پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

پ ن پ

1391/3/6 11:18
نویسنده : مامانی
502 بازدید
اشتراک گذاری
*یه همکار دارم ۹۰ سالشه ، می گه : به نظر شما وصیت ناممو بنویسم ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ بشین یه چشم انداز 20 ساله ی جامع بنویس برا آیندت ، قدر جوونیتم بدون

 

*به دوستم میگم فهمیدی فلانی  جدا شد؟؟؟ میگه از شوهرش؟؟؟؟؟ پَـــ نَ پَــــ چسبیده بود کف ماهیتابه کفگیر زدم جدا شد

*رفیقم اسم شوهرم رو توی شناسنامه دیده. میگه: اِ شوهرته؟ میگم: پـَ نَ پـَ، پسر همسایس اسمش تو شناسنامه باباش جا نشده اینجا زدن گم نشه

* پویا در ظرف کیکو باز کرده,دیده هیچی توش نیس,میپرسه:واقعا خالیه!؟میگم پَــ نَ پَـــ هایدنشون کردم که غربه ها نبیننشون !!

 

*از اتوبوس پیاده شدم و دارم بدو بدو میدووم تا محل کار دختر داییم دیده میگه میدویی که به موقع برسی سرکار؟؟میگم پـَــ نَ پـَـــ دارم واسه نقش آفرینی تو سری جدید میگ میگ آماده میشم...!!

*پویارفته سر یخچال میگه مامانی موز خریدی؟میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ خیاره تو زعفرون خوابوندم.

* خودمو خم کردم فایلو باز کنم کمرم قفل کرد همکارم میگه: ا چرا همونجوری موندی کمرت درد گرفته؟

میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ  رفتم به رکوع دارم با معبود راز و نیاز میکنم

 

* پویا رفته دم یخچال آب می خوره میگم واسه مامانی هم یه لیوان آب بیار میگه : مامانی از لخچال؟   پـَـَـ نَ پـَـَــــ  از ماشین لباسشویی دوست داری هم از جارو برقی

 

* رفتم استخر، می خواستم کفشارو تحويل بدم کليد بگیرم، طرف می گه شما هم کفش دارين؟؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ طرح حرم تا حرم بوده پابرهنه اومدم ثواب ببرم

 

پشه نشسته رو پام داره خونمو می خوره , دستم رو بردم بالا بزنمش یهو پویا میگه مامان می خوای بکشیش؟! پَـــ نَ پـَـَـ خونم رو خورده می خوام بزنم پشتش آروغ بزنه ببرم بخوابونمش !!

 

زنگ میزنم خیریه با همکارای قدیمی یه خوش وبشی بکنم که منشی گویا یک ساعت توضیح و تفسیر میده که : شما با خیریه امام رضا تماس گرفته اید و.... بعد آقای رئیس گوشی رو برمیداره و من : الو خیریه امام رضا رو گرفتم؟ پَـــ نَ پـَـَـ     یه ساعته منشی در مورد زندگینامه و کروکی منزل نادرشاه افشار برات میگه!

 -----------------------------------------------------------

 

 

---------------------------------------------------------------------

بدون شرح..............

                           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

جیرجیرک
5 خرداد 91 22:13
سلام
وبلاگ جدید مبارک
منم دلم میخواد کوچ کنم برم
ای جانم. پویا توو عکس آخریه چه مظلومه



خوش اومدی اولین مهمون ما . بازم به ما سربزن . ایشون در عکس آخریه شدییییییییییدا در مستند حیوانات غرق بودند و ایشان را به زور کنار گلدان نگه داشته ایم . از اون لحاظ مظلوم تشریف دارن .کلا تو باغ نیست

اسما
6 خرداد 91 1:24
سلام..............به به میبینم که..................کجارفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دقیقا میبینی که چی؟ هان؟ خیلی دوسسسسسسسسسسست دارم اسماء جونم

اسما
6 خرداد 91 1:25
خونه جدید مبارک.................چه خوشگله...............
صوفیا
6 خرداد 91 2:43
وبلاگه قشنگی دارین .مرسی که بهمون سر زدین دوست عزیزم
نسرین مامان باران
6 خرداد 91 8:24
وبلاگ جدید مبارک



مرسی دوست جونم خوش اومدی
ملیکا
6 خرداد 91 9:43
رقیه جوووووووووون! هر روز یه خونه! نکنه اینجام مستاجری؟ مبارک باشه خونه جدید و امیدوارم تو این وب فقط از شادی بنویسی ------------------------------- مرسی ملیکا جان . خودمم امیدوارم
بابای زهرا
6 خرداد 91 9:45
سلام . عجب چیزای خنده داری . واسه معصومه خوندم الان دقیقا داره ریسه میره ----------------------------- ممنون که اومدین . معصومه جان خوبه؟ دانشگاه تموم شد؟ چرا ننوشتین نازدونه؟
بابای زهرا
6 خرداد 91 9:49
سلام
ننوشتم دیگه مثل اینکه تو وب شما نازدونه زیادن
آره این ترم آخرشه بالاخره از دادن شهریه های هنگفت فقط به خاطر دل خانم خلاص شدم بهش نگید ها


والا . ولی خوب معصومه همیشه از شما خوب میگه و متشکره بابت اووووووووووون همه پول دانشگاه
نه که حالا من نگم خودش نمیخونه




مامان نگار
6 خرداد 91 9:56
سلام . اون استکان نعلبکیه خیلی خوشکه
منم میخوام
مطالبتم عالییییییییییییییییییییی
روز عالی متعالییییییییییییییییی


