پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

واکسن دوماهگی پرنیا

1393/10/8 11:40
نویسنده : مامانی
286 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یعنی7/دی ماه/93 واکسن دوماهگی دخترمو زدیم و وارد ماه سوم زندگیش شد. ازهمون لحظه تا همین لحظه!!! هم من رسما پدرم دراومده و پاهام فلج شده . امروز دیگه بهتره دخترکم و ایشالا که تاشب خبری از درد نباشه عزیز دلم . 

تا15 روزگی یه خانوم به تمام معنا بودی و شیر میخوردی و میخابیدی ولی بعدش کولیک و دلدرد شروع شد . شیرمامانی زیاد و چرب هستش و شما خیلی شیک دلدرد میشی و گریه . خیلی سعی میکنم مراعات کنم چیزای نفاخ نخورم مثل اب عرق نعنا بخورم و این چیزا . شبا گاهی تا 3 بیداری! بیدار و گریه و نق نق و من شبا رو به زور صبح کردم و روزا روبه زور شب . امیدوارم بابزرگترشدنت دردات کمتر شه و گریه هاتم چون جیگرمون کباب میشه بادیدن گریه و ناله ات. 

6 دیماه93 ینی دوماهگی دخترمون مصادف هست!!! با هفتمین سالگرد ازدواج من و باباییقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نازدونه ها
14 دی 93 9:31
هر دو مناسبت خجسته رو شادباش ميگم وانشالله كه ساليان سال بخوشي در كنار همسر ودو گلت اين روز رو به جشن بنشيني بلا از گل دخترمون بدور باشه مادري كردن با اين شرايط سخته سهم بهشت منم از آنه تو(.
مامانی
پاسخ
آخییییییی جمله ی اخرت روز و شبمو ساخا. عشقی تو لامصصصصب!!!!