پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

عکس+ادامه مطلب اضافه شد

1392/5/27 11:48
نویسنده : مامانی
706 بازدید
اشتراک گذاری

داره نم نمک بارون میاد:)

اونجا که رفتیم خارج شهر

الویه ی مامان پز

آقای کتاب فروش داره سر قیمت کتابا با مامانش چونه میزنه

قیمت کتابا: سیصد و هزار!

بیست و هزار!!

سیصدوبیست و هزاررررر!!!!

عینک بابایی رو زده رفته تو آینه خودشو نیگاه میکنه دوربین مخفی رفت سراغش:D

یهو میگه ا تو کی اومدی؟؟؟

رفتیم خونه همکارم یه لاکپشت داشتن پویا شدیدا باهاش بازی میکرد

 

 
 
وقتی که موزه تعطیلههههههه

 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

مرد کوچک من
24 مرداد 92 12:14
به به
مطمئنم اگه بیاد خونه ما با وجود خرگوش بهش خیلی خوش میگذره اینطور نیست؟


چرا همینطوره عشق حیوونه.ینی میشه؟؟؟؟
مامان نازدونه ها
24 مرداد 92 14:29

با عینک بزرگتر از سنش میزنه


دو دانشجو
24 مرداد 92 20:06
سلام عزیزدلم. خوبی؟ شرمنده دیر به دیر بهت سر میزنیم. ماهم خوبیم و دلتنگ تو. عکسای خیلی قشنگیه مامان مهربون


فدای هر دوتاتون
بوووووووووووووووووووس
مرضی
24 مرداد 92 22:22
ای جان
مرضی
24 مرداد 92 22:22
: چی میگی رقی؟! کم فلسفه بباف!شیطونه میگه نه تو وب خودم نه تو وب خودت دیگه جوابتو ندما!!!! لوسسسسسسسسسسسسسس
مامان بهراد
25 مرداد 92 10:10
خب براش که یه رفیق نمیاری بچه مجبوره خودش رو با لاک پشت سرگرم کنه عزیز خاله ای انقدر آقایی........
مامان ترنم
26 مرداد 92 10:05
واه واه ديگه سر كتاب خريدن كه نبايد چونه زد. قيمتها همه مشخصه . آخه سيصد و بيست و هزاررررر هم پوله توي اين دوره زمونه كه چونه مي‌زني؟؟؟




تازه گرون گرونش سیصدوبیست و هزار بود خخخخخخخخخخخخ
چقد من دوست دارم تورو

مرضی
26 مرداد 92 15:26
رقیه
اون ادرس وبلاگتو درست بنویس وقتی داری نظر میذاری
مستقیم از رو نظرت میخام که برم وبلاگت
ولی کو؟!!
درستش کن خو


بیا بزن
دل آرام
27 مرداد 92 11:27
سلام , عکسهای زیبایی بود ,پویا خیلی شبیه خودتونه , برعکس دختر من خدا براتون حفظش کنه


نه باباااااااااااا کلا شبیه عموشه بچه
مرد كوچك من
27 مرداد 92 13:28
چه تحول عجيبو غريبي داشتن مردان ايراني راستي در خدمتيم بفرماييد اون طرف
مرضی
27 مرداد 92 15:50
نه رقیه داری اشتباه میکنی اصلا دلم نمیخاد ازش اس داشته باشم بخدا راس میگم شمارمو نمیتونم عوض کنم چون همه شمارمو دارن در ارتباط با کار به دستگاه خودپرداز هم وصله همین شمارم و خلاصه خیلی جاها و کارای دیگه با همین شماره نمیتونم که به خاطر یه ادم بی ارزش شمارمو عوض کنم راستی این دفعه ادرستو درست نوشتی گویا از گیجی در امده ای خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دخترشیرازی
27 مرداد 92 21:26
ای جووووون دلممممم چه گل پسری شده این پویا هزار ماشالا
ستاره زمینی
27 مرداد 92 23:51
چه جمله ای زیباازدکتر شریعتی نوشتید.ممنون
ستاره زمینی
27 مرداد 92 23:52
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
28 مرداد 92 12:45
چه باحال. داداش منم کوچیک بود همیشه مغازه داشت و من بدبخت باید میخردم ازش


ای جونم
مرضی
28 مرداد 92 15:09
قربونت برم با اون فوت و فن های کوزه گریت


عزیزمی
مرضی
28 مرداد 92 15:11
تو بالا بری پایین بیای، خودتو بکشی من شمارمو عوض نِ می کُ نَم


نکن .به ج ه ن م
مامان خورشيد
29 مرداد 92 13:01
عزيزم با اون عينكش.
الان اون الويه رو خوردين. نوش جان ولي فكر ما رو هم مي كردين.


پ ن پ گذاشتیم تو بوفه خخخخخخخخخ
جات خالی عزیزممممممممممم خیلی خوشمزه بود
مامان نازننيها
29 مرداد 92 16:00
چه عكسهاي خوشگلي از گل پسري گذاشتي كيف كردم ٠ خصوصي ميگذارم
مامان نازدونه ها
29 مرداد 92 16:38
نسرین مامان باران
30 مرداد 92 14:02
چه بزرگ شدی
حامد
31 مرداد 92 9:02
سلام ایام شما هم به کام باشه و زنده باشید
دودانشجو(نیلوفر)
31 مرداد 92 12:18
سلام مامان گل وعزیز و دوست داشتنی.... خوبید؟ پسره گله ما خوبه؟ ما هم دلمون براتون ی ذره شده بخدا..... بووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسس
مامان تارا و آرتا
1 شهریور 92 14:20
خدا پسر گل شما رو واستون حفظ کنه و به خودتون قوت بده تا از پس زحماتی که می کشید بربیایید
آزاده
2 شهریور 92 19:06
مامان رقیه چرا عکساتونو من نمی تونم ببینم؟!


نمیددونم والا
خوب با فایرفاکس بیا حتما میبینی
آزاده
3 شهریور 92 13:39
مامانی عکسا رو دیدم بالاخره اصلا این نی نی وبلاگ بعضی وقتا با سیستم من نمیسازه ماشالا به این گل پسر شیطون سر ظهری دهنم آب افتاد با این سالاد خوشمزه
مامان نازدونه ها
3 شهریور 92 14:17
اسمتون تو لیست آپ شده بود اما خبری از آپ جدید نبود که !


ثبت موقت زدم میخوام عکس هم اضافه کنم بعد بیام خوبی تو؟
فهیمه
4 شهریور 92 10:25
سلام عزیزم من از وبلاگ مرضیه جون باهات آشنا شدم لینکت میکنم توام دوست داشتی منو لینک کن
مامان میعاد
5 شهریور 92 15:30
ماشالله خدا حفظ کنه پسرتونو خیلی بلامکه.


بلامک؟؟؟قدرت خدا
مرسی عزیززززززززم