پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

تولد 6سالگی پسرکم

1393/10/6 11:22
نویسنده : مامانی
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم تو اون کسی هستی که اولین تجربه ی مادر شدن روبهم دادی. اولین تکونهای یک جنین .اولین لگدها. اولین لبخند میوه ی دلم . و هزاران اولین دیگه. روزهام با تو قشنگ شدن و شبهام با تو شیرین. برای من تو همیشه ی همیشه یک اولین هستی پاره ی تنم.

از خدابرات بهترینها رو آرزو میکنم . بزرگ شدنت مبارک عزیز دلم

17 آذر93 تولد 6سالگی پویا به روایت تصویر

خودتون میدونین با همچین وروجکی نمیشه تولد گرفت! ولی من دیگه به پویا قول مردونه! داده بودم و کاریش نمیشد کرد این شدکه بدون کمک دست شروع بکار شدم و یه تولد در حدی که نه خیییلی اذیت بشم و پویا هم راضی باشه گرفتیم براش. پذیراییمون سالاد الویه بود که ساندویچ کرده بودیم و همونطور که مهمونا نشسته بودن با یه لیوان نوشابه دادیم خدمتشون میل کنن خخخخخخ

ومیوه و ژله و دیگر متعلقات همیشگی جشن تولد که به دلیل اینکه من فقططط مشغول خانوم خانما بودم خودم هیچ عکسی نگرفتم و عکسا رو بقیه گرفتن اینه که مثلا از کیک تنها عکس نداریم! و خیلی چیزای دیگه.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

پری
6 دی 93 12:37
تولدش مبارک گل پسر قند عسل دخملت مشالله چقدر بانمکه خیلی دلم باز شد نگاه کنجکا. دخملی رو دیدم خدا سلامتی و شادی رو همیشه بهتون بده عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنونم پری مهربونم خوبی خوشی؟ببخش که بی معرفت شدم
مامان نازنينها
6 دی 93 20:09
تولد داداش خوشگله مبارك باشه . بازم دستت درد نكنه مامان مهربون . اين خوشگل خانم رو ببين عزيززززززم
مامان بردیا اریایی
7 دی 93 3:21
ای جونم مبارکه ایشالله 120ساله بشی ببخشید دیر اومدم شرمنده خدا گل دخترتون رو هم حفظ کنه در کنار همه
مامان نيكان
7 دی 93 12:55
سلام رقي جون حسابي عيال وار شدي .خوبن همه گل دخملمون چطوره وتولد چويا جون هم مباكش باشه روي ماه بچه هاتو ببوس
سودا
7 دی 93 15:59
ختم صلوات در روز 17 ربیع الاول ولادت پیامبر به نیت برآورده شدن حاجاتمون... تو وبلاگم منتظر حضور گرمتون هستم
سپیده عمه آریانا
7 دی 93 16:43
تولد پویای نازم مبارک باشه . الهی شکر که با همه شرایط دل پسرکمون شاد شد با گرفتن جشن تولدش . الهی همیشه شاد و سلامت و خندون باشه و بهترینها رو در روزهای 6 سالگی اش تجربه کنه . 1000 ماشااله به پرنیا گلی . الهی خداوند همیشه حافظ گلهای قشنگم باشه . تو عکس اول خیلی شبیه به پویا هستش ولی الباقی کپی خودته رقیه جونم . روزهاتون سرشار از شادی و نشاط . دوستون دارم بوووووووووووووووووووووووس به روی ماه گلهای قشنگم
مامانی
پاسخ
سپیده جان فقط اومده بودم کامنتا روتایید کنم ولی اییین همخ لطف و محبتو دیگه نمیشه بی جواب گذاشت ممنون از همه محبتات دوستت دارم دوست نادیده ولی عزیز خودم
مامان ترنم
8 دی 93 14:00
تولدت مبارك گل پسر شيرين زبون . ان شاا... 120 ساله بشي و هميشه كنار پدر و مادر و خواهر كوچولوت بهترين لحظه‌ها رو داشته باشي.
مامان نازدونه ها
9 دی 93 8:46
عكس پروفايلتون تولد پوياي عزيزم رو تبريك ميگم و از خدا بهترينها رو برا گل پسرمون ميخوام انشالله هميشه شاهد موفقيتهاش باشي و ميبوسمش 6 ساله شدن مادريهات هم مباركه وجود نازنين باشه گل دختر خوردنيت رو حسابي از طرفم بخور مخصوصن زير گردنشو
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خوبی خییییلی ممنونم ازت اینم دستتو میبوسه
مامان نازدونه ها
9 دی 93 8:48
نت برا چند لحظه قطع شد ونميدونم كامنت قبليم رسيد يا نه !
★ مَه رو ★
10 دی 93 17:41
وااای چقدر عکس ذوق مرگ شدم خخخخ ماشالا ای جونم دوتاشون ماهن ایشالا عروسیشون :-*
مامانی
پاسخ
عزیزمممم ایشالایه روزم من از دیدن عکس دردونه ات ذوق مرگ شم. خوبی؟
مامان نادیا و محمد امین
13 دی 93 14:11
سلام بر مامان زحمتکش خسته نباشید ظاهرا کولیک دخملی از اون ادامه دار هاست و تا 4 ماهگی طول میکشه وگرنه باید دیگه تا حالا خوب می شد خدا قوت تولد پویا جون هم مبارک باشه از لحاظ تغذیه به خودت برس که حداقل جون داشته باشی
مامانی
پاسخ
ای خواهر چشام گووووود الان دوشبانه روزه نخابیده!!!! جیغ شدید نمیزنه ها گریه های خراب خرابش کم شدن ولی نق نق و گریه ادامه داره اون پدی لاکت هم تموم شده و هیچی ک هیچی چمدونم قسمتم همینه پویاصدبرابر این بود تازه! سپردم ب گذر زمان
هنرمند
18 دی 93 8:56
طلوع صبح سفید شما مبارک باد محمد آمده عید شما مبارک باد محمدی که دو عالم گواه عصمت اوست همه سفارش او در کتاب و عترت اوست
مامان هدی
23 دی 93 8:39
تولدش باتأخیر مبارک باشه. دختر شما دو روز از دختر من کوچیک تره. خدا نگهدارش همه نی نی باشه از آشنایی با شما خوشبختم
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
24 دی 93 22:18
در ساحل درياي زندگي قدم ميزدم همه جا دو رد پا ديدم جاي پاي من وخدا به سخترين لحظه ها كه رسيدم فقط يك جاي پا ديدم گفتم خدايا مرا در سخترين لحظه هاي زندگي رها كردي؟؟ او گفت: (تو را در سخت ترين لحظه ها به دوش كشيدم.) kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)
دودانشجو
1 بهمن 93 23:18
پویای عزیزم تولدت با تاخیر مباااارک گلم.امیدوارم 1000ساله باشی.میبوسمت.