پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

یک شب خیییییییییییلی خوب

1391/5/11 8:25
نویسنده : مامانی
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

واااااااااااااااای که چقد گذروندن یه شب کنار کسایی که خیلی دوسشون داری و آرومت میکنن قشنگه

دیشب افطار یک دوست قدیمی وشوهرش + داداشش که بیشتر دوست بابای پویاست دعوت بودن خونمون.  بودن کنار اینا اونقد برام قشنگه که خدا می دونه . یه جمع آروم که من تقریبا 7 یا 8 سال شده در واقع باهاشون بزرگ شدم .

از انتهای دانشگاهم که کارت مربیگری گرفتم و تو آموزشگاه بابای اینا مشغول تدریس کامپیوتر شدم تا الان که دیگه اون دوستای قبلی الان برام مثل خواهر و برادرن.....

افطار اومدن و کلی با هم بودیم و گفتیم و خندیدیم و خودشونم کلی کمکم کردن دست گلشون درد نکنه

آخرای شب ساعتای 11 تازه بابا و مامانشونم به جمع ما اضافه شدن وقدم رو چشمای من گذاشتن . اونقدر وجود این زن و شوهر بهم آرامش میده و به گردنم حق دارن که هر چی بگم کم گفتم....

کلی کتاب از توی کتابخونه ی امیرجونم برداشتن و همه با هم دیدیم و خوندیم و....

باور میکنین تا سحر خوابم نبرد . خونه آروم بود . وجودشون به خونم آرامش داده بود . روح داده بود....

این شب برام یک شب خیلی زیبا بود خیلی. و اینجا نوشتم تا همیشه تو یادم بمونه ..............

خدایا زندگی همه ی آدما رو پر کن از اینچنین دوستان و بزرگوارانی که همیشه در کنار هم آروم باشن و با همدیگه شاد...... آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان یاشار
9 مرداد 91 13:37
خوشحالم که خوبی و بهت خوش گذشته. ایشالا همه روزای زندگیت همینطوری باشه عزیزم.


فدات شم نسترن جونم .خیلی عکسای جدید یاشار دلبری میکنه برام دوست دارم بخورمش
مرد کوچک من
9 مرداد 91 18:53
سلام عزیز دلم
طاعات و عبادت قبول خانوم
ایشالا همیشه از این جمع دوستانه و صمیمی داشته باشی و در کنار هم بهتون خوش بگذره


خیلی ممنونم دوست همیشه خوب من
آرین و مامانی
10 مرداد 91 11:11
سلام خانمی خوبین شما؟
خوشحالم عزیزم که دوستای خوبی دارین و در کنارشون لحظات دوست داشتنی رو سپری میکنین
نماز روزها ت هم قبول باشه من که نمیتونم بگیرم به خاطر شیردهی ولی خیلی دوست داشتم بگیرم انشالله سال دیگه



مرسی مریم جونم . ایشالا سال دیگه خدا قسمت کنه...
مامان بهراد
10 مرداد 91 12:35
سلام عزسزم انشااللله همیشه شاد و خوشحال ببینمت خانومی چرا عکسای عزیز خاه رو نذاشتی دلم براش یه ذره شده


سلام فاظمه جان . ممنونم . ایشالا پست بعدی
مامان ساينا
11 مرداد 91 7:51
ايكاش تمام مهمانان و دوستان از اين قبيل افراد بودن...خوشحالم كه بهتون خوش گذشته و شب خوبي داشتين...قدر اين دوستان رو بايد دونست..التماس دعا


متشکرم عزیزم. دختر نازت خوبه؟ خودت چی؟
نسرین مامان باران
11 مرداد 91 9:33
چه حس خوبی کنار کسانی که دوستشون داری باشی .


ممنونم . ایشالا تو هم همیشه شاد باشی
سودا
12 مرداد 91 10:22
آره گاها اين حسا فوق العاده و غير قابل توصيفن
داشتم از اينا...


آره سودا جون . دقیقا . خوبی عزیزم؟ کم پیدایی؟
مامان بهراد
14 مرداد 91 12:15
تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید


----------------------------------------
رای دادم فاطمه جونم . همین الان
سپیده
14 مرداد 91 15:36
سلام. با تشکر از رای شما.


