پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

بابا امیر+عکسای رونمایی

1393/2/24 11:09
نویسنده : مامانی
1,298 بازدید
اشتراک گذاری

همین لحظه شوهری اس داد که کتابش رسیده زیبا هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا

کتاب شعر :     چتری همیشه هست 

شاعر : امیر نظام دوست بوسمحبت

همیشه اولین باشی شوهرکم . من و پویا و نی نی بهت افتخار میکنیمبغل

اینم جلد کتاب :   

( رونمایی کتاب فردا هستش عکسای رونمایی رو بعدا تو همین پست ادامه مطلب میزارم)

لینک خبروعکساش تو حوزه هنری بیرجند

http://www.artbirjand.ir/Default.aspx?page=19060&section=newlistItem&mid=55051&pid=85687&ln=fa

 

از سمت راست : استاد حسامی. بابای امیر. رئیس حوزه هنری بیرجند. امیر جونم. استاد عندلیب

 

این آقایی که سمت راست عکسه عموی بزرگ امیر. آقایی که نشسته هم عموی کوچیک امیر (که البته من ارادت بینهایت ویژه ای به این عمو کوچیکه دارممحبت)

 

اینا هم به قول شوهری بچه های کانون شعر

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

پری
20 اردیبهشت 93 16:12
خیلی خیلی تبریک می گم رقیه جون
مامانی
پاسخ
مامان نازدونه ها
20 اردیبهشت 93 17:30
چاپ كتابشو تبريك ميگم
مامانی
پاسخ
مامان ترنم
22 اردیبهشت 93 12:52
تبريك. ان شاا... هميشه سالم و شاد در كنار هم باشيد و زير اين چتر زندگي خوشبخت....
مامان ترنم
22 اردیبهشت 93 12:52
ای تو کعبه را نگین/ یا امیر المؤمنین / ای تو خلقت را پدر/ وی خلائق را امین کن نظر ز روی لطف/ به تمام پدران / روز سیزده رجب/ ای امیر مؤمنان .
سودا
22 اردیبهشت 93 20:05
سلامممم دوستای خوبم ختم 40 نادعلی کبیر در روز ولادت امام علی به نیت برآورده شدن حاجاتمون اگه دوست داشتین شرکت کنین خیلی فوری بهم خبرش رو تا آخر امشب بدین
طالبي
23 اردیبهشت 93 23:26
به گزارش خبرنگار خاورستان طی مراسمی از دو اثر شاعران جوان خراسان جنوبی رونمایی شدحبیب حاجی پور با "اثر خط های خاکستری" و امیر نظام دوست با اثر "چترهایی همیشه هست" اولین دفتر شعر خود را به بازار کتاب عرضه کردند. انشالله هميشه موفق وسربلند باشيد .تبريك ما را بپذيريد.
مامانی
پاسخ
آره امروز تو شبکه خاوران هم نشون داد جلسه رو ممنونم از لطفتون
اسما
24 اردیبهشت 93 0:25
وااااااااااااااااااااای رقیه خیلی خوشحال شدم از ته قلبم تبریک میگم به امیدموفقیتهای بیشتررررر ازطرف من به همسرتم تبریک بگو درضمن ی جلدشم واسم میفرستیاااا
مامانی
پاسخ
ممنونم اسماء جان به روی چشمممممممممم آدرس مرحمت کن هرکی نفرستاد
نسرین مامان باران
24 اردیبهشت 93 10:39
مبارک باشه
مامان نازنينها
25 اردیبهشت 93 9:11
تبريك ميگم دوست جونم هم بابت چاپ كتاب هم بابت داشتن همسر هنرمند كه چقدر شعر زيبايي سرودند ٠ هميشه در كنار هم شاد و خوش و موفق و سلامت باشيد
مامانی
پاسخ
ممنونم ازت
مامان نازدونه ها
25 اردیبهشت 93 11:07
عزيزم... از ديدنشون حس خوبي گرفتم انشالله هميشه شاهد موفقيتهاي همسر وپسرتون باشي زن خوبي مثل تو رو داشتن همين چيزا رو هم داره ديگه
مامانی
پاسخ
تو دیگه لطفت خییییییلی زیاده . البته اعتراف میکنم شبهایی که همسری شب شعر هس زیاده و خوب تنهایی منم گاهی زیاد هههههه چ کنیم دیگه پشت هر مرد موفقی یه زنه که خوووووب اون پشت مشتا بوده
آسمان آبي
27 اردیبهشت 93 8:06
مبارك باشه . ايشالا به سلامتي- هميشه شاهد اينجور موفقيت ها باشيم.
آسمان آبي
27 اردیبهشت 93 8:14
احتمالا شما تو آخرين پست رمز دارتون اين ماجراي ني ني رو نوشته بوديد. همونجا كه رمز رو هم عوض كرديد و من نداشتم. درسته
مامان حورا
27 اردیبهشت 93 13:24
سلام رقیه جان خوبی؟ نی نیت خوبه؟ تبریک میگم بهتون عزیزم.به امید موفقیت های روز افزون
مامانی
پاسخ
مرسی حورا جونممممم
