پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

یک شب خوب

1391/3/9 11:32
نویسنده : مامانی
430 بازدید
اشتراک گذاری

وا چرا تازگیا این نوار ابزاری که مال ویرایش متنه نیست؟؟؟؟ ولش کن همینجوری می نویسم دیگه ....

سلام دوستای خوبم دیشب دوتا از دوستای قدیمی با شوهراشون اومدن خونمون . پویا 7.5 خوابید چون از صبح نخوابیده بود و در نتیجه منم با آرامش از مهمونا پذیرایی کردم و با خانوما رفتیم اندرونی کلی حرف زدیم وآقایون همش صداشون بلند میشد که :

 آخه چرا شما خانوما عادت کردین همیشه غیبت کنین!! نگراننیشخند

ساعتای 10 پویا هم بیدار شد و شطرنج بازی آقایون و صحبتای خانوما که تموم شد همه با هم رفتیم پارک پویا هم که تازه بیدار شده بود و سرحال! کلی بدو بدو کرد. آخرشم که داشتیم برمی گشتیم اصرار که برم سوار ماشینای شارژی بشم و ما هم بردیمش و البته که اصلا بلد نبود و همونجوری فرمونو گرفته بود منتظر بود ماشین خودش راه بره خنده

یاد اون داستان آقای ایمنی افتادم که آقا یحیی به خانمش می گفت: اول دنده عقبو جابزن ! آخه ماشین که خودش نمیفهمه باید بره عقب!!!!

خلاصه که خیییییییییییلی خییییییییییلی خوش گذشت و جای همه خالی بود ساعت 12 رسیدیم خونه و بابایی رفت خوابید و ما هم تا 2 بیدار بودیم چون پسرکم دیر بیدار شده بود

سعیده و الهام جونم بابت این شب خوب ازتون ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

جیرجیرک
9 خرداد 91 10:59
سلام عزیزم
چرا آقایون همش توهم دارن که خانوما جز غیبت حرفای دیگه ای بلد نیستن بزنن؟
خوشحالم که بتون خوش گذشت


والا . جالبه ما اونقد حرف برای گفتن داشتیم که به غیبت نمیرسید .
مامان نازدونه ها
9 خرداد 91 13:49
غیبت رو میشه همه جا گفت برا حرفهای خوب خوبه که خانومها میرن اندرونی خوشحالم بهت خوش گذشته همه ی لحظاتت خوش عزیزم
نسرین مامان باران
9 خرداد 91 14:34
همیشه خوش باشین .
سودا
9 خرداد 91 14:38
اينجا چقدر قشنگ شده خصوصا عكساي بالاي صفحه
پارميدا
9 خرداد 91 16:22
آي گفتي كه وقتي بچه ها مي خوابند چقدر با آرامش ميشه از مهمونا پذيرايي كرد.
اسما
10 خرداد 91 0:57
همیشه به گردش.............ای چه حالی میده غیبت راستی هنوز شارژ نگرفتم..........تو به اس دادن ادامه بده جبران میکنم

خیلی بی نمکی . ادمه میدم . ولی تعدادشون یادت باشه که کمتر نفرستی
اسما
10 خرداد 91 12:46
چی بی نمکه...... خیلیم باحالم............ هر 2تایی که تو میفرستی من یکی به جاش میفرستم
مرد كوچك من
10 خرداد 91 12:58
شب و روزت خوش عزيزم خب اگه بخوايم براي روز مرد نقشه بكشيم يكي از راه‌هاش همين رفتن به اندرونيه اگه اينو ميدونستن عمرا شكايت ميكردن!
الی
10 خرداد 91 13:42
سلام میدونم اینا ایرانی نستن و وب زیبایی داری
مامان ساينا
10 خرداد 91 15:13
هميشه به شادي و تفريح واي چقدر هم غيبت كردن مي چسبه مخصوصا وقتي اقايون اين توهم را هم داشته باشن
فاطمه (من و همسرم و یه دنیا خوشبختی )
10 خرداد 91 16:59
ایشالله همیشه به گردش و شادی باشه
مرتضی
10 خرداد 91 23:48
سلام انشالله همیشه شاد و سرزنده باشین...صذاقت و صمیمیت رو میشه در وبلاگتون حس کرد...


