پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

فدات شم پسر عاقل ، شیرین و شیطونم

1391/7/26 11:13
نویسنده : مامانی
510 بازدید
اشتراک گذاری

با پویا وارد یه میوه فروشی میشیم و من شروع میکنم به خرید و انتخاب میوه ها و پویا همچنان قدم میزنه . این آقای فروشنده اونقدر قشنگ و مرتب همه میوه ها رو چیده بود گمونم حتی به رنگ بندی میوه ها کنار هم توجه کرده بود تا جایی که ذوق پسرکم فوران کرد: 

                           همه چی مرتبه         من چقد آرونم!!!

                          بیشم هسی  حالا      من چقد خوشحالم!!!!

همه خریدو رها کرده بودن و نگاش میکردن خنده

------------------------------------------------------------------------------------

رفتیم خونه همسایه با پسرشون که کلاس اول دبستانه حیوونا و ماشینا رو ردیف کردن یه گوشه حال

بهروز: یه حیوون بده بزارم تو کامیون

پویا : چی بدم؟

بهروز: یه حیوون حیوووووووووووون و رو میکنه به طرف من : خاله چرا این اینقد کوچیکه هیچی بلد نیس میگم حیوون بده نمیدونه چیه

من:متفکر

پویا: خوب میگم چی بدم ؟ کرگدن؟ سمور آبی؟ اژدها؟ دایناسور؟ مامان گاو؟ باباگاو؟ کدومو؟؟؟؟ هااااااااااااااان؟

بهروز: ساکت ابرو تعجب   ماماااااااااااااان کرگردن کدومه؟

من و مامان بهروز: قهقهه

-------------------------------------------------------------------------------

 صبح اومدیم بیرون که بریم مهد

پویا: باااااااااز میخوایم پیاده رو بریم؟(پیاده)

آره چیه مگه ؟

خییییییییلی دورهههههه من خسته هم!!!!(مهد کودک تا خونه کلا 50 قدم راهه) بچه های امروز ......

ما که کل دیشبو خواب بودیم چطور خسته ای؟

نهههههههههه تو و بابا که خواب بودین من رفتم یه جایی تو یه خونه ای یه بچه به چوب کبریت دست زده بوووود بعععد خونشووون آتیش گرفته بود!!!!(یا ابوالفضل!) بعد من رفتم با ماشین آتش نشان قرمز اونجا رو خاموش کردم

خوووب؟ دیگه چی؟

دیگه هیچی نجاتشون دادم اوناهم رفتن غذا خریدن همشون با همدیگه خوردن و خوشحال شدن!!!!!  دیدی حالا چقد خسته هم؟تو خواب بودی!!!!!!!!

به قول یکی از دوستان : اینا بچه نیستن که، افعین!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------

پینوشت: امروز همینجوری یهو رفتم تو وبلاگ همه اونایی که لینکشون کردم تو لیست دوستان نگاه کردم ببینم منو لینک کردن یا نه ! نمی دونم چرا ...همینجوری..... تا حالا خیلی دقت نکرده بودم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

زی زی
26 مهر 91 13:37
خدایی پسرت خیلییییییییییییییییییییییی خوشمزس


نووووووووووووش جون
زی زی
26 مهر 91 13:39
منم خیلی وقتا این کارو میکنم !! میرم ببینم منو لینک کردن یا نه
--------------------------------------------

مامان یاسمین
26 مهر 91 20:49
دیدی چه با حال حال بهروز رو گرفت مردم از خنده
افعی رو هم خوب اومدی
این افعی کوچولوی خوشمزه رو بغل کن و حسابی بچلون از طرف من


مرسی عزیزم . همینطوره خداییش
مامان ياشار
27 مهر 91 9:02
آخ كه به خدا رقيه جون من عاشق اين پسرتم. واقعاً كيف نميكني از شيرين زبونيش. حالا فهميدي كه شبا كه تو ميخوابي بچه چقدر كار داره خوب معلومه ديگه صبح خسته است. در ضمن دلت مياد حتي يه لحظه از كلمه افعي استفاده كني، بچه هاي امروز فقط خيلي باهوشترن. خداييش حال نكردي چه مدبرانه به پسر همسايه حالي كرد كه كوچولو نيست اتفاقاً اون خودش هبچي نميفهمه! من كه لذت دنيا رو بردم. اصلاً روزايي كه از شيرين زبوني پويا مينويسي من حالم خوب ميشه كلاً. يه عالمه از قول من اين با هوش كوچولو رو ببوس


سلام نسترن جونم. روزایی که تو میای پیشمون ما هم لذت دنیا رو می بریم . کاش میشد یه روز چادر سر کنی و بری خونه این دوستای مجازی و کلییییییییییی باهاشون حرف بزنی و از محبتشون سیر بشی.
تو خیلی خوبی
قلبا دعا میکنم یاشار گلت صد برابر پویا باهوش باشه که صدالبته همینطورم هست
زی زی
27 مهر 91 13:58
زهــرا
28 مهر 91 12:48
بچه رفته مردمو از مرگ نجات داده، خب خستس دیگه. چرا درک نمیکنیییی؟؟؟؟؟


ای خواهرررررررررررررررررررررررر
ستاره زمینی
30 مهر 91 8:31
افرین گل پسر نجات داده جون چندنفرا خسته راست میگه گلکم.


چی بگم والا
فاطمه (من و همسرم و یه دنیا خوشبختی )
30 مهر 91 12:48
نه دیگه واجب شد که دستی به سر و روی وبلاگ بکشم ..بوکمارک بودی مادر من همیشه از توی صفحه موزیلا وبلالگو میخوندم حالا لینکتم کردذی نگی بی معرفته هااااااااااااااا


تو یکی از بهترین و با معرفت ترین دوستامی فدات شم
اصلا اینایی که لینکشون کردم همشون با معرفت بودن که لینک شدن وگرنه من وبای زیادی میخونم
سودا
30 مهر 91 15:13
گاهي پيش مياد اتفاقي نيگاه بندازم ولي من بيشتر خواننده خاموشم براي خيلي از وبلاگا


مگه من چیزی گفته بودم؟؟؟؟
خوبی کلا سودا جان؟ سودا زاده خوبه؟

ماسك
6 آبان 91 23:17
سلام
خيلي با حال بود
منو خواهرم ميگيم اينا بچه نيستن هيولان گاهي هم گودزيلا رو به كار ميبريم البته


سلام دوست جدیدم . والا اینا همه چی هستن چرا آدرس نزاشتی؟