پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

لم یلد و لم یولد...

1391/8/27 11:42
نویسنده : مامانی
571 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلب محرم هم اومده و حال و هوای اینجا که عوض شده و یه حس خیلی خوبی به آدم میده. می دونین من هیچوقت با یاد گذشته خوشحال نشدم!!! همیشه حالم بهتر از گذشته بوده (نمی دونم بگم شکر یا نه ولی هرچی میگذره خوشترم تا قبل) ولی این عزاداری ها - دوره های قران - صفای نماز جماعت و روضه های زنونه - سفره حضرت رقیه و ابوالفضل و... تنها چیزایی هستن که منو یاد یه گذشته ای میندازن که برام لذت بخشه . این تیکه گذشتمو با دنیا عوض نمیکنم و خیلی بهتر از الانم بوده...

از اصل مطلب دور شدم ببخشید.....................

تازگیا پویا خیلی نگران خداستنیشخند!!!!! چطور؟

میگه خاله م.... (خاله ی مهد کودک) گفته خدا بچه نداره . حالا چیکار کنیم ! خوب خدا غصه میخوره!!قلب یه روز رفته یه گوشه نشسته یه کتاب قصه که عکس یه امام (البته صورت امام معلوم نبود و نورانی بود) رو تو دستش گرفته و با خودش یه چیزایی میگه

من : چیه مامانی چی شده؟

پویا: ساکت باش باهام حرف نزن خیلی ناراحتم!!! دارم به خدا نگاه میکنم(همون عکس امام)

من: دووووووووووووووووورت بگردم ممممممممممن چرا ناراحتی آخه؟

پویا: آخه خدا بچه نداره! ببین همه ی آدما بچه دارن . خوب اونم دلش میخواد یه بچه ی کوچولوووو داشته باشه . چیکار کنیم حالا؟؟؟

ومن خدایی هیچی نگفتم ببینم اوضاع چطوره خوب واقعا نمی دونستم باید چه جوری براش توضیح بدم...

و پویا ادامه داد: خاله م گفته دستاتونو ببرین بالا و دعا کنین که خدایا به ما روزی حلال علایت(عنایت) بفرما !!!! ولی من دعا کردم خدا بچه علایت بفرمونه!!!!!خندهماچماچ

من : ببین خدا خیلی خیلی بزرگه نیازی به بچه و پدرومادر نداره

میگه: ااااااااااااااااا  بابایی هم که قویه و بزرگه پس چرا هم بچه لازم داره هم مامان و بابا

من واقعا کم آوردم.... گمونم برای توضیح لم یلد ولم یولد یه مقدار زود بوده نه؟

 ادامه مطلب....

اوضاع جوریه که الان

چشم امیــد مردم مــمــلکت فقط به قاچاقچــیاست.افسوس

 

 

 

وقتی دوست دخترتون ازتون میپرسه :اگه یه روز ازدواج کردی،منو‌ به عروسیت دعوت میکنی؟

بدون اینکه حرفی بزنید صحنه رو ترک کنید!!!

سوال در نهایت حیله گری طراحی شده!!!!!خنده
 
 
 
 
ما پشت اونایی که پشتمون حرف میزنن حرف نمی زنیم....

 چون ما خیلی ازشون جلوتریم.... .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مرد كوچك من
27 آبان 91 10:50
سلام عزيزم
قربون اين دل مهربون و نگرانش
عزيزم خدا ميدونسته كه هيچ وقت بچه‌ها وفادار نيستن براي همينه كه تنهايي رو ترجيح داده


همینطوره .... ولی چجوری حالیش کنم؟
مامان بهراد
27 آبان 91 11:46
ااااااای جاااانم که انقده به فکر خدایی ...
قربون اون قلب مهربونت بشه خاااله...
و در آخر ادامه مطلب عااااااااااااااااالی بود من که کلییییییییییییییییی خندیدم رقیه جوووووووونم


تو خوبی فاطمه جان . خیلی خوب
طالبی
27 آبان 91 12:30
سلام
جالب بود برخی وقت ها ادم می مونه جواب بچه ها رو چی بده.
موفق باشید وگل پسر شما انشالله همیشه سلامت وشاداب باشه


مرسی اقای طالبی . شما هم سلامت باشید.
ELI
27 آبان 91 16:59



سه دانشجو
28 آبان 91 16:59
سلام دوست عزيزو مامان دوست داشتني . شرمنده كم بهت سر زديم سرمون حسابي شلوغ بود. تو اين شبا مارو فراموش نكنيا . التماس دعا