مامان نيكان
28 اردیبهشت 93 10:41
اوووه دفه سومه دارم نظر ميدم ارور ميدهچاپ كتاب همسرتو تبريك ميگم ايشالاه هميشه پاينده و موفق باشن دستور كيك و حلوا رو هم گذاشتم باز سولي بود در خدمتم .اگه اينبار پياممو نفرسته خودمو ميزنم .
مامانی
پاسخ
آروم باش رسید خخخخخخخخخخ ممنونم الان میام ببینم
مامان ياشار
28 اردیبهشت 93 20:32
خيلي خيلي تبريك ميگم عزيز دلم. ايشالا هميشه اين لبخند قشنگ روي صورتت باشه. خيلي خوشحال شدم.
مامانی
پاسخ
توخیلی لطف داری نسترن عشقی به خدا
روژان&رهام
28 اردیبهشت 93 22:50
وااااااای عزیزم تبریک میگم ایشالا به موفقیت های بزرگتری برسید در کنار هم نینیتو قربون
مامانی
پاسخ
تو و عشقتو قربون
مرد كوچك من
29 اردیبهشت 93 9:31
سلام عزيزم صميمانه بهتون تبريك ميگم عزيزم ايشالا موفقيتهاي بيشترو بيشترو بيشتر
مامانی
پاسخ
مامان نازدونه ها
29 اردیبهشت 93 11:45
اومدم احوالي از مامان وني ني تو دليش بپرسم
مامانی
پاسخ
باید خدمتت عرض کنم که به سختی میگذره. سرکار بینهایت مشکل . کل کل با ارباب رجوع و صدالبته اطرافیان کاغذ ندیده!!! صد البته بدتر. و رفت و آمد با اتوبوس بییییییینهایت سخت . درعین حال داشتن دوستایی مثل تو لبخند رو لبم میشونه و یاد اینکه ایننعمتی که به قول تو تو دلمه رو خدا به همه نداده باااااز لبخندم گنده تر میشه و این میشه که من الان نیشم تا بناگوش بازه خخخخخخخخخخ
مهشید-مدیروبلاگ رسمی نیکی نصیریان
29 اردیبهشت 93 13:00
سلام خاله جووون هم من خوبم هم نیکی جون قربونه شما مرسی خاله جون ایشالا مسافرکوچولوی شمام وقتی بزرگ شد خانوم شد ازاین لباس خوشملا بپوشه) چشم شماهم مراقب خودتون ونی نی وپویا جون باشید بوس بوس به به تبریک بابت کتاب چه همسلی خوبی عشقتون پایدار خاله ی ماهم راستی حتمابهتون مسیج میدم دوستون دارم
مامانی
پاسخ
یه دنیا ارادت مهشید جان
مامان مرضیه
30 اردیبهشت 93 10:38
سلام عزيز دلم عكساي ادامه مطلبو الان ديدم خيلي خوب بود منتطر چاپ كتابهاي بعدي هستيمهمه كتاب فروشيها داره اگه بخوايم بخريم؟
مامانی
پاسخ
خیلی خیلی ممنون از لطفت فدات شم کتاب فروشی کنار سینما بهمن که مال حوزه هنری هست داردش خوشحال میشیم بخری
حامد
31 اردیبهشت 93 8:29
سلام زحمت کشیدید اومدید. مظلوم چیه اون میخواد آبروی ما را ببره، همیشه پیش دیگران اینجوریه تنها خونه خودمون بودنی باور کن از دستش نزیک بوده گریه کنم.
مامانی
پاسخ
نوش جونتون پدر بودن این درد سرا رو هم داره خخخخخخخ والا ب غران رو بچه حرف میزارین این که مظلومه خود دانید هههههههه
آزاده
3 خرداد 93 8:29
سلام رقیه جوووونم خوبی؟ ببخش به خدا که خیلی وقته سر نزدم. باز نی نی وبلاگ رو سیستمم ادا در میاورد و باز نمیشد یه مدت. واااای چه همه خبر خوب. البته کتاب رو که خبرشو فیسبوک خوندم و خیلی خوشحال شدم از طرف ما به همسر گرامی حسابی تبریک بگو. ولی نی نی رو نمی دونستم مبارکه به سلامتی. امروز بشینم سر فرصت همه پستاتو بخونم ببینم چه خبر بوده این مدت ضمناً قالب جدید هم مبارک... و خدا خیرت بده با این عکس کیک که سر صبح شنبه من و دچار شوک عاطفی کرد. خخخخخ
مامانی
پاسخ
جیگرتو دوست خوبم رو ممنون بابت این همه محبتت آزاده ی خوبمطرز تهیه کیک رو بخوای رو همون کلمه الهام جون کلیک کن میاد برات مراقب خودت و گل پسرت باش . ضمن اینکه بیای خونه در خدمتت هستم با همون کیک خوشمزه .
محبوبه
10 خرداد 93 11:17
تبرييييييك بچه ات پسره؟
مامانی
پاسخ
معلوم نیست هنوز چرا همه میگن پسره؟؟؟
مامان نادیا و محمد امین
11 خرداد 93 11:07
سلام مبارک باشه تبریک میگم اینم قدم نی نی گلمون فکر کنم دخمل باشه
مامانی
پاسخ
ممنونم. به امید خدا .
زی زی بانو
12 خرداد 93 11:19
مباررررررررررررررررررکه
مامانی
پاسخ
ای جونممممممم کجایی تو دختر؟