پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

روزمرگی

1391/9/23 23:09
نویسنده : مامانی
490 بازدید
اشتراک گذاری

تازگی ها پرحرف شدی در حد تیم ملی . یعنی اونقدرحرف میزنی که خدا میدونه. مامان ببین چی کشیدم(حالا من دارم مثلا ظرف میشورم! )مامان .... مامان.....

هی باید از سر کارام پاشم بیام ببینم چی میگی یا حتما سرمو بچرخونم به طرفت و دقیق گوش کنم چی میگی وگرنه بیشتر ادامش میدی.....

* مامان میخوام با گوشی بابایی انگری برد بازی کنم

من: خوب برو به خودش بگو

رفته تو حال کناربابایی وایستاده میگه:اهه اهه (اصلا حرف نمیزنه نق نق....)

بعد 5ثانیه برگشته میگه: بابایی بهم نگفت جان چی میخوای!!!!!!

خیلی اعصابم خورد میشه انتظار داره خودمون از غیب بفهمیم چی می خواد اصلا حررررررررررررررف نمیزنههههههههههههعصبانی

 -----------------------------------------------------------

* داریم بن بن بن کار میکنیم یه چندتا کلمه میگه بعد بلند میشه....

چی شد مامانی؟ بشین .

پویا: ولم کن بابا سرم کله پاچه شد !!! همش همش مثل هم.. چقد آب؟چقد دست؟چقد بابا؟   (یعنی الان اینا تکراری بوده و حوصلشون سررفته!)

 ------------------------------------------------------------

* یه بازی داریم ما به اسم حیوون بازی وقتایی که دیگه کمرم جواب نمیده میشینم وباهاش بازی میکنم حالا داشته باشین حیوون بازی دیشب آخر شب مارو:

من :                                 پویا:

گربه                                 سمورآبی!

ماهی                               فوک دریایی..... یا ابوالفضضضضضلهیپنوتیزم

گنجشک                           مامان این پرنده است لطفا حیوووون بگو!!

باشه، موش                       سمندرتعجب

اسب                                راکون!!!!

ومن همینطور توذهنم دورحیاط میچرخم یه حیوون پیدا کنم و اون هی حیوانات اهلی رو جدا میگه وحشی رو جدا و خلاصه مامان کم میاره و پیشنهاد میده که:

بیا حالا پرندگان بگیم باشه؟           با سرتکون دادن تایید میکنن ایشووون!

من:                                                  پویا:

کبوتر                                                 کرکس..

گنجشک                                            پلیکان!!!!

مممممم الان میگم صبر کن                   قهر

--------------------------------------------------------------

مامان من بزرگ شدم خاله مهین(مهدکودک) کاردستی درست میکرد به منم داد قطره ها رو بچسبونم گفت تو آقا شدیقلب

من: آفرین عزیزم پسرم دیگه مرد شده می بینی هیچوقت الکی نق نق نمیکنه و مامانشو اذیت نمیکنه

پویا: یه کم به فکر فرو میره ...... باخودش میگه نه مادره بدجور گذاشت تو کاسمنیشخند   یه ذره نق نق عیبی نداره آخه لاستش که هنوز کوچولوهم مث بابا نشدم که شدم؟   نه نشدی جووووووووووووووون مادرماچ

------------------------------------------------------------

ظهر تا میرسیم یه چیزی میخوریم و پویا بازی میکنه من کارای خونه . تازه با اون خستگی شروع میکنم به جارو  . ظرف شستن . گردگیر و حتی گاهی تغییر دکور!!!!! بعدش میخوابیم .باز بیدار میشیم . بازی - تلویزیون . و..... ولی هنوز بابایی نمیرسهگریه

دیروز:مامان چیکاااااااااااااار کنمممممممم

من: وا چی شده مگه؟ برو نقاشی بکش خوب

پو: آخه چقد تنهاییم ما! چرا به بابا نگفتی بیاد(انگار اومدیم سیزده بدر باباروخبر نکردیم!)

من: میاد مامانی کارداره . اداره - دانشگاه . تموم بشه میاد

پویایی که دیگه واقعا نمیتونه خودشو کنترل کنه: باشه باشه پس منم درماژیکاروباز میزارم تا خشک بشن! گلدونتم میندازم که بشکنه! دریخچالم باز میزارم که بوووووووووووووووق بزنه خوبه خوبه ؟؟؟هااااااااان؟؟؟خنده

 

 

میگ میگ وهمون روباهه (یاگرگه؟) به دنبالش

 

بیا لباساتو بپوشم یخ میزنی .......... یهههههه کمممممم بدون لباس باشم باشههههههههههههههه؟؟؟

 

یعنی جون کندم . 100تا دستور اجرا کردم و صدتا ژله خراب کردم ولی بالاخره این من واین هم ژله ی خرده شیشهفرشته

تازه فهمیدم ((موفق باشید)) آخر برگه امتحان

در جواب تمام خسته نباشید هایی هست که وسط کلاس به استاد 

می گفتیم !

