پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

ازتیم تحقیقاتی مامان به نی نی

1393/1/28 11:08
نویسنده : مامانی
650 بازدید
اشتراک گذاری

بدون رمز

*دلبندم. تو الان اندازه ی یک دانه ی انگوری! و برای اطرافیانم شاید هنوز هیییچ نیستی و من به راحتی تمام با کمی حبس کردن نفسم صدای قلبت را عمیقا میشنوم. 

*دختر یا پسر . هرچه هستی بدان که ذره ذره ی وجودم از آن توست و تو قرار است در خانواده ای متولد شوی که احساسات و علاقه در آن حرف بزرگی را میزند 

* عزیزکم . بدان که شبها داداش پویا! دست کوچک و مهربانش را رویت !! میگذارد و آرام و با علاقه ی وصف ناشدنی نازت میکند . برایت شعر مامان خوبی دارم و مردان آتش نشان می خواند! و مستقیم به یک نقطه خیره میشود و معتقد است تو او را میبینی 

* فرزندم . بدان که پدری داری که بیشتر روز را بیرون از خانه سپری میکند و در این لحظات و روزها و ماهها سخت ترین و پرکارترین روزهای زندگی اش را میگذراند . و ما امیدواریم بعد از آمدن تو این دانشگاه لعنتی!! تمام شود تا شاید ساعتهای بیشتری در کنار هم باشیم

* وبدان که هرآنچه طلب میکنم توسط بابایی خریداری می شود و بدون کوچکترین اخمی بابایی فقط و فقط میخرد تا من بخورم و تو بخوری!

* واین روزها من نگاهم به تمام زنها و مردها عوض شده  به صورتیکه به هر زنی نگاه میکنم تمامی سختیهایی که برای آوردن یک کودک کشیده را درچهره اش میبینم و کودک و نوجوان و جوانانی که بدون هیییچ اطلاع دقیقی از اینها در کنار مادر نشسته اند و بیخبر از عمق معنای اینکه مادر چرا دست آنها را در دست گرفته و به آرامی کف دستشان را می نوازد.

* و تمامی مردانی را میبینم که خیییلی احساس قوی بودن میکنند و من با پوزخندی به ایشان نگاه میکنم که آنها نیز روزی اندازه ی تو بوده اند و در  داخل رحم یک زن بزرگ شده اند و توسط یک زن متولد شده اند و حالا آنها مردند و زن ها نسوان!!!!

** دخترها و پسرهایی که دست در دست هم شاد وشنگول میروند و گاهی شوخی بازی از آینده و فرزندانشان می گویند و اینکه دست فرزندشان را گرفته و به خیابان خواهند آمد!!! و منی که با خودم می گویم وارد زندگی که بشوید با آن همه مشغله !  دعا کنید بتوانید یک مهمانی و شب نشینی 3 نفره بروید قدم زدن در خیابان پیشکشتان 

* و چه مردها که کل توجهشان فقط صورت زنی است که کنارشان راه میرودو حتی متوجه بوق ماشینهایی که نزدیک بود زیرشان بگیرد نمیشوند و من به قطع مطمئنم که آنها یا هنوز دوستند یا نامزد یا اوایل دوران عقد!!!!

* دلم دختر میخواد خیلی هم میخواد ولی اگه پسر باشی شاید خوشحالتر شوم!!! دختر بودن.زن بودن سخت است  . خیلی سخت . 

* دعای مادر برای تو: تمام روزهایت پر از شادی باشد. نفسهایت حق باشد.  دامنت پاک و دستانت به خیر. عاقبتت خوش و تنت سالم. محبوبیتت زیاد و قلبت صاف . مثل گل خندان و شکوفا باشی پاره ی تنم

 

تماس فرت!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

محبوبه
28 فروردین 93 12:07
خيلي قشنگ بود رقيييييه منم دلم خيلي دختر ميخواد.بعد اونوقت تو بارداري و يار تو دليت ميتونه دختر باشه من خنگم كلا…همينجوري توهم دخمل دارم
مامانی
پاسخ
مامان نازدونه ها
28 فروردین 93 17:37
برای استجابت دعاهاييكه برا حبه ي انگورمون داشتي آمين گفتم مراقب خودت بيشتر از هميشه باش
مامانی
پاسخ
چشششششششم
مامان نازنينها
28 فروردین 93 18:35
انشاالله صحيح و سالم باشه ٠ والا دختر و پسر بودنش فرقي نداره قطعاً هردوتاش شيرينه
مامان ترنم
29 فروردین 93 10:48
ان شاا... رقيه جون حبه انگورت دختر باشه تا بفهمي عشق يه دختر يعني چي. پسر خيييييلييييييييييي خوبه اما دختر براي مادرش هميشه يه پناهگاهه و مادر هم براي كل خانواده پناهگاهه.
مامانی
پاسخ
دخترشیرازی
29 فروردین 93 23:08
اشکمو در آوردی! (فین فین!)
مامانی
پاسخ
دو دانشجو
30 فروردین 93 17:47
ما آپیم
نسرین مامان باران
1 اردیبهشت 93 8:40
سلام رقیه جون مبارک باشه به سلامتی
مامانی
پاسخ
اسما
4 اردیبهشت 93 22:24
خیلی قشنگ بود ب دلم نشست.یکمم دلم گرف ایشالا تنش سالم باشه واسه نی نی
مامانی
پاسخ
خوبی؟