پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

دختره :)

1393/3/21 22:50
نویسنده : مامانی
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها خوبین؟

امروز با پسرک با هم رفتیم سونو. پسرکم رو صندلی نشست و از توی مانیتور نی نی رو دید. تازه اعتراض کرد که چرا پس تو دست نی نی کادو نبود! مگه قرار نبود برام کادو بیاره؟؟؟؟

وقتی دراز کشیدم تا دکتر ژلو بزنه چندبار سوره کوثر رو خوندم :) و دکتر با لبخند گفت که خانوم عزیز کوچولوت دخترهزیبا ومن و پویا این شکلی شدیمخندونک پسرم بلند گفت مامانی حالا دیگه پاشو بریم دامن بخریم خنده 

قبل اینکه وارد اتاق بشیم یه آقایی رفت واسه رادیولوژی پویا گفت: مگه آقاها هم نی نی دنیا میارن؟؟؟؟ و سالن انتظار ترکید خخخخخخخخخخخخ

بعدش با پسرم رفتیم شیر موز زدیم تورگ و همونجا که نشسته بودیم به هر کسی به ذهنم میرسید اس دادم گفتم هههههههههههه . به آبجیا .جاری ها و همه ی اونایی که روزی چند بار ازم میپرسیدن و میدونستم با شنیدنش خوشحال میشن + چندتا از دوستای مجازی که شماره شونو داشتمراضی و متعاقبا یه عالمه پیام تبریک و انرژی مثبت اومد که نیشم رو بیشتر باز کرد.

به شوهری هم اس دادم و نیش باز اون رو هم از پشت گوشی حس کردممحبت امیدوارم بتونم یه دختر پاکدامن بزرگ کنم خیلی برام مهمه

میشه اسم پیشنهاد بدین؟پدرو پسر به طور جدی میگن کیمیا. من مخالفت میکنم. دوس دارم پ داشته باشه. یه پریا با همین فامیل داریم تو اطرافیان. کمکم کنین لدفن

این چندتا عکس

 

پویا و ثنای عمو

 

چندروز پیش از پنجره ای که تو حیاط به دیوار تکیه داده بود رفته بالا که از بالای دیوار شهرستان رو ببینه!!! و با دماغ اومده پایین تو این عکس اثرش هست

