پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

چند مطلب با هم!

1393/1/31 9:35
نویسنده : مامانی
277 بازدید
اشتراک گذاری

تعیین جنسیت به روش ابن سینا رو انجام دادم

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=189983

بچه اول پسر دوم دختر!!!!!! ببینیم و تعریف کنیم!!!! چقدم جالب یه مدت به صورت عقب جلو رفت و بعد دایره ای چرخید!!!!!قدددرت خدا!

-----------------------------------------------

اینم عکسای پویا  1          2         3

 ------------------------------------------------

*  یکشنبه 10 هفته تموم میشه . چقد خوبه آدم هفته به هفته بشمره برا پویا ماه به ماه میشمردم جونم کنده شد روزا نمیرفت! اینجوری هر یکشنبه یه هفته کم میشه .به همین راحتی!!!!

* موهایمان را کاملا پسرانه کوتاه نمودیم!!! ینی راااااااااااااحت . همه ی کلیپسا و کش و گل سر و موگیرا شوووووووت یه مدت راااااااحت و آسوده . والا

-------------------------------------------------

پویا هنوز بلد نیست دوچرخه رکاب بزنه! اصلا تلاش هم نمیکنه فقط کارای خونگی مث نقاشی و خمیر بازی و این چیزا دوست داره اصصصلا ماشین بازی دوچرخه. توپ بازی اصصصلن . دلم براش میسوزه دوست دارم لذت دوچرخه سواری رو بچشه:(

------------------------------------------------

دیشب تا پاسی از شب بهم پز میداد که : باباااااام یه روز با لباس اداره منو بوس کررررد بعد رفت ادارهههههه مممممممم دلت بسوزهههههه من خواب بودم ولی فهمیدممممممبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

نازی
30 فروردین 93 23:16
مامان محمد حسن
31 فروردین 93 1:37
سلام این روش را من سر محمد حسن امتحان کردم درست بود وای خوشبحالتون یه نی نی دیگه تو را ه دارید انشالله صحیح سالم بدنیا بیاد در ضمن عکس های پویا هم عالی بود
مامانی
پاسخ
ممنونم ازت خانومی .ایشالا که درست باشه
مامان نازدونه ها
31 فروردین 93 7:38
خوش خبر باشي دختر بودن ني ني مون مباركه كوتاهي موهاتون هم مبارك يه تبريك ويژه هم برا مناسبت امروز روزت مبارك وسايه ي پرمهرت مستدام
مامانی
پاسخ
آخه من چیکار کنم با این همه لطف تو
پری
31 فروردین 93 10:44
سلام دوستم روزت مبارک عزیزم بچه من هم نمی تونه رکاب بزنه. از عقب رکاب می زنه رو به جلو رو نمی تونه. انشالله تو دلی ات هرچی هست سلامت باشه
مامانی
پاسخ
عجب! ولی پویا از گل دختری بزرگتره
مامان ترنم
31 فروردین 93 11:47
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــدا عشق مظهر است بعد از خـدا به سجده بوَد زآنکه مادر است روزت مبارك بانوي مهربان.
فاطمه(من و همسرم و یه دنیا خوشبختی)
31 فروردین 93 13:27
ای جووووووونم موهاشوووووووووو! هزار ماشالله عکساش خوشگل شدهالبته از خوشگلی خودشه
مامانی
پاسخ
مامان نازدونه ها
31 فروردین 93 20:12
ميخوام ميخوام (.
مهشید-مدیروبلاگ رسمی نیکی نصیریان
2 اردیبهشت 93 22:32
پویاجونو ببین چه آقا شده عزیزززززززززززززم
مامانی
پاسخ
مینا
3 اردیبهشت 93 9:08
چند روزی نبودم و میدونم دیر شده اما معرفت که تعطیل نشده...روزت مبارک مامانی عزیزم...الهی پسر گلت رو داماد کنی...الهی به سلامتی ودلخوشی نی نی خاله هم بدنیا بیاری...الهی زندگی چهارنفرتون همیشه مستدام وخوش باشه...بازهم روزت مبارک گلم.
مامانی
پاسخ
مرسی مینای عزیز روز تو هم مبارک .دم معرفتت گرم عزیزمممممممم
مامان نيكان
3 اردیبهشت 93 11:59
عكسات خيلي خوشلن پويا جونه خوش تيپ منم واسه عيد موهامو كوتاه كردم واقعا آدم راحت ميشه اما كليپسوم به همون موهاي كوتاه ميزنم تا روسريم خوشحالت واسته
مامانی
پاسخ
قدرت خدا! اونوخخ نمیافته؟
مامان هلنا
4 اردیبهشت 93 2:02
خانمی مادرانه هات مبارک تو راهی در چه حاله ایشالله که خوش قدم و سلامته خیلی واست ذوقیدم وقتی شنیدم بارداری ایشالله راحت و به سلامت طی بشه پویا جون هم مثه همیشه خوشتیپ و با نمکه
مامان هلنا
4 اردیبهشت 93 2:04
راستی منم رمز پلیز
گلهای زندگی من
6 اردیبهشت 93 11:24
سلام نازنینم روزت مبارک الهههههههههههههههههی من دور این گل پسر بگردم رمزتو تغییر دادی بهم میدی که؟
آزاده
3 خرداد 93 8:32
خیلی خوشحال شدم رقیه جان ایشالا به سلامتی مراقب خودت و نی نی باش.
مامانی
پاسخ