-------------------------------------------------------------------------------

دقت کردین توی تاکسى اگه دقیقا جایى که میخواى پیاده شى
به راننده بگى، ۵۰ متر جلوتر وامیسته!
ولى اگه ۵۰ متر قبل از مقصد بگى فورا ترمز میگیره !!:|
 
----------------------------------------------------------
 
خواهرزاده‌ م از مهد اومده ميگه: شعر برات بخونم؟

ميگم : بخون عزيزم!

شروع کرده :

دختراي لاله زار خوشگلاشون،

تيغ مي کشن به پر و پاهاشون،

آدم ميميره براشون! آدم ميميره براشون!


ميگم : اينو کي بهت ياد داده؟

.
.
.
.
.
.

ميگه : مربيمون نيومده بود امروز، آقا جمال (راننده) باهامون کار کرد ..!

 

 
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان ساينا
22 آذر 91 13:10
واي خداي من چقدر شيرين زبونه اين پوياي گل...عزيزم هر چقدر مي خواي در يخچالو باز بذار...سرماژيكاتو نبند هر چي گلدونه بنداز بشكنه ...آخه مگه اين باباها زود ميان خونه


آی گفتی آی گفتی .والا به قران
سه دانشجو
22 آذر 91 16:05
سلام عزیزم . خیلی خیلی باحال بودیم کلی خندیدیم. اشتباه حدس زدی . اصلا تو اون عکسا شیوا نیست یا منم (عطی ) یا نیلو. اما یه جایی رو در مورد اون اقا پسره درست گفتی . زیرکانه راهنماییت کردما. دوباره باید حدس بزنی



هی وای من ..............
محبوبه
22 آذر 91 23:31
هي جانم.چه بامزه.عجب!!!
لإله زار و تيغ؟بگو نه مادر اين روشا قديميه
بچه ها خيلي شيرينن ولي براي بقيه
اميدوارم منم مثل تو حوصله داشته باشم اينهمه با بچه ام بازي كنم.فكر نكنم البته...D


چرا محبوبه جان اونقدباهاش بازی کنی که نگو. باتولد هر بچه گونی گونی حوصله و صبر برای مادر هم متولد میشه

مامان کوروش
23 آذر 91 10:05
ای وای از این حرف زدن بچه ها مخ میخورن ولی اگه همینها نباشن ما دیونه میشیم . پویا جون چه نقاشی قشنگی کشیدی عزیزم آفرینما که حسرت به دلمان ماند این کوروش بشینه رنگ کنه ونقاشی ای وای


نه بابا ! پویا که خیلی نقاشی میکشه البته بیشتر رو تخته وایت برد چون خیلی راحت تره
سه دانشجو
23 آذر 91 14:39
سلام عزیزدلم . خوبی؟ دقیقا برعکس گفتی اون شال نارنجی و شال سفیده منم (عطی) و اون یکی نیلو و داداششه





مامان بهراد
23 آذر 91 18:15
رقیه جوووووووووووونم واقعا تو با حوصله ای و همیشه وقتی روزمرگی هات رو می خونم هز می کنم و میگم خداکنه منم مثل تو بشم......
قربون این پسر شیرین زبون بشم که انقدر بامزه ....
و در آخر اینکه خودائیش کیف کردم با اون شعر آخر ....
من جای خواهرت بودم دیگه نمی زاشتتم بچم این یارو رو ببینه


ازت ممنونم فاطمه جان . همیشه سعی میکنم تمام حوصلمو خرج پویا و بازی باهاش بکنم تا چیزای جدید یادبگیره و از لحظه لحظه زندگیش لذت ببره و هرچند این بچگیها بعدا یادش نمیاد ولی من که یادم می مونه چقد بچم کیف میکرد وقتی باهاش بازی میکردم
آسمان آبي
25 آذر 91 13:15
سلام رقيه جان- اميدوارم تو و پوياي گل خوب و سلامت باشي .
عزيزم جواب سوالات شما رو كه توي آخرين پست نوشتم. در واقع هدفم از نوشتن فقط پاسخ به شما بود.
در ضمن از روي بازيهايي كه با پويا جون انجام ميدم به نظرم از نظر تمركزي مشكلي نداشته باشه و بچه حواس جمعي هست.
در ضمن هفته گذشته نتونستم برم پيش مشاور اما اين هفته كه برم حتما ميام و مي نويسم.



