پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

من یک متهمم

1392/12/6 8:10
نویسنده : مامانی
258 بازدید
اشتراک گذاری

من یک زنم 

متهم به مادر بودن

متهم به محبت

لجبازیهایت را به من نسبت می دهند

سراپا احساسم و تنش

وباید سکوت کنم در برابر تو

تا تو

شاید آرامتر شوی

و شاید هم نه

آنها زبانت را نمی فهمند

و زبان من را نیز

ومن عمیییق میفهمم نگاهت را

میگویند نگاهم را از تو بگیرم

تا تو مرد شوی

ومن معتقدم

تو در کنار یک زن هیچوقت مرد نخواهی شد

فرزندم

این صدا را از تک تک دردهای ستون فقراتم میشنوی

وتک تک روزهای تنهایی 

وشبهای بیخوابی ام

اینجا یک قلب خون است

من یک مادر.....

نه! من یک متهمم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان نازدونه ها
6 اسفند 92 9:25
متنت اشكمو دراورد دختر درد وبي خوابي از وجودت بدور عزيزم
مامانی
پاسخ
باور کن دستمو گذاشتم رو صفحه کلیدو نوشتم . وقتی تموم شد خودمم خوندم ببینم چی شد!!!!
باباي كوروش
6 اسفند 92 10:04
سلام و وقت بخير. باباي پوياجان چطورن؟؟!!!! خود پويا جان چطور؟؟؟ خودتون كه خوبين؟؟؟!!! ببخشيد كه اول حال باباي پويا رو پرسيدم! بالاخره پاي 22 سال دوستي درميونه و ... ميدونيد كه ... بالاخره بعد از مدتها تبلي، وبلاگ كوروش جان ما كمي آپديت شد خوش باشيد
مامانی
پاسخ
بدک نیستیم . شماها خوبین ایشالا؟
شقایق(مامان ارشان)
7 اسفند 92 11:45
حرف دل منم زدی خواهر گل مهربون مرسی بابت راهنماییت. انجام دادم و حسابی جواب داد خونه برق میزنه
مامانی
پاسخ
حالشو ببر
4دانشجو
7 اسفند 92 21:51
سلام عزیزم خوبید؟؟؟؟چ متنی.....دلتون پره حسابیا.....بوووووس
مامان ترنم
8 اسفند 92 9:12
رقيه جون متنت اشك آدمو در مياره دختر. به خاطر خونه تكوني و كاراي عيده كه اينقدر گرفته‌اي؟؟؟ شوخي كردم عزيزم. بسيييييييار متنت زيبا بود. آفرين به اين دست نوشته.
مامانی
پاسخ
بگو دل نوشته . شروع کردم به نوشتن خودش اومد!
مامان نازدونه ها
8 اسفند 92 9:18
به اميد خوب بودن حال وروحيه تون
مامانی
پاسخ
به امید همیشه حاضر بودن دوستای خوبی مثل تو
پری
8 اسفند 92 10:04
خیلییییی عالی نوشتی رقیه جون. حرف دل همه مادرها و خانم ها است انشالله روزگار به کام باشه
دخترشیرازی
8 اسفند 92 13:21
عزیزم... خوبی؟
مامانی
پاسخ
نظرخودت چیه؟
سودا
8 اسفند 92 22:19
سلام چطوري؟ اره واقعا بايد شاكر بود. راستش وقتي الشن حال ندار ميشه تازه ميفهمم كه چقدر ناشكرم ولي خداروشكر كارم كم كم داره راه ميوفته ... ممنون كه احوال پرسي پسر خوشگلتو ببوس
مامانی
پاسخ
خوبم!!!!!
مارو کیجاشان (مادر و دخترها)
9 اسفند 92 18:21
سلام عزیزم کوچولوی خیلی ناز و دوست داشتنی داری ایشالله دومادش کنی خوش حال میشم اگه به وبلاگ من و دخترهام بیای منتظرماااااا عزیزم
دخترشیرازی
10 اسفند 92 9:44
اصاب مصاب نداری ها!! قدرت خدا!
مامانی
پاسخ