پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

ختم صلوات

1391/7/23 9:33
نویسنده : مامانی
479 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها خوبین؟قلب خیلی دوستتون دارم

همه ما یه جورایی یه آرزوها و یه گرفتاریهایی داریم .

تصمیم گرفتم تو این پست از همتون دعوت کنم با هم صلوات بفرستیم .

هر کسی هر تعدادی که میتونه بیاد و بنویسه منم اینجا ثبتش میکنم .

از اون بچگیا یادمه مامانم همیشه وقتی ما کنکور داشتیم . امتحان سخت داشتیم . مشکل داشتیم صدوچهارده هزار صلوات میفرستاد و رد خور نداشت

ایشالا که همه با هم بتونیم اونقد صلوات بفرستیم

نیت هممونم این باشه: اول عاقبت بچه هامون خیر باشه.

دوم همیشه بچه هامون سالم باشن و سایه مابالای سر بچه ها .

سوم شادی و خوشی توزندگی هممون ایشالا

چهارم همه دخترا و پسرای مجرد خواننده هم : یه شریک زندگی خوب . ویه زندگی آروم نصیبشون بشه + هرچی دلشون میخواد(مخاطب خاص نداره)هههههههههه

پنجم سلامتی پدرومادر هممون .  اگرم بین شما نیستن و رفتن آمرزششون

هر کی اهلشه بسم الله . حتی 50 تا صلوت.  اینم خودم

بچه ها زمان خاصی برای شروع نداره . ولی نهایتش تا آخر مهر. منم تا اونوقت پست جدید نمیزارم.فدای همتونم . ببینیم چی میشه . ایشالا آخر مهر هممون یه هدیه خوب از خدا میگریم و همه این هدایایی که بهمون داده  همیشه باشن.

بعدا نوشت: بچه ها برای زن عموی اسماء هم دعا میکنیم. ایشالا که از کما برمیگرده به زندگی و بالای سر بچه هاش . همه بگین آمین....

1. رقیه .................................................1000 صلوات

2.مامی دوقلوها(زهرا)............................500

3. پارمیدا ...............................................1000

4. زهرا....................................................100

5. مامان یاشار.........................................1000

6.شقایق (محمدارشان)...........................600

7. مامان کوروش.....................................1000

8. فاضلی ...............................................200

9. مامان بهراد..........................................500

10.مامان نادیا..........................................200

11. مامان نازنینها......................................500

12. محدثه...............................................1000

13. نیلوفر................................................500

14. خاله ساناز........................................100

15. کبوتر رها..........................................1000

16. اسما.................................................100

17. عسل..............................................2000

18. مهشید..............................................100

19. زی زی ............................................500

20. مامان ریحانه.....................................200

بچه ها کلا شد١١٢٠٠ صلوات . از همتون قبول باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (38)

زهرا
13 مهر 91 10:54
منکه بچه ندارم چییییییی؟؟؟؟؟؟؟


خوب الان درستش میکنم صبر کن
مامان کوروش
13 مهر 91 13:15
سلام عزیزم چه کار قشنگی منم هزارتا رو هستم فقط بگو از کی باید شروع کنم


مرسییییییییییییی. قبول باشه . الان میگم
شقایق(مامان محمد ارشان)
13 مهر 91 13:17
خیلی کار خوبی کردی عزیزم
200تا واسه من ثبت کن
اون تموم شد بازم میام و میگم!


قبول باشه . ایشالا گل پسرت ساااااااااااالم و سلامت برسه
مامان یاشار
13 مهر 91 14:38
منم هستم رقیه جون. منم بزار 1000 تا صلوات. ایشالا که این ختم صلوات دسته جمعی نیت ها رو برآورده کنه


فدات شم عزیزم . چقد خوشحالم . ایشالا
پارمیدا
13 مهر 91 15:25
سلام من 1000 تا 500 تا برای پارمیدام و 500 تا برای پدرو مادر گلم.چرا سلامتی پدر مادرهامونو توی گزینه ها نگذاشتی؟منکه جونم به اونها بسته است.


قبول باشه عزیزم اینم میزارم
زهرا
13 مهر 91 17:20
حالا شد 100 تا
موذن
13 مهر 91 22:36
سلام خسته نباشید وب زیبائی دارین آفرین به ما هم سری بزنید
مامی دوقلوها(زهرا)
14 مهر 91 10:59
سلام مامانی خسته نباشی
ممنونچیز جالبی گذاشتی برای منم بذار 500 تا(ان شا... نی نی هامون کنارمون شاد وسر حال باشن)


قبول باشه عزیزم . انشاالله
مامان بهراد
14 مهر 91 22:40
500 تا مال من


ایشالا بهراد گلت همیشه تنش سالم باشه
مامان بهراد
14 مهر 91 22:42
ممنون از ایده ی قشنگت عزییییییییییییزم


جوووووووووووووون دلم
fazeli
15 مهر 91 7:50
سلام،خوبی عزیزم؟خانواده خوبن؟عروسی خواهرت رو بهت تبریک میگم.از طرف من به خودش هم تبریک بگو.لطفاً برای من هم 200صلوات ثبت کن.


مرسی مریم جان . بدک نیستیم. چشم حتما . ایشالا قبول باشه عزییییییییییییزم
نسرین مامان باران
15 مهر 91 8:22
سلام عزیزم
چون گرفتارم تعداد نمیگم. امامنم باشه هستم .