ممنونم . من واقعا تو بازی کردن کم نمیزارم
بازم میام و میخونمت ممنونم ازت
آسمان آبي
25 آذر 91 13:17
رقيه عزيز يكي از مسائل من با آرمان همينه كه وقتي كار مي كنم اون دائم صدام مي زنه و ازم مي خواد برم پيشش و من هم در عين خستگي و كار زياد باز به دلش راه مي رم. ولي به نظرم مياد اين كار زياد درست نيست و بچه ياد نمي گيره چه موقع مناسبه چه كاريه. هر چند ميدونم ما وقت كمي براي بچه ها داريم اما خودم دارم سعي مي كنم اين مورد رو اصلاح كنم. شما هم سعي كن به مرور عادتش بدي كه هر كاري يه وقتي داره و زياد نق نق نكنه


آره راست میگی ممنونم آبی جون
مامان نازدونه ها
25 آذر 91 16:49
جیگر این لاستش گفتنش رو برم من با اینهمه نبودنهای بابایی بازم خوبه پویا جون هستش که با حرفها وشیرین کاریهاش سرگرمت کنه وگرنه تا حالا از حرص دیر اومدنهایی بابایی سرت کله پاچه شده بود
کلی به آقاجمال وشعر آموزشیش خندیدم


) راست میگی والا از کله پاچه هم میگذشت خوبه همینا هستن و سرمونو گرم دارن
تو دوست خوبی هستی از داشتنت خوشحالم
سه دانشجو
25 آذر 91 23:05
سلام عزیزم. باز افتخار بده بیادیدنمون خاطرمون خوندن داره
مامان هلنا
26 آذر 91 2:51
ای جان ماشالله به گل پسری
باورم نمیشه یه روزم دخملی من هم بتونه مثه اقا پویا اینقده بلبل زبونی کنه دلم ضعف میره
خدا واست حفظ کنه ماشالله


باورت بشه اونقدددددر که سرت کله پاچه شه
ستاره زمینی
27 آذر 91 8:46
وای خدا حفظت کنه پسر با ابن حرفای خنده دارت هرچی را خراب کنی بابا ها زود نمیایند.......
گلدون شکستن ماژیک را باز گذاشتن و............
1000بوس واسه پسر ناز


نه انگار همه با دیراومدن باباها مشکل دارن
ستاره زمینی
27 آذر 91 8:47
مرد كوچك من
27 آذر 91 13:59
سلام عزيزم
عجب راننده خوش ذوق و با استعدادي


آرین و مامانی و آرتین
27 آذر 91 22:11
سلام احوال خوبین شما؟
ای جانم پویا باهوش ماشالله هزار ماشالله معلومه خیلی باهوشه و حافظه اش خیلی قویه
و مامان پشتکار و خوبی مثل شما داره
بابای ما هم وقتی دیر میاد کلافه میشیم و آرین هم همش میگه پس بابایی کی میاد؟
راستی در مورد ژله ات فکر کنم همونه که خودت گفتی چون شیر عسل بهش اضافه نکردی اینجوری وا رفته دوباره با اون امتحان کن قوطیش فلزی اکثر سوپر ها دارن روش عکس گاو هست
عجب ژله ای شده هااااا

آره بالاخره درست شد . توش بستنی ریختم ! با هزار دوزو کلک دراومد حتما با شیرعسل امتحان میکنم مرسی مریم جان
الی
28 آذر 91 8:34
سسسسسسسلام آپم
شقایق(مامان محمد ارشان)
28 آذر 91 15:57
خیلیییییییییییییی بااااااااااااااحالییییییییییییی پوووووووووووووییییییییییااااااااااااا


ایشالا ارشان گلم از اینم باحالتر میشه
نسرین مامان باران
29 آذر 91 12:11
عاشق این لجبازیهشونم .
مامان یاشار
29 آذر 91 22:41
سرم کله پاچه شد!!! عالییییییییییییییییییییییییییی بود. یعنی تیکه کلامای این شیرین زبون حرف نداره. عاشقشم به خدا یلدای خانواده مهربونت پیشاپیش مبارک رقیه جونم


یلدای تو هم مبارک دوست جوووووووووووووونم