پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

یه شب عالی + شعر در ادامه مطلب اضافه شد

1393/2/17 10:16
نویسنده : مامانی
885 بازدید
اشتراک گذاری

****بچه ها  دیشب بیرجند بارونی بود و خطا زیاد درست نبود من یه بارزدم ثبت اطلاعات و دیگه رفتم . امروز دیدم چند باز ثبت شده بقیه رو پاک کردم نظراتتونم پاک شد:(

دوباره بیان نخوندم نظراتو:(****

 

امشب با شوهری رفتیم یه شب شعر دانشجویی تو دانشگاه بیرجند. شاعر خوب کرمانی آقای حامد عسکری هم مهمون جلسه بود خییییلی خوب بود

شوهری وقتی رفتت شعرشو بخونه گفت که برای خانومم گفتم و تقدیم میکنم بهشمحبت 

امیر قشنگم وقتی شعرو میخوندی قلبم تند تند میزد . نزدیک بود بیاد تو حلقم . بدون که تنگ شدن نفست رو حس کردم.لبخندها و نگاههات رو حین خوندن شعرت و اون لحظه که اون آقاهه گفت "آقای ..... برای خانومش اونقدر شعر قشنگی خوند که آدم دوست داشت اون شعر مال خودش باشه " من تو فضا بودم

عاشقانه می پرستمت مرد زندگی منننننننننن

وقتی جلسه تموم شد همه دنبال من میگشتن و زیر زیرکی نیگا میکردن ببینن خانوم این آقاهه کیه راضیههههههههههه

شعرو بعدا میزارم براتون دوستان فعلا خسته ام میرم بخوابم

 

