پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

پسر کلاس اولی من

1394/7/9 11:13
نویسنده : مامانی
821 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از شیرین ترین لحظات زندگی یک مادر دیدن پسر دلبندش توی لباس فرم و ایستادن تو صف مدرسه است، بالا بردن دستای کوچیکش برای خوندن دعای صبحگاهی ! و از جلو نظام گفتنشبوس 

یا وقتی میری دنبالش و میبینی کیفشو دستش گرفته و با یه دست هم سیوشرتشو گرفته هم قمقمه آبشو و در کمال استقلال میخاد با همون دست برات دست تکون بده که ماماااااان من اینجاممحبت

وقتی دارین برمیگردین خونه برات هییی توضیح بده که کلاس دومیا فضولی کردن..... کلاس چارمیا خییییلی گنده بودن!.... کلاس شیشمیا قدشون اندازه بابایی بود ..... خانوممون..... نیمکتمون..... تخته سیاهمون..... 

یکی از شیریییین ترین لحظات زندگی یک مادر وقتیه که اولین روز مدرسه پسرش عین یه مرررد بره تو صف وایسته بگه مامان شما همون عقب وایسا نیا جلو. اونوقت کیفشو بگیره دستش بره وایسته دقیقا رو همون دایره ای که رو کف صحن حیاط با رنگ کشیدن و جای هر نفر رو مشخص کرده، اونوقته که  یهو به خودت میای میبینی  داری شیک و مجلسی گریه میکنی و صورتت خیس خیسه 

شیرین ترش وقتیه که میگی حالا نمیخاد پاهاتو دقیییقا بزاری روی همون دایره یه کم راحت وایستا ، ببین بچه ها چجوری وایستادن! و اون میگه نه اقای مدیر گفت هر نفر روی دایره بوس

و یکی از لذیذترین لحظات عمر یک مادر وقتیه که دستای کوچیک پسرش یه قلم سیاهو حصار کنن و مشق بنویسن محبتوبگه مامانییی میشه آبجیو سرگرمش کنی آخه من مشششقققق دارم

خدایا این لحظات شیرین رو نصیب همه بکن. همه این روزها روببینن و طعم خوبشو بچشن ....

**همیشه سرکار آپدیت میکنم زود زود و واسه همون کابل گوشیم نیست و نمیشه عکس بزارم انشالله به زودی پست بعدی کلا عکس

**حادثه منا هم که کلا دگرگون کرده همه ی ایرانیا رو نه فقط من...و میدونم که شماهام مثل من گاه و بیگاه یهو یادش میافتین و دلتونو غم میگیره...... خدا به بازماندگانشون صبر بده غمناک

**پرنیا بلند میشه خودشو به درودیوار میگیره ولی هنوز راه نمیره. خوردنش نسبت به پویا فوق العاده عالیه خدارو هزاران بااار شکر

و خوابش همچنان  به ثانیه میکشه یعنی واحد سنجش خوابش ثانیه است اینجوری بگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

★ مَه رو ★
13 مهر 94 8:25
الهی من فدای مامان مهربون پویا الهی همه این روزارو ببینن و تجربه کنن،منم بغض کردم وقتی نوشتتو خوندم کی میرسه منم پسری رو راهی مدرسه کنم ان شاءاللّه تنتون سالم جونم پرنیای ناز آقا دخترا کلا سوابقشون خرابه همه از دم شکمو ان :دی نمونه اش خودم،همیشه سر کله پاچه منو خواهرم از سر چشم اون گوسفند بی نوا دعوامون بود اونوقت داداشم به زور کتک مامانم میخورد خخخخ نوششش جونششش بچسبه به تن دخمل نازمون ما هم خوبیم خداروشکر
مامانی
پاسخ
عزیزم بقیه کامنتتو پاک مردم خصوصی خوندمش اصلا استرس همونا رم نداشته باش همه چی خوبه انشالله ولی خوب در مورد دوستت حق داشتی عیبی نداره ولی نه در حدی که مریض بشی تو هم مراقب خودت و گل پسر باش انشالله که روزی تو هم از این لحظات ناب و شیک مادرانه مینویسی
مامان نيكان
16 مهر 94 10:33
سلام دوست جونم .همگي خوبين .ماشالاه هزار ماشالاه كلاس اولي شده پويا جون .به سلامتي .واييييي پس حسابي سرگرم مشق و درس پويايي امسال خدا بهت صبر بده.من از الان دلهره سال بعد و كه نيكان ميره اول دارم
مامانی
پاسخ
سلاممممم مرضیه جونم احوالاتت چطوره آره حسااابی ، جالبترش اینکه یه وروجک دنبالمونه و درکمین تا یه سوراخ سمبه پیداکنه بپره وسط معرکه و دفترای داداشی رو جر واجر کنه بعدشم هر هر بخنده ولی شیرینه عیییین عسل لحظه شماری کن برای سال دیگه و قدم به قدم با سواد شدن پسرت
مامان نازدونه ها
18 مهر 94 10:25
تبريك ميگم كلاس اولي شدن گل پسرمون رو طعم شيرينش گواراي وجودت
مامانی
پاسخ
قربون لطف و محبتت عزیز دلم باشه روزی که مثل محمد آقای شما بزرگ و رشید بشه
دو دانشجو
1 آبان 94 19:57
سلام عزیزه دلم. واقعا لذت میبریم از خوندن ماجراهای شیرین کوچولوهات. خدا حفظشون کنهو توی این شبا برای ماهم دعا کن. خودتم حاجت روا بشی مامان خوش ذوق
دو دانشجو
1 آبان 94 19:59
سلام مامان رقیه ی مهربون. واقعا لذت بردیم از ماجراهای دختر و پسر نازت. خدا حفظشون کنه. برای ماهم دعا کن توی این شبا
مامانی
پاسخ
سلام عزیزای من خوبو خوشین؟ هنوزم کوهنوردی میرین؟ دلم براتون تنگ شده
˙·٠•●♥مامان علی و ضحا ♥●•٠·˙
18 آبان 94 10:40
سلام عزیزم چه جالب دختر و پسرامون همسن هستن و کاراشون عین هم دختر منم خوابش ثانیه ایه و تازه به در و دیوار میگیره و بلند میشه اشتهاش هم عالیه و خلاصه همه چی عین هم خوشحال میشم به منم سر بزنید دوستای خوبی میشیم رمز و تو خصوصی میزارم براتون راستی من لینک کردم شما رو
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خوبی شما آره اومدم و دیدم دسته گلاتو دقیقا سن بچه ها و کاراشون عین همه راس میگی یه تفاوت داره پسر قند عسلت خیلی خوش خط تره تنشون سالم باشه ممنونم بابت رمز