پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

عکس

1392/4/23 9:19
نویسنده : مامانی
1,210 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدت عکس نزاشتم از هر دری سخنینیشخند

تو ادامه مطلبه و بدون رمز

--------------------------------------------------------

ظهر خوابیده و درنتیجه آخرشب با اینکه برقارو خاموش کردم و منم کنارش نشستم و فقط میگم بخواب بخواب ولی نمیخوابه .یه کم باهم میگیم و میخندیم. کم کم میگم مامانی بخواب که صبح شد .میخنده ومیگه:قوقولی قوقوووووووووو ویه عالمه حرف دیگه .منم عصبانی میشم پتورو میکشم روش میگم یالا چشاتو ببند وگرنه کتک میخوری ای بابا صبح نمیتونم بیدارت کنم ببرمت مهدعصبانی

میگه: مامان یه حرف دیگه بزنم؟

من: نخیر ساکت باش بخواب

5ثانیه بعد: پزیدممممممممم از گرماااااا(یعنی پتورو از روم بردار)

پتوروبرمیدارم از روش و هیچی نمیگم ینی خفه شو بخواب

3ثانیه بعد: مرررردم از بی غذایی بی آبی!!

دیدم نه بابا رو بدم بهش تازه ساعت 1نصف شب میگه سفره پهن کن

چشامو بستم و بی خیال ینی من خوابم

پاشده میگه: خوبه . حالا که خوابیدی برم از کلمن یه آبی بخورم نمیرم از تشنگی ...آب خورده برگشته منو بوس کرد و دراز کشیدقلب

هی اینور میشه اونور میشه ...ساعت داره میشه 2.... مشکلم اینه که صبح باید بیدار شه وگرنه ولش میکردم بازی کنه

دیدم یوااااااش بلند شده هی تو اسباب بازیا دنبال یه چیزی میگرده تو تاریکی میگم: چی میخوای بچه؟؟بگیر بخواب

پویا: ای بابااااااااااا مگه تو خواب نبودی بچه!! سربه سرم نزار نگران نباش صبح نمیشه.....(واین داستان تا یه ساعت دیگه ادامه داشت)

--------------------------------------------------------------

میگم: پسرگلم عزیزم عشق منی

پ: تو هم عشق م.... نه نه عشق پو..... نه نه عاشقتمقلب

من: پسرم بزرگ شه میخوام دامادش کنم عروس بگیرم برااااش.دوست داری عروس کی باشه؟

پ: فقط تولبخند                           من:مژه

----------------------------------------------------------------------

نون گرفتم بهش 2تادادم میگم ببر بده به مامان بزرگ بگو مامانم براتون نون تازه گرفته ...

رفته میگه: بفرمایید براتون رفتم نون تازه گرفتم خدمت شما!!!!! مامان بزرگه تا جایی که توان داشت قربون صدقه اش رفت و هی بوس هی بوس

برگشته بالا   من:خنثی        پویا:نیشخند  مژه     

-----------------------------------------------------------------------

پینوشت :  آقا....من اینو میخوامخیال باطلدل شکسته   توبیرجند نیس مث این . سایتی هم که عکسشو انداخته بود قیمت نزاشته بود و اصلا نمی فهمیدم چجوری باید سفارش بدم . میخوامش ناراحت

 http://www.tehrankala.com/images/products/9011/falez-morsarayli-2.jpg

 پینوشت 2: بیا و درستش کن! شقایق جونم برام ته و توشو درآورد و آدرس دقیق و طرز سفارش دادنشو داد خوب؟؟؟ حالا که رفتم اونجا باز اینم میخوام!!!

http://www.tehrankala.com/----9-----pi-2032.html?invis=5

من و پسری با هم کیک پختیم و هرچی گفتم صبر کن کف قالب رو چرب کنم بعد موادو بریز گفت: میشه سربه سرم نزاری؟دارم آشپزی میکنم.و موادو ریخت. نتیجه شد یه کیک که به زور نوک چاقو از قالب کنده شد ولی خیییلی خوشمزه بود(اولین کیک پختن پسرم)

اینم سمبوسه ی رقی پز

کل بازی انگری برد رو نقاشی کرده مثلا...

شتر

نهنگ (عاشق اینم خیییییلی قشنگ کشیده قربون دست و پای بلوریش برم ممممن)

عینک مامانی رو پوشیده ومیگه: خوب پسرم من میرم اداره .نگران نباش زود برمیگردم:(

وقتی مریض بود و تب داشت.پارچه خیس گذاشتم رو سینه اش و آب می پاشیدم رو سروصورتش به لطف بزرگان و نبودن یه شیاف استامینوفن!!!

