پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

بازی لوبیا سبز!

1392/12/1 11:09
نویسنده : مامانی
484 بازدید
اشتراک گذاری

ادامه مطلب هم داریم......................

 

اون بازی که گفتم پویا خیلی زیاد دوسش داره و البته خودمونم همینطور وبسیار جذابه و توصیه میکنم اگه کار و درس و مشغله دارین بیخیالش بشین چون خانمان سوزه نیشخند پاچه تونو میگیره ولتون نمیکنه اینه:

Plants2012 Final

ببینین تو گوگل دانلودش هست 

پویا تو لپ تاپ بازی میکنه دعواش میکنیم بسه .میگه من میرم پیش مامان بزرگ تنها نباشه!! میره با سیستم عموش بازی میکنه .عموهه میگه بسه نوبت منه دیگه!  میاد رو تخته وایت برد نقاشیشونو میکشه میگم بسه برو یه بازی دیگه کن میره با دومینو شکلشونو میسازه!!!! اصن یه وعضی

 

ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﺣﮑﺎﯾﺘﯿﻪ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻧﺮﻓﺘﯽ ﺗﻮی ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﻗﺸﻨﮓ ﺩﻭ ﺳﺎﻋﺖ ﻧﮕﻬﺶ ﺩﺍری

ولی تا پاتو میزاری تو اصلا مهلت نمیده کمربندتو باز کنی !

 

پسرا به هم فوش میدن و واقعا منظوری ندارن

دخترا قربون صدقه هم میرن و اونا هم واقعا منظوری ندارن !

 

ﺯﻥ ﺑﺎﺱ ﻭﺳﻂ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﻼﻗﺶ ﯾﻬﻮ ﺑﺰﻧﻪ

ﺷﺒﮑﻪ ﻭﺭﺯﺵ ﺑﮕﻪ ﻋﺸﻘﻢ ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﺖ ﺷﺮﻭﻉ ﺷﺪ !

ﺍﯾﻨﺎ ﺯﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻥ ، ﺍﯾﻨﺎﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﯾﻦ

 

اصن واسه فِلش در میذارن که آدم گمش کنه ، وگرنه چه خاصیتی داره ؟!

 

خدا شاهده من یه زمانی فک میکردم

“فرزاد فرزین” مثل “کامران هومن” دو نفرن !

 

همه مردا نیمه اول زندگیشونو واسه پیدا کردن زن مورد علاقشون

و نیمه دوم زندگیشونو واسه پیچوندن همون زن مورد علاقشون میگذره !

 

ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺑﺮﻧﺪ ﺍﺩﮐﻠﻨﺖ ﭼﯿﻪ ؟

ﺧﯿﻠﯽ ﺷﯿﮏ ﻭ ﻣﺠﻠﺴﯽ ﻭ ﺑﺎ ﮐﻠﯽ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻓﺮﻣﻮﺩ : For Women !

ﺩﺭ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻢ : ﻣﻦ ﺍﺯ ﺧﺎﮐﻢ ﻭ ﺑﻪ ﺧﺎﮎ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻡ

 

باغ وحش مملو از جمعیت بود، از بلندگوی باغ وحش این جمله شنیده شد

بازدیدکنندگان گرامی از دادن هرگونه غذا و خوراکی به حیوانات خودداری فرمایید

بعد از مدتی مجددا از بلندگو اعلام شد بازدیدکننده گرامی از شما خواهش کردیم که از تغذیه حیوانات خودداری فرمایید

این هشدارها با لحن های مختلف چندین بار تکرار شد

آخرین هشدار بلندگو این بود حیوانات عزیز خواهشمندیم از دست آدم ها غذا نگیرید!

 

 

مرد باس روزی ۱ساعت کنار خانمش بشینه بگه :

خانمم ! من آماده ام ! هرچی دلت میخواد غر بزن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان ترنم
1 اسفند 92 9:01
رقيه جون حالا تو بيشتر بازي مي‌كني يا پويا؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
بابای پویا!!!خخخخخخخ
مینا
1 اسفند 92 12:48
این بازی رو هستم چون دخترک منم خیلی شدید دوسش داره
مامانی
پاسخ
شقایق(مامان ارشان)
1 اسفند 92 18:41
من خونه تکونی رو بیخیال شدم دارم میرم دانلود کنم. خخخخخخخخخخخخ ادامه مطلب خیلی باحال بود
مامان نازدونه ها
2 اسفند 92 10:01
فرزاد فرزين و for women ممنون از معرفي بازي
گلهای زندگی من
2 اسفند 92 22:48
ای جانم دلم بزار بچه با این عصر تکنولوژی خوش بگذرونه دیگه
مامان ترنم
3 اسفند 92 7:55
4دانشجو
4 اسفند 92 19:06
سلام عزیزم. خیییییییییلی باحال بود. خوش باشین .بووووووس
حافظی نسب
4 اسفند 92 20:48
سلام جالب بود موفق باشید
مامان نازنينها
5 اسفند 92 10:09
ادامه مطلب خيلي جالب بود ٠ من شديد مخالف هرنوع بازي يارانه اي و ٠٠٠ اينا هستم اصلاً آلرژي دارم شديد هرچند بچه ها زير أبي ميرن و گاهي با آي پد پدرشون مشغول بازي ميشن و تند تند دانلود ميكنند ٠
خانم معلم
5 اسفند 92 21:03
بله بسیااااااررر خانمان سوز است...