پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

عکس

1392/8/12 11:25
نویسنده : مامانی
536 بازدید
اشتراک گذاری

دلبرم .

خونه خاله سعیده دوست مامانی و کشیدن نقاشی با مداد شمعی.

ذرت مکزیکی رقی پز.

خوک سرآشپزی که پسرکم اختراع کرده وکشیده.

با هم از این بازیا کردیم 1 و 2 و 3 رودرست نوشته ولی 4رشو ببینین!!!!!

همون روز که رفتیم سر راه مکه ای و از آشنایی با دیگران خوشوقت بود!.

جونومگ !

آدم فضول فضوله !

اون اوایل که اومدیم قول دادم عکس خونه رو بزارم فعلا این تختمون .عکس مال همون اوایله که هوا گرم بودو پنجره باز بوده و بادملایم میوزید:) آینه دراورم شکسته درس شد عکسشو میزارم خیلی دوسش دارم

اینم حال البته الان تلویزیون رو میز نیس و رو دیوار نصب شده

واین آشپزخونه .

این دوتام اتاق پویا 1    2 این میز تلویزیون رو خودمرنگ کردم با اسپره .قرمز و مشکی:) 

  وبالکن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان نازدونه ها
12 آبان 92 8:09
برا عکس گذاشتن زدی تو کاره جدید جیگر خودشو 4 نوشتنش رو برم منانشالله که به شادی ودل خوش از وسایل وخونه ت لذت ببری میزه هم خیلی خوشرنگ شده و قشنگ رنگش کردی


آخه نمیتونم جدیدا عکسو مستقیم بزارم تو صفحه نمیدونم چرا؟به قول نسترن پاییز زده شدم یا مخم تعطیل شده یا واقعا یه جای کار اشکال داره در هر صورت اینم مدلیه دیگه زینب همیشه اینجوری میزاره خوشم میاد
میزم از ته دل و با عشق رنگ کردم. همون روز پویا بهم گفت مامان من بهت افتخار میکنم!!
مامان نیکان
12 آبان 92 11:08
عزیزم چطوری میرین تو آشپزخونه من که اینجا دری نمی بینم


خخخخخخخخ منتهی علیه سمت چپ روبروی در اتاق خواب. ینی در واقع زیر تابلو گل یه کم اینورتر!!!!
میگم چه عجب از شما اینورا پیداتون شد اونوخ!!!
مرد كوچك من
13 آبان 92 9:31
سلاممممم عزيز دلمم
ايشالا كه با دل خوش و تندرستي از خونه و وسايلش لذت ببري رقيه جونم
من تا حالا ذرت مكزيكي درست نكردم ولي فك ميكنم تو خونه اگه درست كنيم خيلي مطمئن تر باشه.
پويا داره تو بالكن براي كي دعا ميكنه؟


مطمئن تر و خوشمزه تر حتما امتحان کن
برای دوستای خوبی مثل تو
مامان ترنم
13 آبان 92 12:35
حتما 5 هم 5 تا دندونه داره.


لابد!!!!!!!!!1
مامان ترنم
13 آبان 92 12:36
حالا چرا رقيه جون عكسها رو به صورت لينك مي‌زاري آخه؟؟؟


چی بگم والا .یه مدته نمیتونم عکسا رودرج کنم اینجا
مامان ترنم
13 آبان 92 12:37
عكسها خيلي خوشگل بود. ان شاا... آشيونه عشقتون هميشه سبز و زيبا باشه. پر از خنده‌هاي شاد هر سه‌تاتون شايدم در آينده هر چهار تاتون.........


کتک میخوای ؟؟؟؟هان؟؟؟
مامان ترنم
13 آبان 92 12:39
من عاشق ذرت مكزيكي خونه پز هستم. ولي از ذرت مكزيكي‌هاي بيرون حالم بد ميشه. توي ذرت مكزيكي ژامبون هم ميريزي يا نه؟؟؟


نه. ذرت . قارچ .ادویه. کره.... خلاص
نیلوفر
13 آبان 92 18:25
____●
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
__________●_______███████████
_████____████____███████
██████_██████_____████
█████████████_______██
_███████████_________█
___████████__●_______●
______█████____●______●
________██_______●_____●
_________█________●____●

ما بالاخره اومدیم ........دلم براتون تنگ شده بود

قدمتون روی چشم . خوش اومدین
asalmotahar
14 آبان 92 10:17
عجب ذرت مکزیک هایی دهنم آب افتاد .اگه دعوت کنید با خانوم بچه ها میام

حالا که زیاد اصرار می کنید دعوتتون رو می پذیریم




ما با کمال میل پذیرای مهمون هستیم اونم که آشنای دور باشه و یه ربطی به نوقند داشته باشه

حتما با خانوم صحبت کنین و خبرشو بهم بدین

بدون تعارف

.خانومتون متولد چه سالی هستن؟یه وخ دیدین دوستای خوبی شدیم

آزاده
13 آذر 92 13:12
سلام عزییییزم یه مدته با نی نی وبلاگ مشکل دارم وبلاگاش برام باز نمیشه! امروز با یه سیستم دیگه اومدم چرا همه پستا رمزی شده؟؟؟ این عکسا رو هم نمی تونم ببینم