پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

آشنا جان

1393/7/20 8:25
نویسنده : مامانی
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست خوبم که به اسم آشنا کامنت گذاشتی. میتونم یه آدرس یا ایمیل ازت داشته باشم؟ میخوام باهات حرف بزنم.خیلی حرف دارم عزیزم خیلی محبت 

ممنونم که اومدی اینجا و بهم سرزدیآرام

یه سری توضیحات همینجا برات مینویسم عزیزم ولی حتما آدرستو برام بنویس

من تو این وبلاگ که ماااال پویاست تمام اون چیزایی که میگذره رو مو به مو مینویسم تا وقتی بزرگ شد بدونه که چی گذشته به من و چجوری بزرگ شده. من برای دیگران نمینویسم . این وسط یه عده ی خیلی زیادی باهام دوست شدن و میخونن مطالبم رو که رو چشام جا دارن و خیلی هاشون عین خواهرن برام. منظورم اینه که هیییچ دلیلی برای دروغ نوشتن ندارم. 

بعدش اینکه ما از مهر پارسال تا الانو پرستار گرفتیم میتونی بری آرشیو مطالب و بخونی که اون روزهایی که پویا تو مهد گریه میکرد چی میگذشت بهم. وباید بگم من یه پرستار گرفتم که 3 روز در هفته رو میومد و ماهی 70 تومن میگرفت!!! در صورتیکه من الان امسال دارم ماهی 85 تومن به مهد کودک میدم. ینی اون طفلک(راضیه) کمتر از مهد میگرفت. بقیه ی روزای هفته رو هم یه روز پیش مامان بزرگش بود یه روز میاوردمش سرکار 5 شنبه هم باباش تعطیل بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

کبوتررها
21 مهر 93 12:39
در روزگاری زندگی میکنیم کـه: هَرزگی “مـُـــــد” اســت ! بی آبرویــی “کلاس” اســـت ! مَســـــتی و دود “تَفـــریــح” اســـت ! رابطه با نامحرم “روشــن فکــری” اســت ! گــُـرگ بــودن رَمـــز “مُوفقیت” اســـت ! بی فرهنگی “فرهنگ” است ! پشت به ارزش ها واعتقادات کردن نشانه “رشد ونبوغ” است ! عیدتان مبارک
کبوتررها
21 مهر 93 12:39
در روزگاری زندگی میکنیم کـه: هَرزگی “مـُـــــد” اســت ! بی آبرویــی “کلاس” اســـت ! مَســـــتی و دود “تَفـــریــح” اســـت ! رابطه با نامحرم “روشــن فکــری” اســت ! گــُـرگ بــودن رَمـــز “مُوفقیت” اســـت ! بی فرهنگی “فرهنگ” است ! پشت به ارزش ها واعتقادات کردن نشانه “رشد ونبوغ” است ! عیدتان مبارک
افسون
21 مهر 93 19:16
سلام رقیه جانه گلم خوبی عزیزم؟ ان شاءالله که حالت خوب باشه اول از همه روسیام بخاطر این همه تاخیر توروخدا ببخشید زودتر بهت سر نزدم خیلی گرفتار بودم خداروشکر منم حالم بهتره قربونت برم که انقدر مهربونی همینکه واسم واسم دعا میکنی بهترین.هدیه ی دنیاس تبریک میگم ورود پویا رو به مهدکودک عزییییزم من عاااااشق حرفای پویا هستم خدا حفظش کنه ان شاءالله ک زیر سایه ی شما به بهترین درجات علمی و.دینی برسه ببخش خوب تایپ نکردم با گوشی هستم میبوسمت گلم
مامانی
پاسخ
افسون قشنگم چقد خوب که اسمت رو فهمیدم تو وبلاگت نوشتی مه رو من همیشه اونطوری صدات کردم.عزیزم من بارها گفتم برای تمام افرادی که در انتظار نی نی هستن دعا میکنم . همیشه ی همیشه مخصوصا الان با هر تکونی که نی نیم میخوره دستمو میزارم روش و میگم خدایا این نعمت رو به همه بده ایشالا که همونطور که نوشتی روز به روز پیشرفتتون بیشتر باشه وبرات یکی از همون سورپرایزهایی که آرزشو داری آرزو میکنم
مامان نازدونه ها
22 مهر 93 10:56
جل الخالق آشناها به حقوق پرستار و ماهانه ي مهد هم كار دارن ؟ سلام عزيزم خوبي؟ فردايي كه گذشت چه خبر بوده(:
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم آره کار دارن یه چیزی گفته رو رفته نمیاد هم که توضیح واضحات کنمش. میدونم دلش صافه. شبهه شده براش ایشالا رفع سوء تفاهم میشه توخوبی؟ فردایی که گذشت؟ تولدم بوده دیگه