پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

2تا وسیله ی به درد بخور

1392/4/19 9:04
نویسنده : مامانی
325 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها این دوتا خیلی به درد من خوردن گفتم بزارم اینجا شماهاهم بدونین . شاید در نظر اول ساده به نظر برسن ولی خییییلی میتونن کمک کنن بهتون

1: پویا از همون کوچیکی از اینکه آب رو سرش بریزم تو حموم وحشت داشت والان که بزرگ شده هم با اینکه حمومو دوست داره ولی وقتی میخوام سرشو بشورم جیغ وداد جفتمون میره هوانیشخند چند وقتیه این نقاب حمام رو خریدم براش. وقتی آب میریزم رو سرش کیف میکنه غش غش میخنده و آب نه تو چشاش میره نه تو گوشاش(البته پویا گوشاش شبیه آینه پاتروله و گاهی از زیر نقاب هم میزنه بیرون!!!ولی برای گوشای معمولی جواب میده خخخخ) . گاهی خودمم میبندم! واقعا قشنگه

 

نمیدونم کی بهش گفته وقتی میخوان عکس بگیرن باید قیافتو اینجوری کنی و یه ادایی در بیاریآخ

 

2: همه ی بچه ها تو سن رشد و وقتی که قد میکشن شبا دچار پادرد میشن اینو از خیلی ها شنیدم . اوایل که پویا میگفت پاهام درد میکنه من بهش طبق دستور دکتر!!! شربت بروفن میدادم یا با پماد مسکن چرب میکردم ولی کم کم فهمیدم که با استفاده 3دقیقه ای از کیسه ی آب گرم این بچه ساکت و آروم ادامه ی خوابش رو میره و حتی خودش نصف شب میگه :مامان برو آب داغ بیار! کیسه رو آب داغ میکنم یه حوله میپیچم دورش و میزارم رو پاهاش یا کف پاهاشو فشار میدم به کیسه .بعد از 3دقیقه میگه: بسه مامان خوب شدم!!! به همین راحتی .اوایل اگه یادتون باشه کارمون به اورژانس میرسید بسکه گریه میکرد تا صبح ولی با استفاده از کیسه آب گرم معجزه میشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان سایدا
19 تیر 92 9:38
سلام دختر من توی جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد 430 میشه بهش رای بدین تا الان رتبه اش 37 شده به پیامک20008080200 کدش رو پیامک کنین مرسی
زی زی بانو
19 تیر 92 14:03
نقاب حموم !!!!!!!

عالیه !!!!!!

تا حالا ندیده بودم. حتما تهیه میکنم


حتما این کارو بکن من خاطرات خیلی بدی از حموم گرفتن پویا دارم تا جایی که 1 سالگی تا 3سالگی با دعوا و کتک میبردمش!!! ماه به ماه نمیرفت
مامان ترنم
21 تیر 92 9:40
چه وسيله جالبي. منم رفتم كه بخرم.


آره حتما بخر
elham
23 تیر 92 16:13
برم واسه ی بچه ی آینده م بخرم


بخر الهام جان که خیلی به درد میخوره