پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

فعلا اینا رو داشته باشین تا عکس

1392/11/17 11:08
نویسنده : مامانی
298 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم گرفته شده کلا به نق نق های الکی پسرک بی توجه باشیم تا خودش اونقد نق بزنه تا ساکت شه . این قضیه وقتی تنها هستیم و تو خونه ی خودمون جواب میده ولی اگه خونه مامان بزرگ یا مهمونی باشیم نه. این یکی میگه بیا این کارو بکن. اون یکی میگه: چی شده چی میخواد؟؟؟ چرا اینقد نق میزنه؟ خیلی لج بازه! از تو بچه ها فقط صدای پویا بلنده!!!! و خوب متعاقبا اونم صداشو بیشتر میبره بالا........و هر چی میگم ساکت باشین خودش کم کم آروم میشه گوش نمیدن و ......

بی خیال

پیرامون توضیحات فوق!!! نق میزد و گریه ی الکی از اون گریه ها که فقط دهنو کج میکنن واشک ندارن! منم ولش کردم تا نفس داره ههههههههه هووووووو کنه!!!! بعد 10 دقیقه میگه : قبلا ها تو رو صاف میدیدم الان مثل یه سی دی هستی که خش!!! داره . از بس چشام کور شده گریه کردم!!!!!

----------------------------------------------------

شعر 12 امام رو آموزش میدم  رسیده به امام زمان

من: دوازدهم صاحب است      پ: صاحب ینی چی؟؟      من: ینی صاحب همه ی دنیاست

پ:ینی اسباب بازیام مال من نیستن مال اونن؟؟؟؟ من : سوووووووت

من: زنده ولی غایب اس      پ: زنده ولی غایب ینی چی؟؟؟

یعنی زنده است ولی رفته تو آسمونا قایم شده!!     

من: ظهور کند زمانی                 پ: ظهوددد!!! یعنی چی؟

ینی از همون آسمونی که قایم شده بیاد زمینهیپنوتیزم

پ: با شهاب سنگ یا هواپیما؟؟؟ هر کی با هواپیما از آسمون میاد زمین ظهود میکنه؟بغل

من: روشن کند جهانی     پ:جهان ینی چی؟؟؟  یعنی کل دنیا

پویا: الان دنیا چراغ داره خاموش شده میخواد بیاد کلیدشو بزنه روشن کنه؟نیشخند

من: مامان جان اصلا من و امام زماننیشخند هییییییییییییچ گله و ناراحتی ای ازتو نداریم تو همون 11 تا رو یاد بگیر دلبندم!!!!

------------------------------------------------------------

از صبح بیداره تا 2 شب. 2 به زور رو پام کردم تکون میدم میگم چشاتم ببند مثل اینکه خودت بلد نیستی بخوابی باید بخوابونمت.....

میگه : بلدم بخوابم الان حسم میگه نخوابم!

من: حس یعنی چی؟اصلا می دونی؟؟

آآآآآآره یعنی شیطون زیر جلد پوست!!!!!!   (یاد 13 گربه روی شیروانی داغ افتادم!)

---------------------------------------------------------------

برم پیش مامان بزرگ؟؟؟ (ساعت 1 ظهر وقتی که دقیقا مامان بزرگ خوابه) 

میگم نه اگه بری من تنها میشم شاید گرگ بیاد منو بخوره!

