پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

مهربانترین پسر دنیا

1393/1/20 9:10
نویسنده : مامانی
274 بازدید
اشتراک گذاری

ظهرا که میرسم خونه بی اختیار میافتم رو زمین. پویا بازی میکنه و هی اینور اونور میره و من خواب و بیدار جواب بعضی حرفاشو میدم بعضی هم نه... میگه مامان چته؟میگه حالم خوب نیست پسرم تو بازی کن

یه بالش برمیداره میاد دقیقا پشتم دراز میکشه و با دست کوچیکش میزنه رو پشتم و میگه:

یه مامان دارم شا نداره         مال خودمه مال خودمه

صورتی داره مااا نداره            مال خودمه مال خودمه

به کس کسونش نمیدم         به کسی نشونش نمیدم     مال خودمه!!!

و بوسم میکنه میگه بخواب قلبقلب

اونوقته که من وحشی وار برمیگردم و قورتش میدمنیشخند

هیچی دیگه من الان کمرم پیچ خورده و پویا هم از دیروز پیداش نیس نمیدونم کجاس!!!!خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان نازدونه ها
21 فروردین 93 8:59
همين بود مال خودشي الان كه پيچ خورده اي مال كي هستي ؟ (. بلات دوره عزيزم انشالله كه تا الان خبري از درد كمر وبدبودن حالت نباشه
مامانی
پاسخ
هرکی تو خونه مریض بشه مال مامان میشه ولی مامانا وقتی مریض میشن مال کی میشن؟؟؟؟ .والا شوخی کردم خوبم
محمد
21 فروردین 93 14:12
خرید شارژ سیمکارت ارزانتر از همه جا
4دانشجو
21 فروردین 93 22:57
سلام. از این مامان ناز و مهربون بایدم پسر مهربونی عمل بیاد . خدا حفظتون کنه. بووووووووووووس
مامانی
پاسخ
نوکرم
مینا
23 فروردین 93 10:36
خیلی باحال بود.دمت گرم...یعنی پویاااااااااااااا قورت؟؟؟
مامانی
پاسخ
اوهوم
مامان ترنم
24 فروردین 93 8:02
يعني الان پويا پيش اون يكي ني ني تونه؟؟؟؟ رقيه جون آخه با اين وضعي كه داري 2 تا 2 تا قورت مي‌دي؟؟؟ جيگر اين پسر
مامانی
پاسخ
مامان ترنم
24 فروردین 93 8:02
رقيه جون فايلها رو برات فرستادم رسيد به دستت عايا؟؟؟
مامانی
پاسخ
میرم ببینم مرسی عزیزممممممممممممممممممممممم
مامان نازنينها
24 فروردین 93 12:14
چه دلبري ميكنه اين پسر واقعاً قورت دادنيه
مینا
25 فروردین 93 9:13
بیام بزنم چیکارت کنم اخه؟؟؟ حیف که دوتا شدی وگرنه لحظه ای درنگ نمیکردم...برو که از خونت بخاطر جوجه ات گذشتم.
مامانی
پاسخ
ای جیگر تووووووووووو بیا بزن بیااااا فقط رفتنی این رمزتم بزار واسه ما خخخخخخخخخخخ
رئيس بزرگ
25 فروردین 93 10:29
سلام تشكر كه به ما هم سر زديد وبلاگ قشنگي داريد خداوند پوياي عزيز رو حفظ كنه براتون و كوچولوي تو راهي رو هم همين طور
مامانی
پاسخ
دخترشیرازی
25 فروردین 93 12:09
سلام بر عشخای من دیگه اون جوجه که قورتش دادی هم شد عشخ من! اسمشو چی میخوای بذاری؟
مامانی
پاسخ
توخودت عشخی باباهه گفته اگه دختر باشه حتتتتتتتمن کیمیا اگهه پسر باشه مختاریم هرآنچه دوست داریم انتخاب نوماییم!!!!
محبوبه
25 فروردین 93 21:19
خدا حفظش کنه برات ماشالله پسر شیرین زبون و دلربا
نیلوفر
26 فروردین 93 0:03
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم همین الان فهمیدم.مبارکت باشه .خیلی خوشحال شدم.انشاالله به سلامتی بگذره
مینا
26 فروردین 93 8:39
مامانی
پاسخ
مامان نادیا و محمد امین
26 فروردین 93 9:55
سلام مبارک باشه خیلی خوشحال شدم امیدوارم خوش قدم و خوش روزی باشه
مامانی
پاسخ
ممنونم دوست مهربون