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

الهام
22 خرداد 93 9:19
تبریکککککککککککککککککککککک دیدی گفتممممممممممممممممممممممممممممممممممم عزیزم انشالله همیشه شادو سرزنده باشی یه نی نی سالم و ناز به دنیا بیاری
مامانی
پاسخ
پری
22 خرداد 93 9:43
دخمل طلا خیلی خوبه همدم مادرش می شه و زندگی باباش انشالله به سلامت دنیا بیاد و سالم و صالح باشه
مامانی
پاسخ
ای خواره شوهره از الان دیگه داره واسم کری میخونه دختر بابا دختر بابا
دوست خاله
22 خرداد 93 14:50
سلام دوست عزیز «عــــــــــیـــــــــــــدت مبارک» وب رسمی هنرمندان خوب کشورمان به روز شد . منتظر دیدگاه شما عزیزان هستیم. 1-وب رسمی مهسا ها شمی. http://m-hashemi77.blogfa.com/ 2-وب رسمی دوقلوهای سریال پایتخت1و2و3. http://sara-nikafarghaniasl.blogfa.com/ 3-وب رسمی روژان تقی زاده. http://rojant.blogfa.com/ 4- خبرگزرایGNPبا مصاحبه های هدیه دانش با هنرمندان(شما بگویین مصاحبه بعدی با چه کسی باشه.حتی نوجوان موفق هم میتوانید به ما معرفی کنید برای مصاحبه .) http://gnp2009.blogfa.com/ منتظر دیدگاه شما عزیزان هستیم .
مامان نازدونه ها
22 خرداد 93 18:44
ذوق ديدن عكس آخره پويا جان نميذاره اول تبركي بگم پس اول حسابي گل پسر رو از طرفم ببوس مخصوصن اون جاي خط ريشهاشو تبريك ميگم بابت دختر شدن ني ني كوچولوتون وخوشحالم اونجوري شد كه دلخواهتون بود برا اسم هم كه فعلن پرند وپارميس وپرنيان و پانيذ وپانته آ و پارميدا تو ذهنمه كه من پانيذ رو از همه بيشتر دوست دارم (:
مامانی
پاسخ
ههههه معتقده که مهندس شده .مرسی بابت اسم ها
مامان ترنم
23 خرداد 93 12:18
يه دختر ناز و تپلي و البته شيرين زبون مثل پوياااااااا رقيه جون واقعا برات خوشحالم كه خدا يه دختر بهت داد تا بدوني دختر داشتن چه لذتي براي مادر داره . البته دختر و پسر هر دو خوبن ولي محبت دختر يه چيز ديگه است.
مامانی
پاسخ
ممنونمممممممممممم وای که اگه مثل دختر خوشکل تو باشه چی میشه
طالبي
23 خرداد 93 19:25
سلام مباركه.خداوند به ما هم بعد از دو پسر يك دختر عنايت كرد.دختر رحمت وپسر نعمت است .انشالله سلامت باشيد
مامانی
پاسخ
چقدر خوووووب ایشالا گل های زندگی شما هم سلامت و پاینده باشن
طالبی
24 خرداد 93 8:33
در اولین صبح عروسی ، زن و شوهر توافق کردند که در را بر روی هیچکس باز نکنند . ابتدا پدر و مادر پسر آمدند . زن و شوهر نگاهی به همدیگر انداختند . اما چون از قبل توافق کرده بودند ، هیچکدام در را باز نکرد . ساعتی بعد پدر و مادر دختر آمدند . زن و شوهر نگاهی به همدیگر انداختند . اشک در چشمان زن جمع شده بود و در این حال گفت : نمی تونم ببینم که پدر و مادرم پشت در باشند و در را روشون باز نکنم . شوهر چیزی نگفت ، و در را برویشان گشود . اما این موضوع را پیش خودش نگه داشت . سالها گذشت خداوند به آنها چهار پسر داد . پنجمین فرزندشان دختر بود . برای تولداین فرزند ، پدر بسیار شادی کرد و چند گوسفند را سر برید و میهمانی مفصلی داد . مردم متعجبانه از او پرسیدند : علت اینهمه شادی و میهمانی دادن چیست ؟ مرد بسادگی جواب داد : چون این همون کسیه که در را برویم باز میکنه !
مامانی
پاسخ
وای آقای طالبی چقدر زیبا بود کیف کردم ایشالا دختر شما هم همیشه مونستون باشه
سهیلا مامان پارسا
24 خرداد 93 10:55
مبارک باشه و خوش قدم من خودم از اسم پارمین خوشم می یاد به نظرم قشنگه
مامانی
پاسخ
دوست خاله
24 خرداد 93 12:58
سلام خاله عیدتون مبارک وب رسمی هنرمند خوبمون به روز شده. دوقلوهای سرسال پایتخت1و2و3 روژان تقی زاده هنرمند خوش چهره کودک http://sara-nikafarghaniasl.blogfa.com http://rojant.blogfa.com/ خاله منتظرتیم بهمون سربزن
مامان نادیا و محمد امین
24 خرداد 93 13:30
سلام خیلی خوشحال شدم مبارک باشه امیدوارم خوش قدم و خوش روزی باشه عزیزم به قول قدیمیها جنست جور شد خواهر
