پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

عکسای تولد رمزو برداشتم چون خیلی ها ندیدن

1391/9/22 22:29
نویسنده : مامانی
568 بازدید
اشتراک گذاری

اینم کیک گل پسرم .

 

 

 

 

 

از خدا می خواهم درآن دوردستها شیرین ترین لحظات در انتظارت باشد . توباشی و یک دنیا خوشبختی و عشق . توباشی ویک سبد عاطفه و انسانیت . توباشی و هرآنچه تو را شاد و پیروز می کند حتی اگر آن چیز وآن کس ما نباشیم ماچ

 

مهدی هم کلاسی و پسرخاله ی پویا

 

 

 این بخش هرکسی مشغول خودشه من اینجاشو از همه بیشتر دوست داشتم یعنی یه چیزی میگم یه چیزی میشنوین!!!!!قهقهه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

زهــرا
16 آذر 91 18:51
ای جاااانم. بازم تولدشو تبریک میگم. پویا خیلی شبیهته هااااا
مامان یاشار
16 آذر 91 23:08
یعنی عاشق لبخند پسرتما. وقتی لبخندشو میبینم نمیتونم لبخند نزنم. منم براش بهترینها رو آرزو میکنم.جیگر یک سالگیشو.هزار تا ببوسش و از قول منم صبح که پا شد تولدش رو تبریک بگو.


مرسی نسترن جان . آی گفتی از این لبخند کذایی تا دوربینو میبینه اینجوری میشه گاهی اعصابم خورد میشه میگم بابااااااااااااااااعادی باش عادیییییییییییییییییی

خاله ساناز
16 آذر 91 23:36
پویا جون تولدت مبارک گل پسر من رمز ندارم.
مامان نازنینها
17 آذر 91 7:40
من فکر کنم رمز رو یا ندارم یا فراموش کردم برای همین نشد عکسها رو ببینم
محبوبه
17 آذر 91 17:05
ای جانم.
چه عکسای نازی شدن.ماشاله.چه ÷سمل بانمکی...خدا حفظش کنه.
من قبلا هم عاشق بچه ها بودم.ولی از وقتی این وروجک رو دارم یه جوری میشم.یعنی بچه که میبینم دلم غش و ضعف میره.حتی از ذوق زیاد گریه ام میاد.نمیدونم چه حسیه...
تولدش بازم مبارک


یه حس خیلی شیرین . میفهمم چی میگی
محدثه
18 آذر 91 9:32
بازم تبريك ميگم تولد گل پسر رو.ايشالله هميشه تنش سالم و لبش پرخنده باشه


مرسی .روزهای شما هم لبریز از عشق باشه
نسرین مامان باران
18 آذر 91 13:01
سلام
تولد گل پسر مبارک
120ساله بشی کنار مامان و بابا.
عکسهاش خیلی قشنگ بود.


لطف داری
سودا
19 آذر 91 10:45
آيا من بگم رمز ندارم كتك ميخورم مامان رقيه؟؟؟؟؟


دقیقا
سودا
19 آذر 91 11:03
عكسارو نشون نميده كه


وا چرا؟ صبر کن ببینم!!!
پرستو
19 آذر 91 23:04
عکسا واسه من باز نشد شایدم سرعتم کمه باید دوباره بیام


واچرا؟
مامان بهراد
19 آذر 91 23:40
عکس ها باز نمیشه
عشق خاله تولدت مبااااااااارک
امیدوارم سالیان سال زیر سایه ی پدر و مادر خوبت شاد و زنده و سلامت باشی عشقم و برات بهترین ها رو آرزو دارم عزیییییییییییزمXXXXXXXXXXXXX


ممنونم فاطمه جان . تو قلب خیلی مهربونی داری
مامان کوروش
21 آذر 91 23:56
پویا جونم تولدت مبارک 120 ساله بشی عزیزم من دیر رسیدم شرمندهرقیه جون عکسها مشکلی داره ؟ باز نمیشه اصلا نشون نمیده


آره والا باید دوباره بزارمشون
سودا
23 آذر 91 7:52
الهي چقدر نازننننننننننننننننننن ماشا...
فاطمه (من و همسرم و یه دنیا خوشبختی )
26 آذر 91 18:06
تولد اقا پویای گل مبارک
ایشالهه زیر سایه مامان و بابای گلش صد و بیست ساله بشه


مرسی فاطمه جونم
مامان حسین جون
3 فروردین 92 9:14
برما سالی گذشت وبر زمین گردشی وبر روزگار حکایتی، امید آنکه کهنه رفته باشد به نکویی واین نو همی آید به شادی سال نو بر شما وخانواده محترم مبارک