به زور خندیده که مامانی غصه نخوره

عصری رفتیم تو حیاط(که البته هنوز مشغول ساختن پیلوت هستن و خاکی هست) وگل بازی کردیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

زی زی بانو
19 تیر 92 14:00
چه خوشگل ! همرنگ آشپزخونته اگه تهران رفتم و دیدم حتمااااااااااااا برات میخرم


فداااااااااااااات
زی زی بانو
19 تیر 92 14:06
بچه ها هم که عاشق گل بازی


مامانا هم که کودک درونشون فعااااااااال
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
19 تیر 92 16:24
چه کردی خواهر با این کیک و سمبوسه ها......
چه نقاشیهای قشنگی
راستی قوری کتریه تو کدوم سایته؟


نمیدونم اصلا کجا بود تو گوگل زدم لوازم خانگی بنفش!!!!! اومد خخخخخخخخخ بعدشم اصلا نمیشد سفارش داد فقط عکسش بود انگار ولی نوشته تهران کالا گمونم تو گوگل بزنی تهران کالا بیاد
‌بهار
20 تیر 92 13:27
وااااي چه قد خوشگلههههههه منم مي خوام
ووووووووووي چه كردي خواهر با اين سمبوسه هات دلم ضعف اوفتاد ....


جیگرتو.کجایی بهار جان خوبی؟ عباداتت قبول
باران
20 تیر 92 19:52
واااای خیلی قشنگ بود
عاشق رنگ بنفشم
خیلی خوش سلیقه هستیا


پس چی آشپزخونمو ندیدی مگه؟
مامان ترنم
21 تیر 92 9:44
حالا بچه نون ميخره تو به اسم خودت تموم مي كني ؟؟؟
خيلي قوري كتري خوشگليه. ان شاا.. بتوني پيداش كني .


به لطف دوستان پیداش کردم
مامان ترنم
21 تیر 92 9:45
رقيه جون آخه آدم تو ماه رمضون عكس خوراكي مي‌زاره . اونم خوراكيهاي به اين خوشمزگي؟


شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
21 تیر 92 15:44
گلم برات ته و توشو در آوردم...
برو ب همون سایت http://www.tehrankala.com/---c-51_56.html
رو همون قوری کتری ک خوشت اومده نوشته درخواست خرید کالا
قیمتشو نوشته 125000 تومن
اگر ثبت نام کرده باشی ک هیچی اگر نکردی حتما باید ثبت نام کنی و وارد بشی!
بعد اون زیر ب رنگ زرد ازت آدرس میخواد
امیدوارم موفق باشی دوست من


ممنونم ازت شقایق جان الان رفتم ثبت نام کردم مرسییییییییییییییییییییییییی
مرضی
22 تیر 92 15:58
ممنون رقیه جان
لطف کردی
ماشالا به این اقا پسر گل و نقاشی های زیباش
که دست پیکاسو رو هم از پشت بسته


دو دانشجو
23 تیر 92 18:59
سلام عزیزدلم. ممنون از تبریکت بووووووووووس.خیلی دلم برا مامان تنگ شده!
خیلی عکسای قشنگ و با نمکی بود. روزه هاتم قبول باشه. به پویا جونم سلام برسون


فدااااااااااااات
مامان نازدونه ها
25 تیر 92 12:49
حالا مادربزرگش چه ذوقی کرده که نوه ش نون بگیر خونه شون شده


اوهوم خیلی زیاد
بهار
25 تیر 92 13:25
سلوووووم .... ببخشيد اين سرويس تابه و قابلمه جنسش چدنه ؟؟؟ چن تومنه مامانم خيلي دوسش داره


چدنه بهار جان منم دوست دارم چه کنم که
کتری قوریه 125 تومن
سرویس قابلمه 600 تومنه
مامان خورشيد
26 تیر 92 13:38
دستتت درد نكنه و نوش جونتون. آرزو مي كنم زودتر بخري و به سلامتي ازشون استفاده كني.
شاهزاده كوچولوي من
28 تیر 92 5:28
سلام رقيه جون .... خوبي عزيزم؟ وبلاگ زيبايي داري با مطالب جالب ... اگه موافقي خوشحال ميشم با هم تبادل لينك كنيم ... به وبلاگ كوچولوي منم سر بزن خوشحال ميشم عزيزم ...