پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

بازی وبلاگی

1391/11/7 22:55
نویسنده : مامانی
447 بازدید
اشتراک گذاری

چون خیلی ها پست قبلی رو نخوندن هنوز اینو میزارم ادامه مطلب که شلوغ نشه اینجا پست قبلی رو هم ببینین ههههههههه   بدون رمزه ها

 

سلام این یه بازی وبلاگیه که توسط دوست عزیزم مامان پارمیدا به این بازی دعوت شدم .توی این بازی وبلاگی من باید بنویسم چرا وبلاگم رو دوست دارم و در پایان هم سه تا از دوستای دیگرم رو دعوت کنم که توی وبلاگهاشون چنین کاری رو مرتکب بشن.

من اینجا رودوست دارم چون تک تک لحظاتم اینجا ثبت میشه .

از دفتر خاطراتی که برای پویا مینوشتم خیلی بهتره چون خیلی جزئی تر مینویسم اینجا.

یه عالمه دوست پیدا کردم که بیشتر از دوستای غیرمجازی بهم سرمیزنن و دوسشون دارم.

دیدم که خیلی ها چقدر به خاطر یک سری داشته ها مغرور میشن و چقدر بعضی ها با داشتن همون چیزا بزرگ و مهربونن از جنس آسمون .اینجا تونستم اون دوستای آسمونی رو پیدا کنم و باهاشون باشم.

اینجا رو دوست دارم چون پویا بعدا می خونه و میفهمه حس و حال تمام روزا وشبامو

ابنجا رو دوستت دارم چون مال پویاست و من پویا رو دوست دارمقلب

این دوستان رو هم دعوت میکنم اگه دوست داشتن این پستو بزارن

نسرتن جون مامان یاشار

شقایق جون مامان ارشان

فاطمه جووونم  مامان بهراد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

saba
3 بهمن 91 23:11
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید
من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
با تشکر http://dewall.blogfa.com/



وای من عاشق این چیزام با افتخار لینک میشی
شقایق(مامان محمد ارشان)
4 بهمن 91 11:55
چه باحال
دخترآریایی(من مینویسم تا تو بخندی)
4 بهمن 91 13:37
هوووووووووومممم دلایلت جالب بود.
مامان نازدونه ها
4 بهمن 91 16:00
ما هم دفتر خاطرات مجازی پویا جون رو دوست داریم دیدم پستت مدل رمزدارهاست گفتم حتمن عکسهایی که قولشو داده بوده رو گذاشته که دیدم حدسم به خطا رفته


خوب پست عروسی یکی دوتا عکس گذاشتم دیگه بقیه ایشالا بعد عروسی آبجی
saba
4 بهمن 91 20:05
سلام ممنون به وبلاگم سر زدی با افتخار لینک شدی
عزیزم ابعاد همون طوری هست تو عکس میبینی اینا هر شیتش یعنی آکبندش به صورت ابعاد 100*70 هست که بعد از نصب 70% به آن اضافه میشه چون باز میشه از هم که میشه همون چیزی که تو عکس میبینی البته نمونه هایی هست که در ابعاد کوچیک تر و کپی شده از مدلهای خارجی هست که چون استاندارد نیست به ابعاد واقعی تبدیل نمیشه


مرسی صبا جونم از راهنماییت . بازم میگم من عاشق این استیکرام
مامان هلنا
5 بهمن 91 2:16
سلام خاله مهربونه
باور کن قیافه ام الان شطرنجیه از بس بی معرفتم
پس عکس پویا جونی کو هاهاهاهاهاهاهاهاهاهااهاها
ما دوست میداشتیم کسی دعوتمان میکرد به این بازی هاااااااااااااااا
خوش به حال اونا


باور کن خیلی خیلی بی معرفتی یهو بعد چندماه اومدی بازی وبلاگی هم میخوای؟ خوبه والا خخخخخخخخخخ
مامان بهراد
5 بهمن 91 23:42
فدات بشم رقیه جووووووووووووووونم
ممنون که منو قابل دونستی عزیییییییییزم
حالا من باید چیکار کنم؟!!!!!!
الان هل شدم


قربونت برم ممممممممممممن دوس داشتی یه پست مثل این بزار و دلایلتو بگو بعدم 3تا دوست دیگه رو معرفی کن

سجاد
6 بهمن 91 23:14
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام منتظرتونمممممممممممممممم تشریف بیاریییییییییییییییییییییییین نظرتونو بگییییییییییییییییییییییییییییین ممنونم مر300000000000000000
ستاره زمینی
7 بهمن 91 14:21
شقایق(مامان محمد ارشان)
8 بهمن 91 14:53
ممنونم گلم که منو قابل دوستید دونستی و انتخابم کردی... دفعه اول که خوندم اسم من نبود!


دمــــــــــــــــــــــــت گرم
______________$$$$$$$$$___
_____________$$$$$$$$$$$_________________________________,,
_____________$$$$$$$$$$$$______________________________$$$$$,
_____________`$$$$$$$$$$$____________________________$$$$$$$$
______________`$$$$$$$$$$$______$$$_______$$$_______$$$$$$$$`
_______________`$$$$$$$$$$$___$$$$$$$___$$$$$$$____$$$$$$$$`
________________`$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$$__$$$$$$$$`
_________________`$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$
____u$$$$$$u______`$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$`
__$$$$$$$$$$Z$_____`$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$
_$$$$$$$$$$$Z$$$$__$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$`
_$$$$$$$$$$Z$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$`
___`$$$$$$$Z$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$_$$$$$$$_$$$$$`
________`$Z$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$__$$_$$$$$$_$$$$`
__________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$,````,$$$$,_````,$$$$$$$`
___________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$`
_____________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$`
_______________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$




خواهش میکنم . آره نبود ولی بعدش تورو جایگزین کردم چون تو محشری
مامان یاشار
14 بهمن 91 21:34
اٍ چه جالب اینجا هم دعوت شدم. بابا چه موجود خاصی هستم من و خودم خبر نداشتم. اطاعت امر میشه خانوم در اولین فرصت ادامه میدهیم


هی هول ورت نداره ها ما دلمون خیلی پاکه خخخخخخخ
بعدشم یاشارو دوست داریم نه تورو ههههههههه