مامانی
پاسخ
آره عزیزم جور جور شد خاطرخواتم
شقایق.مامان حباب
24 خرداد 93 15:27
رقــــــــــــــــــــــــــــــــــیه نمیدونی وقتی پیامتو دیدم چ ذوقی کردم خداییشم نیشم باز شد خخخخخ خیلی بهت تبریک میگم. ایشالا ب سلامتی ب دنیا بیاد ماشالا دوستان اسمهای زیادی گفتن پارمین ، پرنیان ، پرستو ، ب نظر من ک پویا و پرنیا خیلی قشنگه
مامانی
پاسخ
قررربونت برم من شقایق جونم . پرنیا رفت تو لیست مذکور
مامان نازنينها
25 خرداد 93 1:26
به به به به چه عالي ٠ ديگه يه همدم خوب داري و البته يه هوووي عالييييييي٠ مبارك باشه و صحيح و سالم باشه انشاالله
مامانی
پاسخ
هووووو رو خیلی خوب اومدی از الان ترکشاش احساس میشه لامصصصب
مامان نازدونه ها
25 خرداد 93 15:41
به اميد بهتر شدن حالتون نميشه مدتي رو مرخصي بگيري وكلن تو خونه بموني واستراحت كني تا حالت بهتر بشه
مامانی
پاسخ
نه! نه چیزی به اسم استعلاجی داریم نه هیچ کوفت دیگه . برعکس از الان تا برج 8 ماههای پرکار اتحادیه است. هیچکس نمیتونه بجز خودم کاراا رو انجام بده یکی بیاد فاتحه میخونه میره بدبختیش میمونه واسم
مامان نازدونه ها
26 خرداد 93 12:08
درد و خستگي از وجودت بدور مامان عزيزم انشالله كه حالت خوب شده باشه
مامان نيكان
26 خرداد 93 20:54
واي عزيزممممممم خيلي خيلي مباركه .خيلي خوب شد دختر شد الهي به عصمت فاطمه زهرا صحيح و سالم باشه و حتما پاكدمن بارش ميياري.پرستش .پريا كه دارين هيچي.پرستو .پرنيان. پرنيا.پرند.پريچهر فكر كن.ديگه اسم با پ يادم نمياد اگه يادم اومد خبرت ميكنم ميگم اگه اخرش مثل پويا آ داشته باشه هم خوبه به هم مياد بجز كيميا كه دوست نداري
مامانی
پاسخ
هههههه تف تو روحت به خدا . من میگم پرنیا.پونه.پریناز این دوتا مررررد خونه میگن نه که نه
مامان نيكان
26 خرداد 93 20:58
پست بالا نظر نداشت اينجا ميگم.كجا كار ميكني خانومي.نيم ساعت تو راهي ؟ اگه ميتوني مرخصي بگير شده بدون حقوق .مراقب خودت باش عزيزم
مامانی
پاسخ
مرضیه جان بایدم برات تعجب آور باشه توکه بیرجندی هستی یه روز بیا با من سوار اتوبوس شو. خونه آآآآخر امامت هست یعنی آخرین ایستگاه اتوبوس سجادشهر و محل کارم دفتر اتحادیه اول رجایی!!!! تا همون آزادی هم در نظر بگیریم(بقیه راهو پیاده میرم) دقیقا از لحظه ای که تو اتوبوس میشینم تا وقتی پیاده میشم میشه 35 دقیقه!!!! دقایق انتظار برای اومدن اتوبوس فاکتورگرفته شدن! درمورد مرخصی دارم رایزنی میکنم اگه موافقت کنن میخوام 1 ماه بدون حقوق برم مشکل نیروی جانشین هست کار اتحادیه لنگ میمونه.
نسرین مامان باران
27 خرداد 93 10:17
مبارکه . خیلی خوب شد که نی نی دختره . به سلامتی
مامان مرضیه
27 خرداد 93 10:21
حرف بايد حرف زن خونه باشه حتي اگه مرداش يه لشكر باشن پافشاري كن عزيزم موفق ميشي راستي تو اتحاديه تون اقاي علي بيجاري ملقب به سرور بيجاري ميشناسي؟40 سالي رييس اتحاديه بوده اما حالا رو نميدونم هست يا نه.
مامانی
پاسخ
همین کارو میکنم ولی گمونم زور مرداش بیشتر باشه مرضیه جان آره آقای بیجاری تا 3 سال پیش رئیس بود الان نائب رئیسه چطو مگه؟
مامان مرضیه
27 خرداد 93 10:31
عزيزم پانته آ هم هستپيوند هم
مامانی
پاسخ
اصصصصلن بهش فکر نکرده بودم .....مممممممم. جالبه
مامان مرضیه
27 خرداد 93 10:39
راستي رو پارميسم فكر كن.پارميدا فقط نزاري لطفا كه هر وقت ميشنوم ياد آهنگ واي واي واي پارميداي من كو ميفتم خيلي بدم مياد ازشحال كردي چقد بامزه ام
مامانی
پاسخ
آسمان آبي
1 تیر 93 9:14
مباركا باشه، دختر، يعني آيه رحمت و خير و بركت ، اسم با پ هم دوستان اين قدر گذاشتن كه من ديگه زحمت فكر كردن به خودم نمي دم
مامانی
پاسخ
سلام آبی قشنگم خوبی؟ مرسی از انرژی مثبتت . هنوز باورم نمیشه دختره میگم شایدم آخرش رفتم سونو گف پسر خخخخخخ البته خود خدا میدونه که اگه اینطورم شد به دیده ی منت