پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

عکسانه!!!

1393/4/12 17:30
نویسنده : مامانی
1,218 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به همگی بدون رمز

 داشتم عکس آوین جیگرو نیگاه میکردم که پسری وارد اتاق شد. میگه اااااا مامان این خیلی خوشکله.شاید(کاش) نی نی ماهم این شکلی باشه دوسش دارم..... و بعدشم نشست و اینجوری بغلش کرد. من بیگناهم زینب خندونکالفراررررررررررررررررررررررررر

صندلی-سه تا بالش! وپویایی که بر فراز اونهاست تا برای النا ببرو بیاره پایین!!!

وبه محض دیدن من و دوربین الناوببر به طرز خنده داری متواری میشن و این آقا پسر هم در حالی که اینجوری میاد پایین میگه: اوووووه چه کار خطر ناکی!!! خدای من!!!!

چقدر شنیدن ربنا قشنگه. چقددددر روزه گرفتن قشنگه . چقددددر من پارسال غر زدم و قدر ندونستم. امسال معافم . گاهی برای شریک شدن تو حس و حال روزه داری بقیه حلوا میپزیم و برای اهالی ساختمون میبریم. پسرم تو این کار خیلی کمک میکنه و در خونه یکی یکیشون میبره و کلی ذوق میکنه

 

