پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

روزهای آرام ما

1391/12/15 9:16
نویسنده : مامانی
506 بازدید
اشتراک گذاری

پویا و امیرحسین نوه ی صاحبخونه :

پویا: بیا 4راه بکشیم!

امیرحسین باشه تو 4راه بکش من ماشیناشو

پویا: موتورم بکشی باشه؟   امیر: نه الان تو شهر فقط ماشین و تریلیه

پویا: آره مدشده !!!! (اصلا این حرفو تا حالا جلو ما نگفته بود)

-------------------------------------------------------

صبح بعد از عروسی:   من:بیا بریم خونه خاله زهرا

پویا: دیشب چجوری خوابیده ؟         من:تعجب یعنی چی؟ منظورت چیه!!

پویا: یعنی لباسش اذیتش نکرده؟   من: درآورده خوب هنوز که تو اون لباس نیس

پویا: پس بهش هیچی نگی خوب؟ نگی که عروس شده!

----------------------------------------------------

پویا تو تالار:مهدی نوشابه رو از کجا آوردی؟              مهدی:از مجیدم(عموش)

پویا:مجیدت؟ یه کم مکث..... منم داداش دارم! اسمشم امیر محمده! میرم ازش نوشابه بگیرم ! ورفت......

-----------------------------------------------------

دختر عموم اومده میگه: پویای مامان همینه؟  میگم : آره .....

پویا : چرا گفتی آره میگفتی این داداششه یه کم می خندیدیم!!!!(کلا رفته توفاز داداش)

-----------------------------------------------------

زن داداشم: پویا چرا اینقد وسایلتو می ریزی ببین مامانت کمرش درد گرفته

پویا: عیبی نداره خوب میشه جم میکنه!

زن داداش: خوب نمیشه ببینش

پویا: درحالیکه پشتش به منه و نقاشی میکشه: میبینستم!!!!!

-----------------------------------------------------

پویا: مامان خودتو معرفی کن               من: رقیه هستم مامان پویا

پویا:قهقههقهقهه                                  من: خنده داه مگه؟ چیه بچه؟

پویا: بایدمثلا بگی پویا .... در نقش خروس!!!

این باز چه مدلشه؟   خوب همون نمایشمونه دیگه من لباس خروس میپوشم میگم: قوقولی قوقو قوقولی قوقو هررررررررچی میخوای فووولی بگووووو

م:عجب پس قراره نمایش اجرا کنین؟

پو: درحالی که دهنش بعد گفتم بگوووو هنوز غنچه است!! قرار؟؟قرار چیه باز میگم خروووس -حسنی- نمایش واااای سرم گیج رفت چرا نمی فهمیخنده

-------------------------------------------------------

سه شنبه شب روزمیلاد پیامبر رفتیم خونه همکارم که رفتن خونه جدیدشون وشام دعوتمون کرده بودن . یه زوج جوان دیگه هم بودن وزن و شوهری چند سال ازماها کوچیکتر بودن و2تا بچه داشتن!

خلاصه اول خیلی محترمانه و خوب برگزار شدو کم کم شام خوردیم و ....

بعد شام دیدیم نه بابا نمیشه همه شخصبت واقعیشونو نشون دادن و به هر زوری شده 6تا خودکار پیدا کریدم و کاغذ و آی اسم فامیل بازی کردیم آی بازی کردیم یه چیزی میگم یه چیزی می شنوین قلب بعدشم یه دست مارپله زدیم اساسیلبخند

ساعت 11 شد اونا رفتن مادوباره بساط تخمه و پیراشکی و پ.ا.س.ت.و.ر و..... خلاصه جاتون خالی خیلی خیلی خوش گذشت

زندگی لذت همین شباست که کنار اونایی که خوبن بهت خوش میگذرهلبخند

ادامه مطلبم داریم بچه ها

 

 

کمدجدید پویا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

پارمیدا
14 بهمن 91 14:58
همیشه به مهمونی افرین خوش بگذره خوب شوهرت با همکارهای تو جور در میاد؟؟؟؟پسر شیرین زبون و بلات رو هم ببوس/


مرسی فدات شم آره خوب این همکارم هم خودش خوبه هم خانومش با من حسابی رفیق شده
پارمیدا
14 بهمن 91 16:00
سلام به یک همه پرسی دعوت شدید لطفا دوستان تان را هم برای بدست آوردن یک نظر خوب دعوت کنید.بدون نظر از وبلاگ پارمیدا خارج نشوید. ممنون و سپاسگزارم....
زی زی
14 بهمن 91 18:27
کمد جدید پویا مبااااااااااااااااااااااررررررررررک خیلی خوشگله...

ب به باور کن انقد حال میکنم با خوندن شیرین زبونیاش... هر چقدم بنویسی همشوووووووو میخونم اصن لذت میبرم شدید...

عروسی خواهرتم که ایشالا به سلامتی


مرسی زی زی جونم فدات شم الان میام رمزو هم برات میزارم
زیزی
14 بهمن 91 18:31
میگم اصن قناسه یعنی چی؟؟؟؟؟ اصن متن اولو نفهمیدم


کجا نوشتم قناسه؟؟؟؟ قدرت خدا! همون امیرحسین وپویا رو میگی؟ اونا که همش 4 راه و ماشین بود خخخخخخخخ

فاطمه (من و همسرم و یه دنیا خوشبختی )
14 بهمن 91 20:33
سلام بر مامان اقا پویا
اینجور که معلومه کلی خبر ای خوب خوب بوده چون رمز نداشتم نشد بخونم
به هر حال تبریک میگم
ماشالله وروجک شرین زبون رو
مد شده ؟
هزار ماشالله بهش