خواهش میکنم اقا مرتضی . همیشه به ما سربزن
مامان بهار
11 خرداد 91 13:45
امیدوارم همیشه خوش باشید... پسر نازی داری، خدا حفظش کنه... دوست داشتین به من هم سر بزنید...
مامان ني ني
12 خرداد 91 0:09
سلام خانوم گل، خيلي خيلي ممنون از تبريكت، كلي خوشحالم كردي با نظراتي كه برام گذاشتي، خوشحالم از اينكه دوستاي خوبي مثل شما پيدا كردم. كلي انرژي گرفتم، ايسالا هميشه خوش باشي. پوياي گلت رو از قول من ببوس

خواهش میکنم . منم از دوستی با تو خوشحالم امیدوارم دلبندت همیشه سالم و سلامت باشه




عمو مصطفی
12 خرداد 91 6:35
همیشه شاد باشین
بانوی اردیبهشت
12 خرداد 91 11:15
سلام
ایشالله همیشه در کنار هم شاد و خوشحال باشین....


ممنونم دوست جدیدمن
اسما
12 خرداد 91 14:41
سلام.....کم پیدایی .....کجایی ...چیکارا میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پویامون چطوره.............دیگه دوسم نداری


چه حرفا .میشه دوست نداشته باشم مگه؟ تو بهترین دوست مجازی من هستی
جیرجیرک
12 خرداد 91 22:52
ردپایت را که میگیرم ، از تو دورتر می شوم ، شاید کفش هایت را برعکس پوشیده ای !


از دست تو جیرجیرک جونم. چقد دائم از کامنتات شیطونی میباره با اون نیشت که همیییییییییشه ی خدا بازه
مناء
13 خرداد 91 11:40
سلام عزیزم
من به وبت سر زدم
وب زیبایی داری
میشه بپرسم ازت این عکس پرینت چه جوریه؟شما امتحان کردی؟"
یعنی ما عکس آپلود میکنیم اینا مجانی میارن دم در خونه ؟
اگه میشه جوابمو بده
ممنون میشم
بوووووووووس

www.rasol.niniweblog.com

------------------------
سلام .
خوش اومدی دوست خوبم
آره عکسارو آپلود میکنی تو همون سایت خودشون یه جای مخصوص دارن که عکسات با هر کیفیتی باشه آپلود میشه . بعدش یه چند عکس مجانی برت چاپ میکنن . کل کلش مجانی نیست ولی می تونی کاری بکنی که همه عکسات مجانی بشه
مثلا هر دوست جدیدی که براش دعوتنامه بفرستی و اون عضو عکس پرینت بشه تو 10 عکس رایگان میگیری و...
من امتحان کردم خیلی کیفیت عکساشون خوبه + اینکه الان تو بیرجند هر عکس معمولی رو 400تومن چاپ میکنن ! که اون برام دونه ای 250 تومن چاپ کرد و همچنین من که اصلا وقت ندارم حتی تا در عکاسی برم و سفارش بدم که این عکسو چقدری چاپ کنین اونو چقدری . اینجا دیگه راحت عکسو آپلود میکنم . اندازشم مشخص میکنم . اوعشم مشخصی میکنم (مات و براق) بعدشم راحت میاد در خونه
به نظر من خیلی عالیه
بازم بهم سربزنی

آسمان آبي
13 خرداد 91 12:40
سلام به ماماني مهربون- ايشالا هميشه خوش بگذره .هر چند آقايون بخوان غر بزنند
مامان یاشار
16 خرداد 91 9:42
سلام خانوم گل. مرسی از تبریکت عزیزم. عید شما هم مبارک باشه
مهشید-مدیروبلاگ رسمی نیکی نصیریان
19 خرداد 91 0:42
سلام خاله جووونم اخی الهی قربونتون بشم مرسی ممنون منم اخلاقای شماروواقعادوست دارم مثل خاله جون خودم مهربونید..راستشوبخوایداروم هستم مثل بابام امابعضی وقتاشیطون میشم...ولی غرورراصلادوست ندارم دلم میخوادهمرودوست داشته باشم ..لطف کردیدواقعاخوشحال میشم وقتی کامنتتونومیخونم ...
نیکی حتمادوستای خوبشویادش میمونه فرداکه بهش زنگ بزننم حتماسلامتونومیرسونم...به پویای گلم سلام منوبرسونید
دوستون دارم خاله جون
اگهبخوایدشمارمومیدم تلفنی هم درارتباط باشیم ایشالایه بارم قراربذاریم نیکی ببینیدالبته هرطورصلاح شماست من ازداشتن دوست وخاله ی خوبی مثل شماازته قلبم خوشحالم
شب خوش

قربونت برم مهشید جان . بازم میگم شما خیلی دختر خوبی هستی
حتما شمارتو برام خصوصی بزار واقعا خوشحال میشم