پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

دردانه ی این روزهای ما

1393/4/18 9:37
نویسنده : مامانی
300 بازدید
اشتراک گذاری

میگم: من تو رو بیشتر از نی نی دوست دارم.    میگه: به داداش!!!! من فحش میدی؟؟؟؟؟؟

-----------------------------

عکس جنین میاریم ببینیم براش سوال پیش میاد چرا اینا تو دستشون کادو نیست!! بعد باز خودش میگه آهاااان اینا بچه ی یک!!!! بودن داداش نداشتن واسه همین کادو ندارن بچه های دو!!! کادو دارن تو دستشون فقط و فقطم برای داداشی!!!

-------------------------------

قبلا تا میرف تو مغازه میگفت بخر بخر الان بهش یاد دادم باید نیگاه کنه انتخاب کنه هر وقت قصد خرید اسباب بازی داشتیم میریم اونو بخریم. حالا تو تمام مغازه های بیرجند اسباب بازی نشون کرده که نی نی بخره براش!!!! تو حلقم!

بعد وقتایی که پسر خوبه یا کار خوبی میکنه بابایی براش یکیشو میخره و میگه نی نی بهم گفت بخرم برات!!!

دیروز به خاله زهرا میگفت نی نی قراره 1 اسباب بازی بیاره فقط! قبلنا 5 تا بود اما یکی یکی فرستاد برام !حالا یکیش واقی! مونده!!!!

--------------------------------

داریم دعای آخر شبمون رو میگیم!!! دستامون بالا

من: خدایا (پویا: خدایا)  من: به همه ی خانوما (تکرار پویا)    من : نی نی بده (ودوباره پویا تکرار)

من: خدایا ........  به همه ی بچه ها .........مامان بابای خوب بده !!!

بعد کلی دعای اینجوری میگم حالا تو بگو من تکرار کنم میگه باشه دستاتو تا ته! ببر بالا

پویا: خدایا (من:خدایا)    پویا: به همه ی بچه های اندازه ی پویا.........  یه عالمه اسباب بازی بده!

میگم حالا یه دعا بکن به مامانی مربوط باشه  

میگه خدایا (وصبر میکنه من تکرار کنم) به نی نی که تو شکم مامانه بگو(من : !!!!)

پویادقیقا این شکلیخندونک: ( برای داداشی یه عالمه اسباب بازی بیاره) من:شاکی    نی نی :سکوت  اسباب بازی:شیطان

خلاصه کلی آرزو گفتیم آخرشم میگه"دیگه شب بخیر. بیچاره خدا باید تا صبح بیدار باشه آرزوها رو اجرا کنهخنده"

این بچه چنان از اسباب بازی حرف میزنه هرکی ندونه میگه تا حالا هیچی نداشته در صورتیکه تو کل بچه های اطرافیان مشهوره به زیاد داشتن اسباب بازی. اصلن خونه بقیه نمیره میگه اونا اسباب بازی تکراری دارن!!!!  اونوخ همچین دعا میکنه خودم دلم کباب شه براش! تو حلقم!!! یادمه تولد سه سالگیش هرکادویی باز میکرد اگه اسباب بازی بود میزد زیر بغلش . اگه لباس یا چیز دیگه بود دراز میکرد سمت بچه ها میگفت: کی اینو میخوااااااااااااد؟؟؟؟؟ خنده

***بابایی از طرف حوزه هنری رفته دیدار رهبری. سالی یه بار جلسه شعر خوانی هست تو بیت رهبری امسال از بیرجند امیر رفتهمحبت دیشب و امروزو تنهاییم. ولی دیگه کم کم داره میاد. امشب ساعت 9 تو اخبار شبکه 1 نشون میده جلسه رو من ظهر هم دیدمشمحبت

 

فردا نوشت! : رفتم سونوی سلامت .دختر بودن قطعی شد خخخخخخ قطعی بود من همش فک میکردم نیس خندونک همه چیز خوب و نرمال بود شکرت خدا شکرررررررررربغل

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان ایلیا
23 تیر 93 2:12
ای جونم دنیا شو با ابن نی نی پر کرده
مامانی
پاسخ
همینطوره خانومی
محبوبه
23 تیر 93 16:17
یه اصلی هست که میگه آدم هرچی داراتر باشه حرصش بیشتره. از ان رو پسری شما هم هرچی بیشتر اسباب بازی داشته باشه دلش بیشتر تر میخواد... آخی...چه دخمل داداش دوستی...
مامانی
پاسخ
دقیقا همینطوره گاهی اعتراض میکنه که من اصصصصلن!!!!! اسباب بازی ندارم همه دهنشون وا میمونه بوخودا
مامان ترنم
27 تیر 93 9:28
خوشم مياد خوب مي‌پيچوندت. اول و آخر دعاهاش همون اسباب بازيه.
مامان نازدونه ها
29 تیر 93 13:51
پس بگو شما مادر وپسر خواب وقرار رو از خدا گرفتيد و نميذاريد به بقيه هم برسه(. آرزوهاي مادر وگل پسرش در درست ني ني نيومده اينهمه توقع اسباب بازي ازش داره اگه بياد ديگه چي ازش ميخواد؟ براي همسرتون هم خوشحالم كه همچين انتخابي نصيبش شد
مامانی
پاسخ
عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم چقدر تو میتونی لطف داشته باشی
مامان گلاب
30 تیر 93 11:44
الهی بگردم که پویای خاله اینقده اجیشو دوس داره از اسباب بازی نگو که دلم خونه
مامانی
پاسخ
عزیزم
اسما
30 تیر 93 16:34
سلاااااااااااان دوستمممممممم خداروشکرکه نی نی سالمه ودخترررر اخ جوووووووووون دلم یه دخمل میخااادشدیدددد فقط خداکنه پویا اذیت نشه حس حسادته هستااا چه بخای چه نخای خیلی حواست بش باشه هاااا
مامانی
پاسخ
آره میدنم الان که معلوم نمیشه ولی میدونم که حتما هست مخصوصا پویا!!!!!!!!!
اسما
30 تیر 93 16:37
راستییییییییییییییییییی واسه کتاب یادم رف تشکرررررکنممممممم یک دنیاممنون باااااااانوووووو حیف که شویرماشاعرنیس که بتونیم جبرانکنیم ولی دیوان حافظ دارمااااااا خخخخخخخخخخخخخخ
مامانی
پاسخ
مامان ساينا و سبا
31 تیر 93 7:44
ماشاالله به اين زبون...کم که نمياره هيچ تازه يه چيزي هم ميخواد پوياي نازنين اميدوارم که هميشه لبت خندون و اتاقت پر از اسباب بازي باشه
دو دانشجو
31 تیر 93 16:44
سلام عزیزم بسلامتی باشه،داری مامان میشی؟؟؟؟؟!!!!!!دلمون براتون تنگ میشه بووووووووس