امروز چقد همه مارو دوست دارن
قابلی نداره تو که بیرجندی بیا یه روز با هم بریم بخریم واست
خودتی عالللللللللللی + متعالیییییییی





جیرجیرک
6 خرداد 91 11:23
آخجون اول شدم
پس بگوووووووو. داره مستند نیگا میکنه چشاش اونوریه


پ ن پ ژست گرفته ویوو عکسش زیبا بشه
مامان کوروش شیرینی زندگی
6 خرداد 91 14:31
سلام به نی نی وبلاگ خوش اومدی کار خوبی کردی این پویا هم عاشق حیونات انگار پویا جون رو ببوس

ممنون دوست خوبم

اسما
6 خرداد 91 16:28
عاشششششششششششششقتمممممممممم
فاطمه
7 خرداد 91 0:26



ممنون از حضورت فاطمه جان معلوم میشه سرحال شدی
مامان ساينا
7 خرداد 91 8:53
چقدر جالب بودن- اول صبحي كه اومدم سركار كلي با خوندنشون حال كردم


عجب ! که سر کار وبگردی میکنین بله؟ اونوقت شماره مستقیم رئیستون چنده ؟

مامان نازدونه ها
7 خرداد 91 9:50
به به چه خونه ی قشنگی شده مبارکه انشالا محل ثبت خاطرات خوشتون باشه این رو هم برا خونه جدیدتون اوردم


خیلی ممنونم . امیدوارم سراسر اوقات شما هم لبریز از همین گلای زیبا باشه دوست خوبم


جیرجیرک
7 خرداد 91 14:16
جیرجیرک
7 خرداد 91 15:09
سلام به تو دوست ایرانی عزیز نمی دونم می دونی یا نه مدتیه که گوگل نام خلیج فارس رو از سرویس نقشه ی خودش حذف کرده و با این اقدام ناشایست خودش، در مقابل ارزش های یک ملت ایستاده و جالب تر این جاست که ادعاهایی هم داشته و به قولی مثلا شاخ و شونه کشیده(بیچاره خبر نداره ، اندازه یه پشه هم ارزش نداره) به نظر من چون گوگل مجموعه دولتی نیست و شکایت دولت ایران علیه بخش خصوصی نیازمند مسیر خاصی هستش،بنابراین این شکایت آنطور که باید، به سرعت انجام نمی شه اما ما کاربران ایرانی اینترنت در چنین شرایطی می توانیم بهترین عکس العمل را رقم زده و نسبت به این رفتار گوگل واکنش نشون بدهیم.امروز ایران از جمله کشورهایی هست که کاربران اینترنت آن بیشترین استفاده را از موتور جستجوی گوگل دارند،بخاطر همین با مشاهده چنین رفتارهایی که نسبت به کشورمان می شه می توانیم موضع گیریهای مشخصی داشته و حتی تشخیص بدهیم که از گوگل استفاده نکنیم؛ گوگل به طور مرتب تمامی کاربرانش را رصد می کند(اینم یه جور فضولیه پنهان از کاربران هستش) و زمانی که متوجه بشه کاربرانش در ایران، استفاده از این موتور جستجو را تحریم کرده اند به طور قطع متوجه می شه که نباید در مقابل یک کشور و یک ملت چنین رفتارهایی داشته باشه.(لطفا این نوشته رو به هر فردی که خون ایرانی توی رگ هاش جریان داره و با غیرتش حافظ این مرز و بوم هستش، نشر بدید)
كبوتررها
7 خرداد 91 16:29
سلام عليكم قالب جديد مبارك انشاا... كه زندگي هميشه به كامتون باشه ودنيا به روتون بخنده

درپناه خـــــــــــــــــدا


خسته نباشی واقعا کبوتر جان . قالب جدید !!!!! کلا وبلاگ جدیده ها
سودا
8 خرداد 91 11:40
هستم فقط يخورده كم كارم...


سالم باشی عزیزم . خوبه که هستی . دوست خوبم
مامان کوروش
8 خرداد 91 23:11
سلام .من اصولا خانه داریم خوب نیست و در این زمینه خیلی ضعیف عمل می کنم.تو اداره بیش از حد خسته می شم و اگه همسرم تو کار خونه ظرف شستن و جارو و...و بچه داری کمکم نمی کرد دیگه بیچاره بودم.....


خیلی خوبه . خدا واست نگهشون دارهو امیدوارم همیشه سالم باشن و بتونن کمکت کنن زهره جان
یه دختره!
9 خرداد 91 0:28
ای جان چه پسره خوش تیپیییییی
بدون شرحتم خیلیی باحال بود..لووووووول


ممنون . نوشته های تو هم خیلی باحالن . زود زود میام و بهت سرمیزنم قشنگ می نویسی
مليحه
9 خرداد 91 9:21
سلام دوست عزيز
هم وبلاگ خوبي داري و هم پسر نازي
ممنون که از وب من سر زدي


لطف داری ملیحه جان . ممنون از حضور گرمت
آسمان آبي
13 خرداد 91 12:43
خيلي قشنگ بود خانومي . كلي روحيه امون باز شد.
خدائي تودنياي دور واطراف كلي پ ه نه پ ه جالب داريم و بي توجه هستيم.
خانومي با آدرس جديد ديگه من نمي تونم بفهمم كي آپ هستي. لطفا خبرم كن.
مرصي
حتما خبرت میکنم . یه لطفی بکن آدرسمو تو لینکهات عوض کن . ممنون