پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

اوضاع و احوال

1393/5/14 11:33
نویسنده : مامانی
287 بازدید
اشتراک گذاری

*یه چند شب پویا پشت سر هم تب داشت فقط تب. که شکر خدا هرجور بود سر کردم و فعلن خوب شده.

*خودمم  روز رو به زور شب میکنم و شب رو به زور صبح . درد زیاد دارم ولی دکتر میگه طبیعیه!!! و باید تا آخر تحمل کنی ایشالا کم میشه!!! و منم خوب میدونم دیگه دلیلش چیه باید کنار بیام باهاش

*نی نی هم خیییلی خانومی و شیک لگد میزنه بوسمحبت

* فعلا همسر رو راضی کردم اسمی انتخاب کنه که پ باشه اولش و قبول کرده البته اگه آخر سر مثل همیشه محبتم گل نکنه کیمیا رو قبول نکنم هیپنوتیزم

* 2روز مادر شوهر نبود پویا رو با خودم آوردم اتحادیه امروزم بردمش خونه آبجیم   (ینی الان شدن پویا+مهدی+ریحانه!!!!)     ظهر باید برم آبجیمو ببرم بیمارستان خنده

*  سرکارم اصلن خوب نیست باز بساط نرخنامه نویسی شروع شده هر روز تک تکشون رو نفرین میکنم خیلی شیک و مجلسی!!! ههههههههه

* پیش مشاور رفتم اول یه کم تئوری برام تف داد! بعد به معنای واقعی کلمه هنگ کرد گفت ببین دخترم باید با بقیه همکارام صحبت کنم یه مشاور کودک خوب بهت سفارش کنم بری اونجا که بتونه با خودش صحبت کنه!!! 

فکر کنین مثلا همون قضیه بطری آبی که گفتم به زور تا تهش میخوره یادتونه؟ محبوبه گفت بهش بگم هرچی آب اضاف اومد بریزه پای درخت . منم گفتم به به عجب فکری . اون روز رفتم دنبالش گفتم مامانی دیگه لازم نیست همه بطری رو به زور بخوری هر چی اضاف اومد بیار بریز پای این درخت(دم در خونه) اونم تشنه نمونه گناه داره .....روز بعد ....پویا: مامانی من تشنه بودم هنوز دلم آب میخواست ولی همه ی بطری رو نخوردم!!!! چرا؟ آخه پس درخت چی؟تشنه بمونه؟خشک بشه؟؟؟؟ خیییییییییییلی عالی الان یک مسئولیت به مسئولیتهاش اضافه شد و اونم نگرانی برای تشنه موندن یا نموندن درخت و تقسیم بطری آب بین خودش و درخت هست!!!! تصور بفرمایید فقطبدبو

اونوخ آقای مشاور در مورد همین بطری آب گفت بهش بگو این بطری آبه . خلاص !!! من میگم آبه آبه دیگه . بیشترم در موردش بحث نمیکنیم!!!!!!تعجبخنده

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

محبوبه
14 مرداد 93 15:09
خير سرم راهكار پيشنهاد دادم چه ميدونستم اينجوري ميشه؟ پويا و كيميا؟ پويا و پرنيا خوشگل تر تر نيست؟
مامانی
پاسخ
چرا بابا هست
مامان گلاب
14 مرداد 93 16:46
الهی بگردم لگدهای شیک دخمل نازمون رو قضیه اب و بطری و اینا چیه؟؟؟ ما که ندیدییم چیزی والا اخه رمز نداشتیم
مامانی
پاسخ
برات میزارم رمزو گلاب جونم
مامان نازدونه ها
14 مرداد 93 20:06
حالا كه پويا جون اينهمه حساسيت نشون ميده نسبت به حرفها يي كه بهش زده ميشه و احساس مسئوليت ميكنه بهتره در خيلي موارد امر ونهي ش تا جايي كه ميشه نكنيد كه اينجور بخواد واكنش نشون بده با اين اوصافي كه از حال و روزت نوشتي خداوكيلي حقته چيزي فراتر از بهشت بهت بدن بهشت حق مادراييه كه هم دردشون كمتره هم زحمتشون در طول روز (:
مامانی
پاسخ
آره کمتر بهش کار میگیرم ولی خودش لامصب کار داره به همه چی ممنونم واقعن بعضی وقتا میگم مگه چطووووووووووووور بهشتی باشه که جواب بده خخخخخخ یا وقتی پویا کوچیک بود اونقدر اذیت میکرد و جیغ میزد خودمو با مادرایی که بچه اندازه منداشتن ولی یه گوشه افتاده بود و خوابیده بود مقایسه میکردم میگفتم بهشت باید طبقه بندی باشه اون قسمت فول آپشنش رو باید بدن به من هههههه
مامان نيكان
15 مرداد 93 11:27
عزيزم من كه خودمو زدم به در بيخيالي راجع به نيكان
مامانی
پاسخ
فاطمه(من و همسرم و یه دنیا خوشبختی)
15 مرداد 93 16:20
تبریکات صمیمانه من و نینی رو بابت نینی گوگولیت بپذیر من تازه امروز فهمیدم!!!! مبارک باشه عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزمممممم
مامان نادیا و محمد امین
18 مرداد 93 10:43
سلام خدارا شکر که حالتون خوبه ما که با رمز قبلی که داشتیم پست قبلی را نتونستیم بخونیم خواستیم پیغام بدیم متاسفانه ارسال نشد . امیدوارم ماههای باقیمانده به سلامتی تموم بشه
محبوبه
18 مرداد 93 13:11
نظر قبلی هم خصوصی بود. تاییدش نزن قربون دستت
آیدا
28 مرداد 93 13:37
سلام منم مثله خودتون وبلاگ نویسم اگه وقت داشتین به سایت منم یه سر بزنین