پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

آخرین اخبار

1392/8/14 11:18
نویسنده : مامانی
282 بازدید
اشتراک گذاری

3روزه میرم فیزیوتراپی هنوز که تغییری احساس نشده. البته بهترم!!! (بالاخره  احساس شده یا نشده ؟ خخخخخ)  ینی میشه راه برم ! بلندشم بشینم کلا قفل نیستم ولی خوبم نیستم

پویا و خاله راضیه (پرستارش) با هم بی نهایت خوبن  :) خدا رو هزاران با شکر

* راه رفتن تو خیابون هایی که از گوشه و کنارش بوی محرم میاد.قلب مداحی های دلنشینی که از ماشین ها ...مغازه ها...مساجد شنیده میشن قلب عشقه محرم......

 ---------------------------------

بچه ها میخوام یه مدل قشنگ برای روی تور پرده حالم پیدا کنم . ینی ما فعلا فقط تور زدیم از اینایی که جدیدا اومده من طرح درهم رو انتخاب کردم تو عکس حال از دور زیاد مشخص نمیشه . 

فقط میخوام بالای پرده رو بزنم دستک دوست ندارم. حالا میگم مدل بدین بهم تو این مایه ها دوست دارم. به عنوان مثال:

طرح بالایی اینا مثلا http://www.beautyhome.ir/decorative/1619/

یا  بالای این   http://khanehdar.akairan.com/kardasti-honar/khayati1/doz90.html

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

الهــــــــــــــــــــــــام
14 آبان 92 0:29
همیشه خوب و سلامت باشی عزیزم
خوشحالم که بهتری


فدای تو .
مامان نازنينها
15 آبان 92 6:24
سلام دوست جون ٠ چرا من اينهمه بيخبر بودم از حالت ٠ خوشحالم كه بهتري ٠ عكسها رو ديدم خيلي خوشگل بودند و از خوش سليقگي صاحبخونه خبر ميداد٠ چه خوب كه پوريا با پرستارش جوره خدا رو شكر




فدای تو. بی خبر بودی دیگه چیکار کنیم

منم خوشحالم که تو خوشحال
آهان پورررررریا اونوخخخخخخخخخ؟؟؟؟؟؟؟قدرت خدا!!!

مامان ترنم
17 آبان 92 8:25
رقيه جون درمانت رو ادامه بده و سعي كن به خودت بيشتر برسي. اميدوارم يه روز برامون پست بزاري كه اين دردها ديگه خبري نيست.
مامان ترنم
17 آبان 92 8:26
عزيزم همون مدل پرده‌هايي كه خودت عكسش رو گذاشتي ، همون بنفشه ، خيييليييي خوشگله. به نظرم از همين مدلها يكي رو انتخاب كن همشون جالب بودن. بخصوص اون بنفشه.
گلهای زندگی من
18 آبان 92 9:06
خدا رو شکر که بههههتری ایشالله همیشه سالم وسلامت باشی هزار ماشالله به پوریا جان هزار ماشالله به مامان خوش سلیقه
4دانشجو
18 آبان 92 19:48
سلام جیگر.فدای این انرژی. خداکنه همیشه سالم و خوب باشی. تو این شبا مارو فراموش نکنیا. خیییییییییییییییییییلی دوست داریم.بوووووووووووس. به خدا میسپریمت.


عزیزانم
مرد كوچك من
19 آبان 92 10:25
سلام عزيز دلم چه خوب كه بهتر شدي توروخدا بيشتر مراعات كن تا كاملا خوب بشي كمر درد واقعا زجر آوره مدل پرده‌ها خيلي خوشگل بودن
فاطمه(من و همسرم و یه دنیا خوشبختی)
19 آبان 92 10:32
بلادوره عزیزم. دشمنت بره فیزیوتراپی.
سودا
19 آبان 92 18:20
ختم 72 زیارت عاشورا در روز عاشورا به نیت برآورده شدن حاجاتمون. تو وبلاگم منتظر حضور گرمتون هستم.
نیلوفر
20 آبان 92 12:46
__████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ دوستت دارم عروسک
مامان ترنم
21 آبان 92 11:15
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم ؟ بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم ؟ فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم ؟ توي اين روزهاي محرم اگر دلتون شكست التماس دعا.....
asalmotahar
21 آبان 92 12:03
انشاالله که حالتون بهتر و دنیا بر وفق مرادتون باشه میگم عجب دنیای با حالیه میان توی وبلاگ مون نظر میدن و یوز و پسورد رو هم که دارن و خودشون تاییدش میکنن عجب آقا ----------------------------- قدرت خدا!!!!!!!!!! به جان عمه ام من اگه خودم تاییدش کردم
نسرین مامان باران
26 آبان 92 10:14
سلام چه خوب که بهتری .
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
27 آبان 92 17:35
وای چه پرده هایی ب نظرم همون بادمجونیه خوشگله ک ب وسایلات هم میاد.