پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

3 تا دندون نیش

1394/11/20 8:40
نویسنده : مامانی
394 بازدید
اشتراک گذاری

بین تاریخ 18/11/94 تا 20/11/94   3تادندون نیش دراومد 

و به واسطه ی این امر!! گلا من سه شبه که بیدارم و یا بغلم میکنم یا راه میبرم   یا شیر  یا روپا و در عین حال جیییغ و بی تابی

خودم و بابایی هم تب و لرررز شدید گرفتیم و رفتیمکاملا داوطلبانه گفتیم پنیسیلین 1200 بدین که زود سرپاشیم  وبیتونیم  به جوجه خانم برسیم...

دیروزو مرخصی بودم و امروز همچنان با حال بد ولی اومدم سرکار 

چقددد دندون در آوردن سخته

چقدددددد مادر بودن سخت تر....

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان نی نی
20 بهمن 94 8:55
لحظه هاتون زعفروني ، نيلوفرگونه و قشنگ خیلی وب خوشگلی دارین خيلي دوست دارم پيش ماهم بياين مرسي از لطفتون
مامان نيكان
2 اسفند 94 21:44
سلام رقي جونموخبي گلم برو بچ چطورن همه رو به راهن ديدي منم مثل تو عيالوار شدم
مامانی
پاسخ
خوبیمممم ایشالا بهسلامتی باشه عیال وارو خوووب اومدی مرضی جان
مامان نازدونه ها
5 اسفند 94 15:13
مادری کردن برا همچین فرشته ی وروجکی کار خدا رو هم سختتر کرد بهشت دوباره ای باید بسازه لایق زحماتت به امید خوب بودن حال وروحیه ت