پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

احوالات +بعدا نوشت

1393/2/13 23:24
نویسنده : مامانی
292 بازدید
اشتراک گذاری

همکارم یه عطری نمیدونم یا ادکلنی میزنه که حالم از بوش به هم میخوره و کل روز رو مجبورم تحمل کنم . شماها هم همینجوری بودین تو بارداری؟ من خییییلی زیاد به بوها حساسم . گاهی لقمه رو میخوام بزارم تو دهنم دستم بو میده!!! حالم بد میشه اونوخ...

میرم دستامو میشورم بوی صابون یا مایع دستشویی اذیتم میکنه. با برف ماشینی میشورم دستمو باااز بو میده خداااااااا .......توحلقم ینی

الانم پنجره رو باز کردم هی دم و بازدم رو میرم سمت پنجره ولی مگه میشه لامصب بد ادکلنی هس گمونم از اون گروناس خخخخخخخخ

اینطور که به نظر میاد قراره ماه 4 هم ویار ادامه داشته باشد...... قدرت خدا.....

وارد ماه 4 شدم محبت 

چقد خوشکل شده این صفحه ی نی نی وبلاگ زیبا

--------------------------------------------------------------

ظهرا من میخوابم و به پویا میگم ببخشید که مامان بدی شدم و همش خوابم و ممنونم ازت که اینقدر خوبی و اذیتم نمیکنی . 

میخنده و میگه : کاری نکردمبوسبغل

وسط خواب ظهر بیدارم میگنه اینجوری: ماماااااان (شما با یه صدای آروووم تو گلو با ولوم 2 بخونینش خندونک )

میگم : هووووم 

پ: برم دسشوی؟؟؟    خوب برو  ددم جان منو بیدار کردی اینو بپرسی؟

پ: خوب یه وخ صدای شیر آب تو رو بیدار نکنه!!!خندهمحبتبوس

گفتم نه فدات شم برو بیدار نمیشم یه وخ!

یه روز ظهر هم منو بابایی خواب بودیم اون بیدار وقتی پاشدم دیدم با سرعت جت داره دور حال راه میره میگم چیه؟میگه جیش جیش خوب برو بچه جانسوال آخه گفتم شاید صدای شیر آب بابایی رو بیدار کنه . ای جونمممممممممممممممم

----------------------

بعدا نوشت: فعلا اسمای  تاییدشده از سوی سازمان مامی و ددی !!!