چششششششششششششششششششششششششم .فدای سرتون
شقایق(مامان محمد ارشان)
28 آبان 91 18:56
وااااااااااااااااای چقدر جالب
خوشگل خاله باید خیلی مهربون باشه ها؟


خیلی حساسه . مث مامانش!!!!
مامان نادیا
28 آبان 91 19:04
سلام
تو این شب ها التماس دعای فراوان


ما بیشتر عزیزم. ایشالا نی نی خوشکلت زودی بیاد....
پرستو
28 آبان 91 20:05
الهییییییییییییییییی چه نی نی دل نازکی)
نگران خدا هم هست!
عزیزمممممممممم



کجایی تو دختر؟ خوبی؟
مامان نازدونه ها
29 آبان 91 10:44
مسیحیها هم همین دلنگرانی پویا جون رو داشتند که اومدند ومسیح رو پسرش کردند تا دیگه غصه ی لم یلد خدا رو نخورنداز طرفم علایت کن وببوسش
ادامه مطلبهات هم خیلی قشنگه مرسی


ُلام دوست مهربونم. عجب! راست میگیا . نکنه تخم جن میخواد ذاتا مسیحی باشه؟؟؟؟ اللللللله اکبر.....
فاطمه (من و همسرم و یه دنیا خوشبخی)
29 آبان 91 21:05
اخ گفتی
من یاد کوچیکیای خودم افتادم.
از این سوالای پدر مادر کچل کن زیاد میپرسیدم ....
یعنی خدا به دادم برسه اگه بچم دوست داشته باشم از این نظر به خودم بره


واااااااای نگو فاطمه جان . یعنی پدرمادر کچل کن رو خوب اومدی خووووووووووووب
حافظی نسب
29 آبان 91 23:45
سلام
هر وقت به این وبلاگتون میام ناخودآگاه تحسینتون می کنم.



خیلی خوشحالم از این بابت علی آقا . ممنونم ازتون . دختر عمو رو حسااااااااااااااابی سلام برسونین.
ستاره زمینی
30 آبان 91 22:05
تـا هست جهــان شـور محــرم باقیست این جلوه ی جان در همه عالـم باقیست ازنـالـه ی  نـیـنــوای یـاران  حسـیـن همواره به لب زمـزمه ی غم باقیست . . .
ستاره زمینی
30 آبان 91 22:05
مامان خورشيد
1 آذر 91 11:34
منم فكر مي كنم زوده و زياد راجع به اين موضوع با خورشيد حرف نمي زنم، مي ترسم تصورات عجيب غريبي تو ذهنش جا بگيره.
آرزو مي كنم هر روزتون بهتر و شادتر از روز قبلتون باشه.


سودا
1 آذر 91 13:00
ختم 72 زیارت عاشورا در روز عاشورا به نیت برآورده شدن حاجاتمون منتظر حضور گرمتون در وبلاگم هستم
اسما
1 آذر 91 15:18
رقیه جون خیلی التماس دعا دارم


چشم فدات شم اگه لایق دعا باشم
سودا
3 آذر 91 23:37
یادآوری
به لطف خدا و مهربونی شما دوستان ختم 72 زیارت عاشورا در روز یک شنبه پنجم اذر، روز عاشورا برگزار میشه.
حتما باید در این روز زیارت عاشورا رو بخونید از صبح تاشب فرصت دارید که ختم رو انجام بدین و تعداد ختم زیارت عاشورای شما یک بار هست.
به یاد داشته باشید که این ختم به نیت برآورده شدن حاجت خودتون و همه ی کسانی که توی ختم شرکت کردن هست پس موقع تلاوت برای همه دعا کنید. ان شالله با دعای دیگران در حق ما همه مون به حاجت هامون برسین.
ممنون از حضور گرمتون[بوسه]


حتما . بازم ممنون
پارمیدا
6 آذر 91 10:24
سلام عزیزم... دنیای بچه ها واقعا دوست داشتنیه.... با عکس پارمیدا به روزم...
نسرین مامان باران
6 آذر 91 13:10
جانم . چه فکرای عجیبی این بچه ها میکنند .
مامان بهراد
7 آذر 91 1:52
رای گیری شروع شد اگه دوست داشتید برید به ای آدر و به یکی از این فرشته های کوچولو رای بدید خاله جوووووون ها: http://2nyaienafis.niniweblog.com/