پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

غلت زدن پرنیا و تعطیلات عید پویا

1393/12/27 21:17
نویسنده : مامانی
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب همه دوستای بینهایت مهربونی ک نبودنمون براشون مهمه و حسش میکنن و ب یادمون هستن

کامنتهای پرمهرتون کلی انرژی مثبت ب دلم ریخت و از خدا براتون عیدی های بینهایت خوبی ارزو کردم

تو این ایامی ک نبودم درگیر بچه ها هستم و مرخصی هم داره ب پایانش نزدیک میشه و من دلهره پرستار گرفتن و این چیزا یه مقدار اذیتم میکنه ک سپردم ب خود خدا ک قطعا بهترین وضعیت رو برام رقم خواهد زد

مادربزرگم یه هفته ای میشه فوت کرده و درگیر عزاداری هم بودیم

امیدوارم گشتن تو بازارها و خیابونای شلوغ ک بوی بهار میده و سبزه و گل به همه تپن خوش بگذره و سال جدیدتون پرباشه از شادی و سلامتی و خبرای خوب

خدابه همه زنای منتظر بچه های شیرین و سالم بده

و همه بچه ها رو عاقبت بخیر بکنه درپناه پدرو مادراشون

پویا تعطیلات عیدش شرو شده و هرروز میگه من بیششششت روز تعطیلم و این شششش بخاطر افتادن دندونای جلوش گفته میشه و خییییلی شیرین و خاستنی شده پسرم

و پرنیا خانم روز بروز بزرگتر و شیرین تر میشه در حدی ک من هر لحظه خدارو شکر میگم و ارزوی این لحظات رو برای همه مردها و زنهای سرزمینم میکنم

تا حالا غلط میزد و ب شکم میشد ولی صورتش میخورد ب زمبن و گریه میکرد ولی امروز بابایی و پویا صدام زدن و وقتی رفتم دیدم به شیکم کرده خودشو و سرشم بالاااا و هر هر میخنده

خدایا لحظات شیرین و صدالبته سخت مادری رو نصیب همه زنهای سرزمینم بگردان.....

دخترک هنوز باماشین مشکل داره و مامانشو زندانی و خونه نشین کرده امیدوارم بهتر بشه

دارم با گوشی مینویسم لپ تاپ وصل نمیشه نمیدونم چش شده واسه همین نمیتونم عکس بزارم

مراقب خودتون و دسته گلاتون باشین

حق نگهدارتون

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مینا
27 اسفند 93 21:32
سالي خوب و پر از اتفاقاي قشنگ و لحظات رنگارنگ واستون ارزو ميكنم نوروزتون مبااااااااارررررررركـــــــــــــــــــــ
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
27 اسفند 93 21:56
از هفت سین سرور ماهی و تنگ بلور سکه و سبزه و آب نرگس و جام شراب باز هم شادی عید آرزوهای سپید باز لیلای بهار باز مجنونی بید باز هم رنگین کمان باز باران بهار باز گل مست غرور باز بلبل نغمه خوان باز رقص دود عود باز اسفند و گلاب باز آن سودای ناب کور باد چشم حسود باز تکرار دعا یا مقلب القلوب یا مدبر النهار حال ما گردان تو خوب راه ما گردان تو راست باز نوروز سعید باز هم سال جدید باز هم لاله عشق خنده و بیم و امید عید شما مبارک
مامان زهره
27 اسفند 93 22:31
سلام عزیزم خدا کوچولوهای نازتون رو براتون حفظشون کنه سال نو رو به شما تبریک میگم امیدوارم سال خوبی پراز سلامتی وشادی داشته باشید وبه همه آرزوهاتون برسید
علی
5 فروردین 94 17:52
دروووووود
یکی
14 فروردین 94 18:21
......،
مامانی
پاسخ
الان دقیقا چ ربطی ب بیرجندی بودن داشت!!! با گوشی مینویسم و رو هر دستم یه بچه نشسته ! شما ب باکلاسی و تحصیلکردگی خودتون ببخشید