پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

عکس آذر

1392/10/13 12:11
نویسنده : مامانی
1,800 بازدید
اشتراک گذاری

1.

با دومینو انگری برد میسازه!

بععععله چراکه نه ...

با مامانی قایم موشک بازی میکنه :)

ینی دست و پاهای کشیده اش خود باباییشه ها خودخودشقلب

من یک شر! آشپزم از خود راضی

مقداری از لباسای جدیدی که براش خریدم لبخند

پسر نقاش منماچ

امان از این پسرها اماااان هیپنوتیزم

پویا و النا در پارک          واینم پارک

 این الان کباب پز پلینه! با کلیه ی امکاناتش قددددرت خدا!!!!

کیک فنجونی بدون فر درستیدم خییییلی نرم و قشنگ شدن ببینین : 1    2.    

طرز تهیه کیک فنجونی دروبلاگ الهام عزیزمماچ

اینم مرغ بدون آب . خودش آب انداخته و قراره بپزه .بینهایت خوشمزه است

طرز تهیه مرغ در وبلاگ مریم جون مامان آرین و آرتینقلب      

 ودر پایان پسرکم و عشق او به انگلی!! بللللد!!!

 

 وادامه مطلب

 

یکــــی بایـد باشـــد کـه آدم را صـدا کنـــد

بـه نـام کوچکــــــ اش صــدا کنـــد

یکــــــ جـــوری کـــه حـــال آدم را خوبـــــــ کنـــد

یکـــــ جـــوری کـــه هیـــچ کـــس دیگــــر بلــــد نباشـــد

یکــــــی بـایــد آدم را بلـــد بـاشــــد...

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان نازدونه ها
13 دی 92 10:26
من بلدم رقيه رو ر ق ي ه هم صدا بزنم جيگر اين شرآشپز كباب درست كن رو برم من
مامانی
پاسخ
عزیزمممممممممم
الهــــــــــــــــــــــــام
13 دی 92 21:31
سلام عزیزم قربون تو دوست باوفا بشم من که همیشه به یادمی شکر خوبم.تو چطوری عزیزم؟خوبی دیگه؟
مامانی
پاسخ
فدای تو. آره خوب خوبم خدا روشکر (کمردردمومنها کردم)
مامان نیکان
14 دی 92 19:08
عزیزمممم با انگری برد دومینوییت خیلی حال کردم
مامانی
پاسخ
چاکریم
مرد كوچك من
15 دی 92 8:56
مباركت باشه آقاي خوش پوش دست شما درد نكنه خانوم خونه با اين غذا و دسر خوشمزه
مامانی
پاسخ
مامان ترنم
15 دی 92 10:37
انگري برد دومينو خيلي جالب و با نمك شده بود. رقيه جون براي خودت شرآشپزي شدي‌ها. كيك فنجوني خيلي راحت بود . حتما حتما مي‌رم درستش مي‌كنم.. مرغ رو هم كه صد البته درست مي‌كنم. عزيزم شعر آخر هم خيلي زيبا بود. منم صدات مي‌كنم رقيهههههههههههههه جون دوست دارم.
مامانی
پاسخ
ای جیگر تو رو که اینقد با حوصله نظر میزاری برامون
دخترشیرازی
17 دی 92 16:57
عزیزم چه عکسای شیرینی چه پسرک دوس داشتنی ای اصن منم همین الان یه دونه دلم خواست زری هم میگه من نمیتونم بیارم واستون خب آدمه دیگه یهویی دلش بچه میخواد!
مامانی
پاسخ
جیگر این زری رو برم من عاشقش شدم به خدا ندیده خودت بیزحمت بیار برا خودت هههههههههههه عزیزم ایشالاا خدا بهت به وقتش یکی بده لبریز از شیرینی و شیرین زبونی
مامان نادیا و محمد امین
18 دی 92 9:28
سلام خانمی آفرین چقدر با حوصله عکسها را گذاشتی عازم مکه هستیم ان شاءا... نائب الزیاره شما هم باشیم پویا را ببوس
مامان نازدونه ها
19 دی 92 18:08
لوند ودلبرانه ت كو؟ (:
مامان نازدونه ها
19 دی 92 18:08
لوند ودلبرانه ت كو؟ (:
مامان نازدونه ها
19 دی 92 18:18
لوند ودلبرانه ت كو؟
مامانی
پاسخ
هنوز کامل نشده تاییدش نکردم
نسرین مامان باران
19 دی 92 20:19
سلام رقیه عزیز متاسفانه عکسها باز نشد . شعر زیبایی بود
سودا
20 دی 92 20:28
فقط اولين عكسو باز كرد اين چقدر قشنگه يكي بايد باشد كه آدم را صدا كند به نام كوچكش صدا كند يك جوري كه حال آدم را خوب كند يك جوري كه هيچ كس ديگر بلد نباشد يكي بايد آدم را بلد باشد.... خوشم اومد دوسش دارم
مامانی
پاسخ
چرا فقط عکس اول؟ چاکرم آره بزارش چه عیبی داره
4دانشجو
22 دی 92 12:27
سلام بر مامان مهربون و فعال . خوبی؟ پویا جون چطوره؟ایشااله که همیشه شاد باشید عزیزم. شرمنده کم بهت سر میزنیم امتحانا شروع شده . برامون دعا کن میبوسیمت
آسمان آبي
23 دی 92 13:40
عكس ها رو ديدم البته همه اش براي من باز نشد ولي اون انگري برد رو خيلي حال كردم. قوه تخيل رو داشته باشيد.
مامانی
پاسخ