پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

ثبت شیرین زبانی

1391/9/29 20:20
نویسنده : مامانی
457 بازدید
اشتراک گذاری

موضوع خاصی نداریمنیشخند فقط اومدم ایناروثبت کنم تا یادم نرفتهقلب

تو اتوبوس نشستیم پویا داره پفیلا میخوره که یه بچه از صندلی پشت سر هی به مامانش نق میزنه که چرا برام پفیلا نخریدی! ومادره بنده خدا نمیدونه چی بگه

به پویا میگم: پاشوبه این نی نی! پشت سری تعارف کن پفیلا برداره اونم بلند میشه پاکتو دراز میکنه به طرفش(یعنی بردار) بنده خدا مادره هم که باخودش گفت آخیش خلاص شدم دستشو کرد تو پاکت و یه مشت پفیلا برداشت .اماااااااااااااااااااااا به محض اینکه دستشو درآورد از تو پفیلا پویا خان فرمودند: کم بردار چه خبرته!!!!!!  

حالا من: سرمو کردم زیر صندلی مثلا یه چیزی افتاده دارم برمیدارم!!! و پقی میزنم زیر خنده

همه اهالی : زیر سبیلی میخندن و البته اونایی که حوالی فردمذکور نشسته بودن فقط شونه هاشون تکون میخورد!!!!

مامانه: کم مونده بودن همون مشت پفیلا رو یه جا بکنه تو حلق بچش و بندازتش از پنجره بیرونخنده

-------------------------------------------------------------------------

مامان یخ زدم!

خوب زود باش مادرجان خیلی دیر میای تاشبم به خونه نمیرسیم

ای وااااااااااااای مگه الان صبحه مگه داریم میریم مهد که هی میگی دیر میای دیر میای دیرشد دیرشد.....

تازه فهمیدم رفتنمون به مهد چه شاخصه بزرگی داشته! هرروز میگم بدو دیر شد.....

-------------------------------------------------------------------------

 این دیالوگهای کارتونها هم برامون داستان شده به قران . پویا داره با بابایی مثلا می جنگن! و کشتی می گیرن . بین جنگ و دعوا و هروکر برمیداره رو به باباش میگه: چطوری گاوچرون!!!!

کاش این جنبه تربیتی نبود تا "آدم اینجورمواقع میتونست کف حال دراز بکشه و غش کنه از خندهخنده

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

با پویا یه سر رفتیم خیریه (محل کار قبلیمه هنوزم گاهی کاراشونو انجام میدم) من نامه تایپ میکردم ایشون دقیقا با همین زاویه! شبکه پویا میدیدن

 

پویا کوچولوی 4ماهه

 

هیچ لذتی بالاتر از این نیست که یه تیکه از سرعتگیر کنده شده باشه و آدم بتونه دوتا چرخ ماشینشو از اونجا رد کنه

 

غیرممکنه توی مدرسه های اینجا درس خونده باشی و این جمله رو نشنیده باشی: «ببینید همه تون صفر بشین، یه دوزاری از حقوق من کم نمی کنن، همه تون 20 هم بشید یه دوزاری به حقوق من اضافه نمی کنن!»

 

 

خیلی دوست دارم یکی از استادام رو در حال خنده تو خیابو ببینم، برم پیشش بگم «چیز خنده داری هست بگو ما هم بخندیم!»

 

آیا می دونین اولین کسی که عبارت «مردا همه مثل همن» رو به کار برد، یه زن چینی بود که شوهرشو تو بازار گم کرده بود؟




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

محبوبه
29 آذر 91 22:29
رقيه جوووووون
هربار ميام و عكساي پويا رو ميبينم دلم ميخواد بخورمش
با اين لپاي تپليش
ماشااله
ميشه منم پفيلا؟؟؟؟
راستي يلدا پيشاپيش به خودت و خانواده مبارك


ای جانم . حالا تربچه ی خودت دنیا میاد از اینم تپل مپل تر میشه حالشو میبری
شقایق(مامان محمد ارشان)
29 آذر 91 23:27
خدارو شکر من تو اون اتوبوس نبودم وگرنه منفجر میشدم از خنده..................


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان یاشار
30 آذر 91 12:13
جیگر شیرین زبونیاشو. خودم قربونش میرم. خیلی کار خوبی میکنی که اینا رو ثبت میکنی. واقعاً حیفه یه روزی اینا از یاد آدم بره


توواقعا لطف داری نسترن جان . آره کاش از اول تولدش وبلاگو میساختم یه کم دیر جنبیدم ولی خوب بهتر از ماهاست که از بچگی هیچی نداریم جز یکی دوتاعکس!
زی زی
30 آذر 91 13:47
ووووووووووووووو خیلییییییییییییییییی بامزه بود مخصوصا گوچرونش


مامان نازدونه ها
2 دی 91 11:10
با شیرین زبونیش چه زنگ تفریحی تو اتوبوس براه انداخت وای خدا چه عکس 4 ماهگیش ناز بوده از طرفم ببوسش


نبودی ببینی به قران غش کرده بودن از خندههههههههههههههههههه. خودت نازی
MisS Fandogh
2 دی 91 19:35
سلااام
واااای مردم از خنده.
تلویزیون دیدنشون تو حلقم
ای جانم. پویای دو ماهه رووو. اصلا عوض نشدهه


کم پیدایی فندق جون یه روز سوسکی یه روز فندق یه روز .... موندم چی صدات کنم
MisS Fandogh
2 دی 91 19:35
منظورم 4 ماهه بود
نسرین مامان باران
3 دی 91 8:01
پسر شیطون بلا
سهیلا مامان پارساطلا
3 دی 91 9:04
عکسها بسیار زیباستتتتتتتتتتتتتت


چشات زیبا می بینه فدات شم . پارسا جونم خوبه؟
سه دانشجو
5 دی 91 18:49
سلام عزیزم خوبی؟ خیلی باحال بود.
الی
6 دی 91 8:18



ای جووووووووووووونم دوست مهربون من
دخترآریایی(من مینویسم تا تو بخندی)
6 دی 91 10:08
ای جووونم
زاویه ش تو حلقم!!! خیلی خیلی خوشحالم از اینکه اومدی مامان مهربون و از اینکه میخونیم و از اینکه با گل پسرت آشنا شدم.من عاشق بچه هام و شیرین کاریاشون.ایشالا همیشه زنده باشین و دلشاد. ممنون که لینکم کردی اونم با افتخار!هیشکی تاحالا منو با افتخار لینک نکرده بود عاخه!!(آیکون اشک خوشحالی!)



ای قربونت بشم مننننننننننننننن
همیشه بیا پیشمون تو که اینقد مهربونی
دخترآریایی(من مینویسم تا تو بخندی)
6 دی 91 10:17
عاقا منم رمز میخوام
آسمان آبي
6 دی 91 12:37
سلام ماماني مهربون- ماشالا پويا جان آقايي شده واسه خودش اون هم با ون تريپ تي وي ديدن.
در ضمن به نظرم پويا خيلي بچه خوبي بوده كه پوفيلا رو تعارف كرده


خودمم تعجب کردم! گمونم حواسش نبود!!!!
زی زی
17 دی 91 14:49
بخیه چی؟


بخیه ! قبل از اینکه بریم سفر اوایل تابستون یادت نیست؟ برو پست بخیه رو بخون.بووووووووووووووووووس
سرآشپز مروارید
25 دی 91 14:26
ماشالله چه نازه مخصوصا 4 ماهگیش از جای من گل پسرتو ببوس


مرسی عزیزم .