلویزیون و صحنه های انتخاباتو ببینم

چقدر ما مردم خوبی هستیم آخهقلب

آمریکا، حالشو ببرررررررررررررر

وتبریک ویژه تر به آقای روحانی رئیس جهمور منتخب لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان نازدونه ها
26 خرداد 92 10:10
مرد کوچک من
26 خرداد 92 20:17
خدا کنه اعتماد مردم رو بی پاسخ نذاره راستی خیلی کم رنگیا محض اطلاع فقط بود
مامان بهراد
26 خرداد 92 22:56
سلام سلام سلام به دوست خووووووبم که هر چی گلایه کنی ازم حق داری و حرفی توش نیست من و.اقعا تسلیمم رقیه جووووونم
اول از همه تبریک برای دولت جدید دوم تبریک برای خونه ی جدید
و سوم اینکه خدا می دونه که دلم به اندازه ی یه دنیا براتون تنگ شده و سوم این که چرا عکس های این وروجک رو نمی زاری تا ببینیم و کمی از دل تنگی هامون کم شه؟؟؟؟؟؟؟


ازت ممنونم فاطمه جونم. خونه نت نداریم سرکار هم که مشکله نمیتونم بساط آپلود راه بندازم!
مامان گلاب و هلنا جون
27 خرداد 92 3:40
تفلد داریمااااااااااااااااااااااااا بدو وووووو بیااااااااااا
رضوان
27 خرداد 92 18:29
سلام مامان رقیه ی عزیییییییییییییییز
خواستم ی اجازه ازتون بگیرم اجازه هست که بعضی از مطالبو که توی ادامه مطلب نوشتیدو توی وبلاگم بنویسم ؟؟؟


بنویس عزیزم اینا رو می نویسیم واسه ی خنده ی دوستان چه عیبی داره
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
28 خرداد 92 14:26
ب افتخارش... ایشالا ک همونطور ک مردم براش کم نذاشتن اونم واسه مردم کم نذاره
من دخملی با کامی جونم
28 خرداد 92 19:25
منم به روحانی رای ادم تبریک یه تبریک دیگه بابت صعود تیم ملی ایران به جام جهانی