پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

اینم قولی که داده بودم

1392/11/7 9:24
نویسنده : مامانی
381 بازدید
اشتراک گذاری

 

این همون گل هایی که بافتم به هم وصل کردم کردم یه شال  .

قدشم اینقد شده .

این کل شاله ولی الان یه ردیف دیگه بافتم که اضافه کنم .  رو یه شال سفید یا مقنعه پوشیدم خیلی رنگشون بهتر دیده میشه

اینم زن داداشم بافته تنوع رنگش عالیه این شنله . اینو 50 تومن میفروشه لبخند

گربه سگ ساختیم با پسرکم چسبوندیم دیوار اتاقش

 الان دارم واسه پویا کلاه و شالگردن میبافم کلا جو بافتنی گرفته منو شدیدددددداز خود راضی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

مامان نازدونه ها
7 بهمن 92 16:32
دست گل عروس وخواهر شوهر طلا تنوع رنگي شال شما رو بيشتر دوست داشتم
مامانی
پاسخ
این ینی معرفتت همیشگیه دوست خوبم
مامان نازدونه ها
7 بهمن 92 16:35
جيگر خودتو قدرت خدا نوشتنت كه فقط بخودت مياد گفتنش
مامانی
پاسخ
میگم 10جلسه رفتم فیزیو تراپی جلسه ی 3وم از بقیه کانکسا صدا میومد: قددددددرت خدا!!! خخخخخخ ینی تا این حد تاثیر گذار بود
پری
7 بهمن 92 21:14
خیلی خیلی قشنگ و شیک و باسلیقه شده آفرین خانوم هنرمند به شادی استفاده کنی
مامانی
پاسخ
چاکرم
رادمهر و مامان
8 بهمن 92 1:11
سلام دلم برای شما وقند عسلت تنگ شده بود اما وقت نمیکنم به دوستای خوب سر بزنم عکس شال و کلاه رو بذار ببینم خواهرم هم کلی بافتنی بافته
مامانی
پاسخ
]قدمت رو چشم خوش اومدی چشم میزارم حتما هنوز تموم نشده
آزاده
8 بهمن 92 23:22
خسته نباشی عزیزم خیلی خیلی قشنگ شده. رنگاشم حرف نداره. چقدر تمیز و باحوصله بافتی مال خانم دادشت هم خیلی نازه رنگاش.
مامانی
پاسخ
فاطمه
9 بهمن 92 16:25
وای عزیزم اگر بدونی چقدررر خندیدم از خوندن اون پستی که در مورد پیامک بود
مامانی
پاسخ
همیشه بخندی فاطمه جونم
asalmotahar
9 بهمن 92 19:37
سلام ماشاا... مامان رقیه عجب با سلیقه ست عالیست متعالی گردد
مامانی
پاسخ
اوه ببین کی اینجاس ارادتمندیم برادر
مامان نیکان
10 بهمن 92 21:20
آفرین بافنده خیلی خوشکل شده منم عکس این اشارپ رو دیده بودم خیلی دوسش دارم ولی دستور بافتش رو پیدا نکردم اگه قابل دونستی واسم بزارش لطفا اااااااااا.اس ام اس هم خیلی با حال بود قدرت خدا
مامانی
پاسخ
میگم جیگر من یه کلیپ دارم تو سیستم طرز بافتشه ایمیلتو بده برات میل کنم
مامان ساینا و سبا
11 بهمن 92 0:02
من هیچی ندیدم...عکسا باز نشدن...بازم میام سر میزنم
4دانشجو
11 بهمن 92 13:14
سلام عزیزم. خسته نباشی. خداقوت. سفارش بدیم برا ماهم بباف. نیلو هم برا اولین بار امسال بافتنی یاد گرفته. یه شالگردن بافته
آسمان آبي
12 بهمن 92 8:18
دست شما درد نكنه خيلي خوشگل شده بود. مبارك باشه.
مرد كوچك من
12 بهمن 92 8:32
سلام عزيز نازنين وقتي خواهر شوهر اين همه هنرمنده معلومه كه بايد زن داداش هنرمندي رو هم پيدا كنه عالي بود عالي
مامانی
پاسخ
چاکرم
4دانشجو(نیلوفر)
13 بهمن 92 9:25
سلام مامان عزیزو مهربون،خوبید؟؟؟اتفاقا منم یاد گرفتم ببافم...الان دارم برا داداشم شال میبافم....
مامانی
پاسخ
آفرین به تو نیلو جونممممممممممم
مامان نیکان
13 بهمن 92 9:38
سلام عزیزم روز برفیت بخیر
مامانی
پاسخ
شمام همینطور. خوش به حالت رئیس خودتی میتونی اینجور روزا بمونی خونه و حالشو ببری
دخترشیرازی
13 بهمن 92 9:49
ینی من میمیرم واسه این شال و شنل ها....
مامانی
پاسخ
همین لحظه حاضرم واست پستش کنم با کمال میل. جدی جدی
مامان ترنم
13 بهمن 92 10:37
آفرين به اين همه هنر. خيلي تركيب رنگش خوشگله. واقعاااااااااا عاليييييييييييي.
مامی پوریا
13 بهمن 92 12:17
سلام عزیزم...چه گلپسر نازی دارین ماشالله خدا حفظش کنه خوشحالم اینجا یه همشهری پیدا کردم...به .وب پسر منم سر بزنید
مامانی
پاسخ
اومدمممممممممممممممممممم با کمال میل
مینا
14 بهمن 92 8:30
سلام .مامانی؟!! کوجایی؟؟؟ خوبی؟؟ پسرت خوبه؟
مامانی
پاسخ
خوب خوبیم منتظر ارسال رمزت
مامان نازدونه ها
14 بهمن 92 8:42
هومن
14 بهمن 92 16:08
نمیدوننم پیامم رسید یا نه...
مامانی
پاسخ
رسید هومن خان . وقتی مردا در مورد چیزای زنونه نظر بدن بهتر از این نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان هلنا
14 بهمن 92 18:36
خیلی قشنگ شده که نه خسته خواهر جان خدا قوت
مامان نادیا و محمد امین
15 بهمن 92 12:25
سلام چه هنرمند خیلی خوشگلن مبارکتون باشه
نسرین مامان باران
15 بهمن 92 17:49
سلام به به مادر هنرمند .
مرد كوچك من
16 بهمن 92 10:48
چطوري خانوم طلا
مامانی
پاسخ
به لطفا دوستای با معرفتی مثل تو عالی
مامان نیکان
16 بهمن 92 11:08
خواهر واسم ایمیل نکردی هنوزبیرجند دوباره از سر نو زمستون شده شاید هوس کنم ببافمش.قربونت بگو چند کلاف نخ میبره و تقریبی مثل من تنبل باشی چقدر طول میکشه تمام شه .کلا بگو به درد امسالم میخوره
مامانی
پاسخ
قدرت خدا فرستادم که نصب پهنای باندمون رو خورد نرسیده عزیزم من وقتی دستم روون شد هر گلی رو نیم ساعت مشغولش بودم اگه 50 گل ببره دیگه خودت ببین. من روزی 6گل میبافتم .از ظهر تا آخر شب. باز باید اونا رو یکی یکی اتو کنی. بعد یکی یکی با حوصله ی بی نهایت وصل کنی امروز دوباره رفتم خونه میفرستم برات گل خانوم خوب بگو کدوم مزونی رو فلش بریزم بیارم برات
اسما
16 بهمن 92 15:05
باباهنربندددددددددددددد منم دلم خاست
مامانی
پاسخ
قابلی نداره