بچه ها شوهری شعرو تو وبلاگ خودشم گذاشته http://sokoot-e-kavir.blogfa.com/

ای زندگیم حل شده در جان و تن تو

افسوس هزاران گل زیبا بدن تو

پایان تمامیِ سخن‏های ادیبان

بانیِ غزل! باعث شعرم سخن تو

زیبایی هر فصل تویی سبزترینم

وامی‏ست بهار از قدمِ آمدن تو

در صلح پر از عشقی و در جنگ پر از عشق

نصب است بر این شعر فقط پیرهن تو

در قول و غزل وصف تو آرام نگیرد

ای دشتِ پر از مثنوی من وطن تو

لیلای جنون! باعث ایمان منی تو

اصلا همه ‏ی جان همه‏ ی جان منی تو

سبزینه ‏ی هر کاج به دستان تو بسته است

هر واژه در این شعر به چشمان تو بسته است

هر واژه سفیری است که از آه تو خیزد

از صورتِ زیبایِ پر از ماه تو خیزد

دنباله ‏ی هر واژه به ابروی تو وصل است

لبخند تو یک معدن فیروزه ‏ی اصل است

در هر ترک خسته ‏ی لب‏هام تو هستی

معنای شرابی ، نه! خودِ جام تو هستی

زیبایی خورشید به هنگام غروبی

تو باعث زیبایی دریای جنوبی

خرما پزِ اهواز به دستان تو بند است

آن قدر گلی که تنت انگار هلند است

یک عمر همین عمر چنین عمر گذشت است

یک عمر در این عمر دلم دل به تو بسته است

باید که پر از شعر شوم شعر شوم شعر

باید به غزل وصف تو را برد به آخر

بانوی غزل! سرخی انگور تو هستی

با جنس دلم جور ، چنین جور تو هستی

باور نکن از آینه هم خودسریَم را

در زندگیِ راکد من شور تو هستی

 موسیقیِ شعری و ردیفی تو و سازی

گیتار و دف و تنبک و سنتور تو هستی

ای اصلِ وجود تو پر از هاجر و مریم

باران زمینِ منِ مغرور تو هستی

پوشیدنِ تو کار غزل‏واره ‏ی من نیست

آن قدر قشنگی که خودِ نور تو هستی

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

دو دانشجو
14 اردیبهشت 93 23:48
سلام خوبی عزیزم ؟؟شب خوش به به به این همسر خدا هر دوتاتونو برای هم حفظ کنه....
مامان نازنينها
15 اردیبهشت 93 10:24
چه شب خوبي و چه همسر باحساس و مهربوني ٠ خدا حافظتون باشه انشاالله ٠
مامانی
پاسخ
ققنوس
15 اردیبهشت 93 10:36
آفرين به اين همسر
مامانی
پاسخ
مامان نازدونه ها
15 اردیبهشت 93 10:47
اي جان حس خوبش بما هم منتقل شد حتمن شعرشو بذار
مامانی
پاسخ
حتما حتمنننن میزارم خیلی قشنگ بود کل دانشجوها رو جو گرفته بود خخخخخخخخ
بهار
15 اردیبهشت 93 12:12
افرین بر همسری
لیلا
15 اردیبهشت 93 13:27
بسيار زيبا. رقيه جون الان تو ابرا هستي ديگه.
مامان هلنا
15 اردیبهشت 93 17:17
خدا تو و همسرس رو برای همدیگه نگ داره عسیسم راستی پویا کجا بود؟
مامانی
پاسخ
خونه ی مامان بزرگش . ممنونم عزیزمممممم
مامان هلنا
15 اردیبهشت 93 17:22
خیلی خیلی زیبا کاش شوشوی ما هم شاعر بود
مامانی
پاسخ
اسما
15 اردیبهشت 93 23:07
شعرش قشنگ بوداااا اورین ودرود پ نظرمن کو فضانورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
مینا
15 اردیبهشت 93 23:32
بینهایت زیبا وتاثیرگذار بود....دست همسریتون درد نکنه..الحق که خوشمان امد
مامان نازدونه ها
16 اردیبهشت 93 8:59
زیبایی هر فصل تویی سبزترینم وامی‏ست بهار از قدمِ آمدن تو حق داشتي از شنيدنش كيفور بشي در خور وشايسته ت شعرو گفته
مامانی
پاسخ
فدایی داریییییییییییییییی
دخترشیرازی
16 اردیبهشت 93 10:53
براوو بابا امیر
مامانی
پاسخ
فاطمه(من و همسرم و یه دنیا خوشبختی)
16 اردیبهشت 93 19:46
عاقا من اومدم یه بوس بکنم و برم
مامانی
پاسخ
فاطمه(من و همسرم و یه دنیا خوشبختی)
16 اردیبهشت 93 19:49
عاقا من شعر همسریت هم خوندن مرحبااااااااااااااااااا به ایشون مرحبا به تو دوست گلم عشقتون مستدام ایشالله
مامانی
پاسخ
مرسی فاطمه ی خوبم . خوبی ایشالا؟
مامان نيكان
17 اردیبهشت 93 11:02
به به خوش به حالت واقعا از اين شوهرا يكي كمه به قرآنمزاح بود .ايشالاه هميشه همينطور شاد و قدربدان هم سالها كنار هم خوش باشيد.
مامانی
پاسخ
مامان یاشار
17 اردیبهشت 93 15:30
به به به چه شعر زیباییبرای خانوم زیبایی چون تو
دو دانشجو
18 اردیبهشت 93 0:12
سلااااام ممنون شما لطف داری عزیزم.خوش باشی.زیبا بوووووووود.بوووووووووس
مامان نازدونه ها
18 اردیبهشت 93 12:31
نوش جونتون
حامد
25 اردیبهشت 93 9:53
سلام چشم و دلمون روشن چشم ما به نوشته های شما روشن شد. چه عجب ولی باز گلی به جمال شما که یه تبریک به ما گفتید.
مامانی
پاسخ
خجالت زده نکنین دیگه خواهشا
آسمان آبي
27 اردیبهشت 93 8:03
باعث افتخاره داشتن همچين مردي براي زندگي. واقعا عالي گفتن دستشون درد نكنه
مامانی
پاسخ
باعث افتخاره داشتن همچین دوستایی عزیزمدست تو درد نکنه
حامد
31 اردیبهشت 93 8:48
افرین همسر محترم خدایش شعرش خیلی قشنگه. افرین خدا همیشه شادتون کنه
مامانی
پاسخ
ممنونم
مامان پارسا و پوریا
6 خرداد 93 17:11
سلام دوست جونی.ممنون که بهمون سر زدی. امیدوارم نی نیت به سلامت به دنیا بیاد. و خدا همسرت رو واست همیشه حفظ کنه.
مامانی
پاسخ