پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

تعادل

1393/3/11 21:59
نویسنده : مامانی
648 بازدید
اشتراک گذاری

 

بدون رمزه

میدونین؟ تعادل چیز خوبیه. منظورم چیه؟ آدم خیلی چیزا رو دوست داره. خیلی کارا لذت بخشه. هر چیزی حدی داره. این روزا خسته ام از بی تعادلی. از اینکه مثلا بعضی کارای خونه ممکنه 2ساله قراره انجام بشه ولی نمیشه. و بعضی کارا روزی چند بار تکرار میشه. یا هفته ای چند بار!

خوبه که آقایون هم به شرایط خانوما دقت کنن. خوبه که خانوما زیادی ایراد نگیرن و به آقایون اجازه بدن -مهلت بدن- بعضی وقتا مال خودشون باشن بدون هیچ سوالو جوابی. ولی خوبه که هر دوتوجه کنن که طرف مقابلشون آدم آهنی نیست و به کمک اون یکی نیاز داره. به همراهیش. به توجهش.

چه خوبه که خانوما غذا بپزن. باعشق هم بپزن. وبا لبخند اونو بزارن جلوی آقای خونه وچه خوبتر که آقایون اینو وظیفه ی خانوما و یه کار خیییلی ساده روزمره ندونن و قدرشناس باشن

چه خوبه که خانوما کجا میری از کجا میای راه نندازن و چه خوبتر که آقایون متعادل برن و بیان

چه خوبه که یه خانوم از کار کردن برای خونه زندگیش لذت ببره و چه خوبتر که مردها کمک کنن و قدربدونن

امروز خونه داداشم بودم. داداشم به نظر من خیییلی زیاد عوض شده بود نسبت به قبل. (یه بچه 4ماهه دارن که بینهایت نق نقو هستش) وداداشم وقتی نصف بشقاب غذاشو با آرامش خورد این حق رو به خانومش داد که بقیه غذاش رو اون با آرامش بخوره و بچه رو گرفت و بقیه بشقابش رو بچه به دست خورد.....

ظهر وقتی دراز کشیدیم استراحت کنیم اول 2 ساعت بچه رو راه برد و سرگرم کرد بعد که مطمئن شد مادر سرپا شده استراحتش رو کرده بعد بچه رو تحویل داد و رفت که خودشم استراحت کنه.نصف نصف. قشنگ. شیک. مجلسی! مردونه! خوشم اومد. خوشحال شدم. خدا روهزاران بار شکر کردم. زن داداشم هیچوقت اینجا رو نمیخونه ولی از همین تریبون اعلام میکنم براش خوشحالم که شوهرش میگه: یه زن آدم آهنی نیست که پشت سر 2 نفرآدم بزرگ راه بره و کار کنه و یه بچه رو تر و خشک کنه و بی انصافیه اگه من فقط جلوی تلویزیون باشم یا سرگرم کارای خودم. داداشم گفت مردایی که وقتی زناشون سکته ناقص میزنن تازه یاد کار کردن میافتن مثل رئیسای اداره هایی هستن که وقتی نیرو از کارافتاد تازه میفهمن عجب نیرویی بوده.....

زن داداش و تموم زنایی که حس میکنین اونقدری که باید شوهرتون هست و کمک دستتونه

براتون خوشحالم مفهومه؟

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان نازنينها
12 خرداد 93 3:06
دقيقاً بايد همينطور باشه ٠ باهات صد درصد موافقم ٠ اصلاً اگر غير از اين باشه تعادل زندگي به هم ميخوره ٠
مامانی
پاسخ
به هم میخوره . به هم میخوره .......
گلهای زندگی من
12 خرداد 93 9:38
کاملا درست ومنطقی بیان کردی خوبم
مامانی
پاسخ
پری
12 خرداد 93 10:49
چقدر زیبا حرف های برادرت خیلی زیبا و مردونه است انشالله همیشه با هم سلامت و شاد باشند. طرز فکرش و کارهاش دقیقا برعکس همسر من ه. من دارم سکته می کنم و اینقدر قلبم ناراحته که دارم دعا می کنم برای بچه ام بمونم ولی همسرم فقط در این فکره که پول هاش رو بیشتر کنه و فکر می کنه من به غیر از استراحت و خوردن و خوابیدن کاری ندارم
مامانی
پاسخ
هعععععیییییییی
آسمان آبي
13 خرداد 93 13:50
بله كاملا موافقم زندگي بدون تعادل به هيچي بند نيست. و كسي تو زندگي احساس رضايت مي كنه كه بتونه ميانه رو باشه
مامانی
پاسخ
همینطوره.....
دو دانشجو
15 خرداد 93 19:12
سلااام خانوم خوبی؟؟؟؟؟؟ی سر به ماهم بزنید
مامان نيكان
17 خرداد 93 19:25
خوش به حال زن داداشالبته شوهر منم كمك ميكنه مثلا امروز مامانش سبزي داده بود نشست پاك كردكلا كاراي خونه ما تمومي نداره 6 موتوره هم كار كني باز هيچي سر جاش نيس
مامانی
پاسخ
سبزی پاک کرد اونوخ؟؟؟؟؟ دمش گرم بابا راس میگی ما هم همینطور +اینکه کولر نداریم مجبورمم پنجره ها رو باز بزارم بی%A
سپیده..مامانه پارسا
19 خرداد 93 13:13
سلام مامانی ممنوم ک به ما سر زده بودید..خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم..اگه موافقید؟؟؟
مامان ترنم
23 خرداد 93 12:10
رقيه جون افتاد. بد جور هم افتاد. كاملا مفهومه.
مامانی
پاسخ