x

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مامان بهراد
14 تیر 93 10:06
سلام به دوست جون خودم که فکر کنم این روزا با اون نی نی تو دلش تو این گرما داره بهش سخت میگذره خدا قوت عزیزم ایشالله به زودی زود میاد پیشتون جمعتون رو جمع تر می کنه و پویا جون رو از تنهایی در میاره رقیه جون این روزا بیشتر مواظب خودت و نی نی نازت باش چون هوا خیلی گرمه لباس ها هم خیلی ناز بود مبارک باشه عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی فاطمه جان خیییییییییییلی ممنونم ازت بابت این همه انرژی مثبت
مامان نازدونه ها
14 تیر 93 11:30
كلن گل پسرمون طرفدار دختراست و هواشون رو داره انشالله بعدن بيشتر از همه تون هواي خواهرشو داره لباسهاي ني ني هم خيلي قشنگ وخوشرنگ بودند مبارك باشه
مامانی
پاسخ
ممنووووووووووووونم. آره گاهی بهش میگم من تورو از نی نی بیشتر دوست دارم عصبانی میشه میگه : به داداش!!!!!! من فحش میدی؟؟؟؟خخخخخخخخخ
آسمان آبي
15 تیر 93 11:16
مامان رقيه مواظب باش پسرك چهار روز ديگه اينجوري خواهرش رو بغل نكنه. له ميشه بچه ثواب افطاري دادن كم از ثواب روزه نيست. قبول باشه . در ضمن اين لباس هاي خوشگلو گذاشتي دل ما رو آب بندازي. مباركش باشه
مامانی
پاسخ
میتونی دس بکار شی ها تازه توجه کن از پشت مانیتور داره بوسشم میکنه مثلا خخخخخخخخخخ
روژان&رهام
15 تیر 93 11:33
عزییییییییزدلم ماشاالله چه بزرگ شده گلپسرمون وااااای عزییییییییییییزم زینب دخمل خوشگلت از الان خاطر خواه داره
مامانی
پاسخ
چشام روشن شد کامنتتو دیدم
دخترشیرازی
15 تیر 93 13:01
الهییییی من قربون این دخملک بشممممم چه لباسای گوگولی مگولی ای!!! پسرک چه آقا و متین شده. ببوسش از قول من
مامانی
پاسخ
مرسی خانومی ممنونم ازت بدجور متینه !!!! بدددجور همین دیشب رفتیم پارک به غلط کردن افتادم
محبوبه
15 تیر 93 14:07
بخورم لباس خوشگلاشو وقتي خودش اومد خودشو قورت ميدم خيلي خوشگل و با سليقه اون عكس اولي رو ديدم حسابي دلم بچگي خواست
مامانی
پاسخ
عزیزممن که حالم از بچگی به هم میخوره هههههههه شایدم چون بچگی نکردم نمیدونم مزه اش چیه
گلهای زندگی من
15 تیر 93 19:02
ای جان دلم به این گل پسر عزیز ای خدا چه لباسای نازی واسه نی نی گرفتین ایشالله قدمش پر خیرو برکت باشه واستون
مامانی
پاسخ
ای جان دلم به تو که بعد این همه اینجا پیدات شد خوبیییییییی؟؟؟؟؟
مامان نادیا و محمد امین
16 تیر 93 11:50
سلام خانمی می گم همه لباسهای دختملی را سایز بزرگ خریدی یکمی هم سایز 0 و 1 بخر اینم برای پویای شیطون
مامانی
پاسخ
جونم اون لباسایی که مال خونه اس 0 و 1 هستش عزیزم. لباسای بیرونی رو یه کم بزرگتر خریدم با این حساب که وقتی دنیا بیاد هوا سرده مام بی ماشینیم در نتیجه تا چند ماه بیرون نخواهم رفت اصلن!!!! توحلقم
مامان گلاب
17 تیر 93 5:44
چشمت روشن رقیه جون که نی نی دخملی بود ایشالله سالم باشه و زیر سایه بابا و مامان عزیزم جه لباسای خوشلی مبارکش باشه عسیسم چه عجب ما یه پسر دیدیم با دخترا لج نباشه باید ماشالله گفت که یه وقت برنگرده
مامانی
پاسخ
10 دقیقه بعدش برگشت!!!! ببر خودمههههههههههه بدش بهم بچه پر رووووووووووووو خخخخخخخخخخخخخخخ تو خوبی؟
مامان سویل واراز
17 تیر 93 8:55
سلام.مبارک باشه .مواظب نی نی وگل پسرتون باشین.
مامانی
پاسخ
مرسیییییییییییی آدرس نزاشتی بیام پیشت مهمونی فدات شم
مرضی
17 تیر 93 10:12
رکه لباسا خیلی قشنگه ایشالا بسلامتی فارغ بشی رقیه جان مرضی ...وبلاگ خط خطهای خوانا
مرضی
17 تیر 93 10:13
وای دلم حلوا خواست بنظر خوشمزه میاد قبول باشه خانم مرصی....وبلاگ خط خطی
مامانی
پاسخ
قهرم باهات مرضی بدجور قهرما
ریحانه
18 تیر 93 1:15
ایشالا قدم این کوچولو مبارک باشه..کلی خیر وبرکت و سلامتی با خودش بیاره...مواظب خودتو دل مهربونت باش مامی جون..مااچ
مامانی
پاسخ
ای جونم طاعات قبول خانومی
اسما
18 تیر 93 3:22
سلاااااااااااام.خوبی؟؟؟؟؟؟ وااااای ازاین پویای شیطون خیلی حرکت خفنی کرده لباسای نی نی خیلییییییییییییی ناززززن منم دلم خاست
مامانی
پاسخ
دس بکار شو بدو
تبادل لينک
18 تیر 93 7:14
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ------
مامان نازدونه ها
18 تیر 93 14:59
مامانی
پاسخ
زی زی بانو
18 تیر 93 19:42
عاشقشششششششششششششم پویا ماااااااااااچ لباسای جیگروووووووووووووو ببین
مامانی
پاسخ
شقایق.مامی ارشان
19 تیر 93 12:03
حتما نینی شما هم خوشگل میشه خخخ اون بالا چکار میکنی پسر؟ وای لباساشو ووووووو، عزیزم مبارکه به سلامتی تنش کنی
مامانی
پاسخ
فاطمه
20 تیر 93 4:15
خوشم میاد ازت بدجور تو نوع خودت بی نظیری قبلا هم گفتم بهت؟ عزیزم نی نی جدید دار شدنت مبارک
مامانی
پاسخ
نه نگفته بودی لطف داری فاطمه جان .میبوسمت
سرپرست خبرنگاران GnP
20 تیر 93 16:27
سلام خبرگزاری با دو خبر در مورد پرنسس کوچولوی سینمای ایران(نیکی نصیریان)به روز شد *اکتور کودک نیازمند دعا+عکس *هک وبلاگ رسمی نیکی نصیریان در خبرگزاری gnp2009.ir
مامان نازنينها
20 تیر 93 17:54
سلام دوست جونم ٠ الان اومدم چندتا بست رو باهم خوندم و كلي لذت بردم ٠ از عكسهاي پويا و لباسهاي ني ني كلي كيف كردم ٠ انشاالله به سلامتي تنش كني ٠ مواظب خودت باش دوست جون ٠
مامانی
پاسخ
مامان نيكان
23 تیر 93 11:22
سلام عجيجم خوبي.ماشالاه واسه ني ني گولو شروع كردي به خريد .خيلي لباساش جيگيلي بيگيلي بود.مراقب خودتون باشين گلم
مامانی
پاسخ