قبول باشه عزیزم
مامان نادیا
15 مهر 91 8:57
سلام
امیدوارم همه دعاهاتون مستجاب بشه
منم شروع می کنم
فعلا 200 تا اگه بیشتر فرستادم خبر می کنم


دست گلت درد نکنه ایشالا هم نادیا هم نی نی همیشه سالم باشن
محدثه
15 مهر 91 11:45
سلام رقيه جان! منم هستم.منم 1000 صلوات


جون رقیه جان. مرسی عزیزم قبول باشه
شقایق(مامان محمد ارشان)
15 مهر 91 12:41
من 200تا دیگه میخوام رقیه جون


الهی که این گل پسر با هر صلواتی که میفرستی بیشتر محب اهل بیت شه ایشالا
مامان نازنینها
15 مهر 91 13:33
دوستم زودی ازم ناراحت نشو . من باور کن اونقدر سرم شلوغ شده که حتی دیر به دیر هم سراغ وبلاگ میرم . ممنون از لطفت که تو واقعا" دوست باوفای من هستی . منم توی ختم صلوات شرکت میکنم . برای منم 500 تا بگذار عزیز .


نه بابا ناراحت نمیشم شوخی کردم. کسی که از یکی ناراحته که دلش تنگ نمیشه باز زودی بره به دوستش سر بزنه میشه؟
ایشالا همیشه سرت شلوغ باشه و کمتر دلتنگ بشی
ممنونم بابت صلواتا
شقایق(مامان محمد ارشان)
15 مهر 91 22:18
رقیه جون من 200تا دیگه هم میخوام بگیرم!
اشکالی که نداره تیکه تیکه میگیرم؟
آخه میترسم یهو بگیرم نتونم تمومش کنم!


نه عزیزم. هر جور دوست داری . من هر چی میگی به همون عدد اولی اضافه میکنم دوست خوب و گلم
نیلوفر
15 مهر 91 22:32
رقیه جون چه کار خوبی کردی/منم 500 تا عزیزم


قربون تو . قبول باشه
مرد كوچك من
16 مهر 91 9:11
آقا كوچولو روزت مبارك
روز جهاني كودك، شادي همراه هميشگي لحظه‌هاي قشنگ زندگيت


فدات بشم عزیزم . منم به آرمان گلم تبریک میگم
مرد كوچك من
16 مهر 91 9:11
عزيزم ايشالا كه همه حاجت روا بشن
التماس دعا


انشالله . ما برای همه دعا کردیم عزیزم .
خاله ساناز
16 مهر 91 10:19
باشه منم هستم 100 صلوات التماس دعا.


مرسی عزیزم
مامان نادیا
16 مهر 91 13:16
روز جهانی کودک بر تمام کودکان بویژه کودکان وبلاگی مبارک[بوسه]


مرسی عزیزم
کبوتررها
16 مهر 91 15:44
هزار تا هم من هستم به نیت همه حاجاتی که نوشتین برآورده بشن علی الخصوص مهم تر از همه عاقبت بخیری خوشبختی مجردها و از نعمت سلامتی بهره مند بودن همه علی الخصوص ÷در ومادر خودم

راستی به رزومااااااااااااااااا


قبول باشه کبوتر جان. الان میام پیشت
نیلوفر
17 مهر 91 0:39
. . . . . . . . . . . . . . $$$
. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$
. . . . . . . . .$$



قربون مرام هر چی دوست با محبته
مامان یاشار
17 مهر 91 9:35
خانومی خواستم اطلاع رسانی کنم که من 1000 تام رو دیشب تموم کردم. ایشالا که قبول باشه


دست گلت درد نکنه . ایشالا اون پسر مو قشنگ و چش خوشکلت همیشه سالم و عاقبت به خیر بشه ایشالاااااااااااااااااااااااااا
اسما
17 مهر 91 15:10
رقیه جون 100 تا هم واسه من


بوووووووووووووووووس
سودا
18 مهر 91 8:37
عزيزمممممممممم


دوستت دارم . خیلی . دوست خوبم
عسل
18 مهر 91 22:55
سلام عزیزم برای من دوهزارتارو بنویس.خیلی کار زیبا و قشنگی انجام دادی.


سلام عسل جان خوبی شما؟ چشم حتما ممنون از شرکتت . ضمنا الان میام بهت سر میزنم
مرد كوچك من
19 مهر 91 8:58



جوووووووووووون
زی زی
19 مهر 91 14:13
فدات شم نیومده دارم میرم. دو ساعت دیگه بلیط قطار داریم برای تهران داریم میریم عروسی دختردایی همسر.


کوتاه بیاین بابا . بشینین یه دقیقه تو خونتون...

ستاره زمینی
19 مهر 91 22:41
سلام دوست عزیز اولین بار به وب شما میام
خیلی ایده زیبا و جالبی هست دست شما درد نکنه

انشالله همه حاجت روا بشن
واسه منم 200ممنون میشم.


سلام دوست خوب من ممنون از اینکه شرکت کردی
ایشالا که همین طور بشه
ستاره زمینی
19 مهر 91 22:42
عزیزم اگه افتخار بدید بیشتر اشنا بشیم


چرا که نه الان میام پیشت
ستاره زمینی
20 مهر 91 9:18
ممنون از حضورتان.
حافظی نسب
21 مهر 91 12:50
سلام
ممنون از حضورتان


خواهش میکنم همینطور من
ستاره زمینی
21 مهر 91 14:18
سه دانشجو
21 مهر 91 19:17
سلام دوست گرامي از اينكه به وبلاگمون سر زديد ممنونيم ماهم شمارو لينك كرديم.خوشحال ميشيم دوباره بهمون سر بزنيد


ممنونم . چرا که نه
سه دانشجو
21 مهر 91 19:18
با افتخار فراوان لينك شديد


فدای هر سه
مامان خورشيد
24 مهر 91 13:58
ممنون از دعاهاي قشنگتون. منم هزاران آرزوي زيبا مي كنم.