سلام عزیزم ممنونم ازت چطور رمز نداری؟قدرت خدا!
مامان یاشار
14 بهمن 91 21:29
وای روزم روز شد بالاخره کلی انرژی گرفتم چه خوب که پویا رو دارم که شیرین زبونی کنه و من کیف کنم. ایشالا همیشه خوب باشه


بوووووووووووووووووووووس
مامان نادیا و محمد امین
15 بهمن 91 8:31
سلام خانمی
ممنون از اینکه تو این مدت جوبای حال ما بودی.
دعا کن محمد امین گربه هاش به 6 ماه نکشه که من اصلا دلشو ندارم
پویا راببوس


ایشالا که همینطور میشه دوست خوبم . وظیفه ی دوستا سرکشی به دوستانه عزیزم
مامان یاسمین
15 بهمن 91 10:36
آبجیه خودمم
رهام تو بغل خاله یعنی چی ؟ یعنی تو بغل مامان ؟


نه بابا!!! اصلا به بچهه نیگا نکردم یاسمینه یا رهام خخخخخخخخخخخخخخخخ
خوب چرا مثل مرغ و تخم مرغ میکنی مث بچه آدم بگو این من اینم رهام هههههههههههه

شهرزاد مامان نگار
15 بهمن 91 18:18
آتیلا جون ومامان شیما
15 بهمن 91 20:33
سلام مامان مهربون
همیشه تو شادی و مهمونی...
خدا عزیزت رو حفظ کنه ماشا... میگم چشم نخوره پسمل شیرین زبونمون...
ببوسش از طرف من مامانی...
بوووووووووس...



سلام عزیزم . مرسی از اینکه به ما سرزدی .دستتو میبوسه این پسرک
دخترآریایی(من مینویسم تا تو بخندی)
16 بهمن 91 1:05
عزییییییییییییییییییییییزمممم کشته ی بچه ت شدم من.خدا حفظش کنه.
نسرین مامان باران
16 بهمن 91 7:42
میگم این پسرتم به خودت رفته ها. شیطون و بانمک.
مرد كوچك من
16 بهمن 91 8:52
الهي دورش بگردم اين پويا خان بانمك شيرين زبون
فكر خوابيدن خاله‌اش بسه كه مهربونه بچم


ای جونم دوست خوبم
مامان نازدونه ها
16 بهمن 91 11:41
من مامان نازدونه ها در نقش اردک((:
عکسها هم دوباره باز نمیشن اما از زیرنویسها متوجه شدم که کمد جدید برا پویا گرفتین مبارکش باشه
ادامه مطلبت هم که مثل همیشه جالب وخنده رو به لبمون آورد مرسی


مرسییییییییییییییییی عزیزم اصلا به عشق تو میزارمشون چون میدونم همیشه میخونی
شقایق(مامان محمد ارشان)
16 بهمن 91 15:41
کمد خوشگلت مبارک شیرین زبون
قربون این خاطرات بامزت برم ک کلی بهشون میخندم


مرسی شقایق جان نمی دونم چرا کامنتام برات تاییدنمیشن!
مامان کوروش
16 بهمن 91 20:51
امیدوارم همه ئ روزها اروم باشه همیشه به مهمونی و اسم فامیل و مارپله و خوردنخوش باشید کار خوب رو شما میکنیدمن عاشق اون عکست شدم پویا جونم خودتو با دمکنی و دستکش چه کردی عزیزمی


سلام عزیزم .جات خالی خیلی خوش میگذره گ
بعله آقا پسرم یه پا آشپزه
محبوبه
16 بهمن 91 22:21
چه كمد نازي
مباركش باشه
پسر شيرين زبونتو ببوس.خداييش فتوكپي خودته
ادامه مطلبت باحال بود.
امير محمدت پيشاپيش مبارك


قربونت برم من محبوبه جان .چه کنیم دیگه داشت امیرمحمد خیالی توفیق اجباریه دیگه

سه دانشجو
17 بهمن 91 10:45
سلام بر عزیز دلمون. خوبی؟ ببخشید دیر بهت سر زدیم . ما هنوز محلات نیومدیم. ایشاالله از 23 بهمن میریم سر کلاسا. وااااااای دلمون برای پویا جووون تنگ شده بود. ببوسش. بوووووووووووووووس


به به چشم ما روشن زودزودبرگردین که دل ماهم براتون تنگ شده
زهره
17 بهمن 91 18:47
سلام وبلاگ زیبایی دارید میشه به وبلاگ من هم بیاید منتظر حضورتان هستم http://zohrehamour.blogfa.com
زهره
17 بهمن 91 20:12
سلام با تبدل لینک موافق هستید عاشق بچه ها هستم چون خودم عمه دو کوچلو هستم


آره زهره جان
زهره
17 بهمن 91 20:20
خوشگلم پویا خاله همیشه به وبلاگ من بیا گلم
زهره
17 بهمن 91 22:30
سلام من بازیهای کودکانه برای دانلود گذاشتم خوشحال می شوم بیاید ببخشید مزاحم همیشگی
مامان هلنا
18 بهمن 91 0:09
ماشالله
چه روجم شاد شد کلی خندیدم
رقیه جون باورکن بعد از سیزده روز اومدم نت
به خدا قبلش نیومده بودما
کمد نو هم مبارک


باور
elham
18 بهمن 91 14:13
بسیار خرسند شدیم


جونم
مامان یاشار
19 بهمن 91 13:05
قالب جدید مبارک


مرسی انتخاب خود شازده پسره
زهره
20 بهمن 91 14:53
سلام رقیه جان پویا ی خوشکله من چطوره ؟


فدات شم زهره جان دست بوسته
م(خط خطی خوانا)
3 اسفند 91 23:21
پسر خوش زبونی دارید ماشالا