خوب صدام بزن با شمشیر میام سراغش

شاید صدامو نشنوی   پویا : نگران نباش من شاخ گوشم!!!! (شاهگوش)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان نازدونه ها
18 بهمن 92 11:32
اي جااانم به پسر شاخ گوش و چشم خش خشي بينمون
مامانی
پاسخ
*آشپزخونه الهام*
19 بهمن 92 15:35
عزیزم
مامان ترنم
21 بهمن 92 9:48
شاخ گوشش خييييلييييي باحال بود.
مامان ترنم
21 بهمن 92 9:49
اولين بار بود كه شعر 12 امام رو با تفسير شنيدم.
مامانی
پاسخ
پس بشین قشنگ بخون برات خوبه فرزندم
مامان ترنم
21 بهمن 92 9:51
قربون اين شيطون زير جلد پوست آخه اين واژه به اين سختي چطوري به ذهنت اومد آخه پويا؟ اونم 2 نصف شب؟؟؟
مامانی
پاسخ
4دانشجو
22 بهمن 92 0:40
سلام عزیزم. خوبی؟ به به خبرای خوب خوب . مطالب جدیدو باحال. درسته مطلبی نداریم برا وب اما دل که داریم برای شما تنگ بشه. بوووووووووووس
مامان نازدونه ها
23 بهمن 92 13:18
تولد برادرزاده تون مباركه انشالله قدمش برا همتون خير وبركت باشه همينطور عمه شدنتو تبريك ميگم زيارت خانواده ي همسر قبول باشه به اميد مكه رفتن شما هم خوشگلاسيون هم مباركت
مامانی
پاسخ
مامان نیکان
23 بهمن 92 18:01
این نظم مال پست بالاییی ولی اونجا هر چی کلیک کردم نمییومد:به به کلی سوغاتی افتادییی عکساشو بزاری ببینیم چی گرفتی راستی یه پیشنهاد ایشالاه تو دلت نگی به تو چه .به نظرم قلب وبلاگ پویا جونو عوض کن یه تتنوعی بده لازمه .میگم فقط نظرم بود
آزاده
25 بهمن 92 1:55
عزییییییزم مردم از خنده چقدر بلایی تو پسر آدم میمونه چی جواب این وروجکا رو بده خوبه که مینویسی بعداً کلی بخونه و بخنده
مامانی
پاسخ
آره آزاده جان مینویسم تا سالها بعد بیاد و بخونه و کیف کنه . اگه نی نی وبلاگ قول بده یهو وبلاگم قورت داده نشه
دخترشیرازی
27 بهمن 92 11:54
قربون این پسرک شیرین زبون من شیرازم
شقایق(مامان ارشان)
27 بهمن 92 14:53
سلام رقی جونم. خسته نباشی گل من. خیلی دلم براتون تنگولیده ها. امان از این شیرین زبونی های پویا ک تو این همه مشکلات خنده ب لبم آورد. خیلی سرم شلوغه. ببخش دیر ب دیر سر میزنم. ایشالا یکم روزای سختم بگذره جبران میکنم دوست جونم
مامانی
پاسخ
ایشالا که همیشه سختی و ناراحتی ازت دور باشه شقایق جونم
شهرزاد مامان نگار
27 بهمن 92 16:09
سلام خانومی . انشا... قسمت خودت بشه زیارت مکه. شال بافتت و رنگ موهات مبارک . ما هم دلمون می خواست می دیدیم
مامانی
پاسخ
سلاااااااااام ممنونم از این ورا شال بافتمو گذاشتم عکسشو عزیزم.
آسمان آبي
28 بهمن 92 8:28
خنديدم اون هم چه خنده اي، اين شعر امام زمان رو خيلي بچه بهش دقت كرده، خدايي بخواي حساب كني بعضي مفاهيم رو الان روده كه بخواهيم به بچه ها آموزش بديم خصوصا با اين كلمات قلمبه سلمبه كه هر كدوم يه متن توضيح دارن
مامانی
پاسخ
بخشید که بی معرفتم
آسمان آبي
28 بهمن 92 8:29
چشمتون روشن تبريك ميگم بابت عمه شدن شما ، همين طور اومدن مسافرهاتون، حتما سوغاتي ها خوبي هم در انتظارتون هست، مباركتون باشه
مامانی
پاسخ
مرد كوچك من
30 بهمن 92 11:17
عمه شدنت مباركه عزيزم ايشالا قدمش براي همه خير باشه و نامدار
باباي كوروش
6 اسفند 92 10:12
سلام تقصير باباي بچه اس! وقتي از 13-14 سالگي نمي شد كتاب رو از دستش گرفت (ايضاً اينجانب!! رفيق شفيق اميرخان "باباي پويا جان" - براي اطلاع خوانندگان محترم!)... بايد يك همچين بچه تحليلگري هم داشته باشه. سيستم عامل اين بچه ها خود به خود هر ماه آپگريد ميشه!! از مايكروسافت هم جلو زدن!
مامانی
پاسخ
به بههههههههه منو رکردین اینجا رو من که میگم علی آقا این یکی کلا لیسانس به دنیا اومد لا مصصب