سلام سپیده جان وبلاگ خوبی داشتی خواهش میکنم
زی زی
15 مرداد 91 3:09
سلام عزیزم .ببخشید عزیزم من اصلا متوجه آپ کردنت نمیشم.شرمنده همیشه دیر میام.اخه دوستام همه بلاگفا هستن تا آپ میکنن متوجه میشم زود سر میزنم اما وب شما رو جا میمونم.خوشحالم درکنار دوستاتون شب خوب و آرومی داشتید. عزیزم به کامنتای من یه سر بزن


خواهش میکنم عیب نداره زی زی جونم الان میام
زهرا
15 مرداد 91 11:18
سلام مامان پویا خوشحالمون میکنید به ما سر بزنید.



سلام زهرا جونم . چشم همین الان . منم خوشحال میشم دوستی مثل شما داشته باشم عزیزم
لیلی مامان یونا
15 مرداد 91 18:02
خدا رو شکر که اینقدر بهتون خوش گذشته انشالله که همیشه کانون خونتون گرم باشه


فدات شم لیلی جان با اون پسر خوش تیپت
مامان کوروش
15 مرداد 91 20:28
سلام خسته نباشی مامان مهربون پس خوش گذشته بهتون امیدوارم همیشه شاد باشید


ممنونم عزیزم کوروش جونم خوبه؟
مرد كوچك من
16 مرداد 91 13:28
اين كم پيدا شدن به خاطر روزهاي ماه رمضونه ديگه؟


دقیقا.اصلا نمی تونم خودمو جمع کنم. ظهر که میرسیم خونه میافتم تا افطار.... معذرت میخوام عزیزم
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 22:44
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره فقط چند ساعت موندددده


چشم جون دلم مگه میشه کسی به وب آدم بیاد و دعوت کنه و آدم اجابت نکنه .الان اومدم
مامان یاشار
18 مرداد 91 15:05
یهو دلم برات تنگ شد


---------------------------
یهو فداتم . یهو جونمی .دوستت دارم
13 هستم!
18 مرداد 91 19:02
سلام سلام صد تا سلام. هزار و سیصدتا سلام
خوبی؟ خوشی؟ سر حالی؟ سلامتی؟ کیفت کوکه؟ دماغت چاغه؟ پویا خوبه؟ خانواده خوبن؟ خب خدا رو شکر
بودن با آدمایی که دوسشون داریم خیلی خوبـــــــــه


یه کم صبر کن بچه . خودت بریدی خودتم دوختی .کی گفته من کیفم کوکه؟؟؟؟
کم پیدا؟
مامان ياشار
19 مرداد 91 10:40
خدا نكنه مهربون، منم خيلي دوستت دارم


X
مرتضی
21 مرداد 91 0:08
سلام امیدوار بودم از این شبا باز هم باشه اما افسوس که شادی ها کم و زودگذرند...
انشاالله همیشه شاد باشی و روحا و جسما سلامت...


ممنون آقا مرتضی . آره منم امیدوارم بودم از این شبا باشه ولی آدما غیر قابل پیش بینی هستن و هیچوقت اخلاق همه طبع دل آدم نمیشه
گاهی عزیزانتم درکت نمیکنن
این کاملا طبیعیه
باید ساخت...... زندگی همینه
همیشه سالم هم نخواهم بود تا وقتی یه فکر درست و حسابی واسه کمرم نشه(که نمیشه) همینم ....البته اگه دیر نشده باشه.......

مرد كوچك من
21 مرداد 91 12:35
گوگل ريدر هي نشون ميده كه آپ كردين ولي خبري نيست!


بدم نمیگه ها ! یه پستی رو شروع کردم فعلا ثبت موقت در وبلاگه . ایشالا چندتا عکس بزارم حله .ممنون از اینکه میای پیشمون
آسمان آبي
22 مرداد 91 9:38
يكي از قشنگ ترين لحظه هاي ماه رمضونه لحظه افطاره. خصوصا كه در كنار دوستاي گلي باشي كه در كنارشون آرامش داري.
قبول باشه عزيزم


سلام آبی جونم خوبی؟ ممنونم عزیزم همه دوستانو دعا میکنم ایشالا که عبادات شما هم قبول باشه مهربون