پسر: ایلیا           

دختر: کیمیا (البته این کیمیا رو من دوس ندارم گفته باشم زور بالا سرم بوده تاییدش کردم خندونک)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان نازدونه ها
13 اردیبهشت 93 16:43
نكنه صداي شيرتون دست كمي از غرش شير نداره كه اينقدر گل پسر از بازكردنش ابا داره(.
مامانی
پاسخ
خانومی خبر نداری ایشون تازه یاد گرفتن خودشون رو درست و حسابی در هر دونوع جیش!!! بشورن واسه همین اندازه یه حموم رفتن مامانشون شیر آب با فشار بی نهایت باز میشه!!! از اون لحاظ خخخخخخ
مامان هلنا
13 اردیبهشت 93 17:24
ای جونم به پویا جون خدا به هر کی بچه نداده یه دونه پویا بده جبران تمام سالهای که حسرت کشیدن میکنه از بس شیرینه این پسمل ماه جنسیت نی نی چی شد؟
مامانی
پاسخ
ایشالا هنوز معلوم نیس عزیزمممممممم
مینا
13 اردیبهشت 93 23:14
کاملا میتونم حرفهات ولذتهات رو درک کنم چون منم مثل تو یه عروسک دارم...خداالهی همه بچه ها رو برای پدرومادراشون حفظ کنه.
مامانی
پاسخ
ایشالا خدا عروسک ناز تو رو هم همیشه شاد وشنگول نیگه داره ایشالا .مینا بهم رمز ندادی عکسو ندیدما گفته باشم بهت
دخترشیرازی
14 اردیبهشت 93 9:32
منم این روزا شدیدن ویار دارم به جون خودم جدی میگم.کافیه یه بوی کوچولو بیاد دل و دینم بهم میریزه!! قربون این پویای مهربون برم من
ققنوس
14 اردیبهشت 93 11:44
سلام خانمي مباركه عزيزم.. چه زرنگ شدي.. خوش به حالت كه دومي را داري مي اري.. ما كه هنوز به نتيجه نرسيديم. چه جالب پسر منم مي اد منو بيدار مي كنه كه مامان برم دستشويي چقدر جالب و بامزه‌آن اين بچه ها و چقدر شبيه هستند.
مامانی
پاسخ
میگم اگه قراره کلن تک فرزند باشه که حسابش جدا ولی اگه قراره یکی دیگه هم داشته باشیم دیگه فاصله سنی بیشتر از 6 سال بین بچه ها و بیشتر از 22 سال بین مادرو بچه رو دیگه نمیپسندم خنده داره هههههههههههه آره بچه ها خداییش خوردنی ان مرسی که اومدی پیشمون
زی زی بانو
14 اردیبهشت 93 12:59
دوستم کارت داشت واست پیغام گذاشت؟
مامانی
پاسخ
دوستت کیه؟
الهام
14 اردیبهشت 93 16:14
عزیزم اوایل ماه چهار ویارت کاملا رفع میشه نگران نباش تا چند روز دیگه خوب خوبی.هر چند که من ویار به بو نداشتم فقط تهوع بود! دنبال اسم دختر باش که پسر به کارت نمیاد حالا ببییییییییییییین.ولی کیمیا هم خیلی قشنگه.منم ایلیا رو انتخاب کردم که به کارم نیومد تو هم زیاد بهش دل نبند همون کیمیا به کارت میاد
مامانی
پاسخ
الهام جان تجربه نشون داده تو هرچی بگی همون میشه هی گفتی بچه بچه بالاخره هم شد . ایشالا که این یکی هم همینطور باشه
مامان گلاب
14 اردیبهشت 93 17:35
چه اسمای خوشگلی واسه دختر میتونین پریا یا پرند هم بذارین به پویا هم میاد
مامانی
پاسخ
دقیقا یه پریا تو فامیلای نزدیک هست لعنتی خخخخخخخ . ولی پرند هم قشنگه تو اسمای پیشنهادی من بود یکی بیاد همسری رو راضی کنه حالا اگه قطعی دختر شد میرم رو مخش
مامان نازنينها
15 اردیبهشت 93 10:26
عزيزممممم چه خوب هواي مامانشو داره ٠ فكر كنم توي دوران بارداري طبيعيه كه به بعضي بوها حساسيت داشته باشي ٠ من كلاً هيچ حالت بدي نداشتم ولي فكر كنم طبيعيه ٠ نگران نباش ميگذره ٠ چه اسمهاي خوشگلي هردوش قشنگه
مامانی
پاسخ
جالب! یکی دیگه هم گفت که هیچ حالت بدی نداشته آخه چطور ممکنه! من که دیوونه شدم هیچی نمیتونم بخورم 3 کیلو کم کردم!
مامان یاشار
17 اردیبهشت 93 15:32
واییییییییییییییییییییییییییییییییی عزییییییییییییییییییییییییزم خیلی تبریک میگم چرا اینقدر بیخبرم من. الهی زودتر ویارت تموم شه و بقیه حاملگی رو راحت بگذرونی. آخ جووووووووووووووووووووووووووون دارم بازم خاله میشم. خوش به حال پویا جونم. اسما هم هر دوشون قشنگن. ایشالا به سلامتی.
مامانی
پاسخ
فدات شم نسترن جان ممنون از این همه لطف . هم پویا هم نی نی به داشتن خاله ای مثل تو افتخار میکنن
آسمان آبي
27 اردیبهشت 93 8:10
مامان رقيه وقتي تو آخرين پست نوشته بودي منو پويا و بابا و ني ني يه لحظه گفتم مگه ني ني در كاره. كلي گشتم تا يه پست پيدا كنم ببينم داستان اين ني ني چيه. مبارك باشه . تبريك ميگم خانومي خدا قوت و صبر بده
مامانی
پاسخ
بسکه معرفت داری تو دختر جان نمیای نمیای اینجوری میشه یهو یه نی نی از یه جایی در میاد خخخخخخخخ