پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

خانمانه

1393/3/25 8:31
نویسنده : مامانی
530 بازدید
اشتراک گذاری

ادامه مطلب بدون رمزه

هربار میرم سونو بهم میگه جفتت پایینه از پله زیادبالا پایین نرو + یه گزینه دیگهخندونک + استراحت کن

عاقا خونه طبقه 2 هستش و بدون آسانسور . سرکارم پله داره چه پله هایی!! اونوقتش سرکار گاهی سرپا هستم و گاهی اونقدر شلوغه که بینهایت کلافه و خسته میشم. ظهرها احساس میکنم دارم خودمو رو زمین میکشم و میرم خونه .  بماند که تازه راه برگشت به خونه خودش به یک سو که باید با اتوبوس 30 دقیقه کامل تو راه باشم .الان من چیکار کنم؟ دیشب تا صبح زیر شیکمم درد میکرد. میترسم :(

هرچی به مطب دکترم زنگ زدم برم پیشش اصلن جواب نداد گمونم کلن تعطیل تشریف داشتن. 

اگه یه طوری بشه چی؟سوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)