پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

خوشحالم

1391/10/12 10:11
نویسنده : مامانی
865 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت 4بعداز ظهر همه میرن خونه ی مامان تا وسایل خاله زهرا رو ببریم خونه ی جدید هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا عروسی بازی شروع شد

امروز دراون لحظات جزو بهترین ساعات و لحظات عمرم خواهد بود

خوشحالم که یه شوهر منطقی و مهربون دارم که هیچ گونه محدودیتی برای اینور واونور رفتن و کمک کردن به آبجیم نمیکنه و من یک کبوتر آزادم که داره برای مستقل شدن خواهر کوچیکش از خوشحالی بال بال میزنهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

مامان ساجده
12 دی 91 10:15
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
مامان ساجده
12 دی 91 10:16
عروسی خواهر تون هم پیشاپیش مبارک باشه
هیراد و عمه لیلاش
12 دی 91 10:28
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
شقایق(مامان محمد ارشان)
12 دی 91 10:58
هوووووووووووووووووررررررررررررررررررررا
عروسییییییییییییییییییییییییییییییییی
خوش بگذره رقیه گلم و پویا جونی


جون دلم شقایق ناز
مامان یاشار
12 دی 91 13:02
وای مبارکه. به سلامتی خیلی خوشحال شدم. ایشالا که خوشبخت باشن
مرد كوچك من
12 دی 91 15:06
تبريك عزيزم
هم به خاطر نزديك شدن عروسي خاله زهرا هم ب خاطر داشتن همسري منطقي


ممنونم عزیزم هردوتاشون تبریک گفتن داره خداییش
محبوبه
12 دی 91 21:28
لي لي لي لي
مباركه
خوشبخت بشن انشاله
خوشبحالت كه خواهر داري


آره خواهر خوبه . گاهی هم بد ههههههههههه
آرین و مامانی و آرتین
12 دی 91 23:34
انشالله که خوشبخت باشن عروسی خوش بگذره عزیزم
دخترآریایی(من مینویسم تا تو بخندی)
13 دی 91 0:36
نظرم ثبت شد ینی؟؟


وا! کدوم؟
دخترآریایی(من مینویسم تا تو بخندی)
13 دی 91 0:36
فک کنم نشد!
گفتم خوشحالم.از خوشحالی هر دو تون


ماهم خوشحالیم از خوشحالی خودمون که باعث خوشحالی توشده
من دخملی با کامی جونم
13 دی 91 12:01
سلام عزیزم خوبی
راستیتش توی پست 1 سال و چند ماه پیش نظر گذاشته بودی ولی خب تونستم بخونمش
من برای پستهام رمزی نمیذارم ولی اگه گذاشتم با عکس حتما بهت میدم
راستی من لینکت هم کردم
بوس


رمز داشت ها باور کن ممنونم منم لینکت کردم فدات شم
پارمیدا
13 دی 91 14:11
به به مبارکه....
واقعا داشستن شوهر خوب و فهمیده نعمته....
خداروشکر قدرشون رو بدون.


اوهوم همینطوره
مامان کوثری
13 دی 91 17:31
سلام از آشنایی تون خوشوقتم منم بیرجند زندگی میکنم
اینشاالله خوشبخت بشن خواهرتون
http://kosarjoon.ninweblog.com
این آدرس وب دخترمه خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم


عزیزم وبلاگت باز نمیشه برام. ممنونم از حضورت . خوشحالمون کردی
مامان نازدونه ها
15 دی 91 14:58
ای جانم به این کبوتر آزاد خدا برا هم نگهتون داره برا خواهرت هم بهترین آرزوها رو دارم


ایشالا. ممنون از دعاهای خوبت
سه دانشجو
15 دی 91 19:17
سلام جیگر . آپیم
نسرین مامان باران
16 دی 91 8:44
مبارک باشه . با آرزوی بهترینها
مرد كوچك من
17 دی 91 9:32
محدثه
17 دی 91 9:46
مبارررررررررررررررررررررررركه
مامان بهراد
17 دی 91 18:02
مبااااااااارکه عزیزم ایشاالله جهیزیه ی دخترت رو جابهجا کنی

با یک تیر دو نشون زدم حال کردی؟!!!!!!!!


از دست تو. ولی خداییش باید یه دختر بیارم این بهرادحیفه دست غریبه بیافته هههههههههههههههههههه حال کردی؟

مامان گلاب و هلنا جون
18 دی 91 17:29
هوراااااااااااااااااااااااااا مبارکه عسیسم من عاشق این کارا هستم ایشالله خوشبخت بشن عزیزم خانومم اپم دوست دارم حضورتو حس کنم پیشمون بیا مهربون
حافظی نسب
19 دی 91 0:15
مامان نازدونه ها
19 دی 91 10:03
دوستم داری را زیاد از من بپرس


داری؟؟؟
شقایق(مامان محمد ارشان)
19 دی 91 11:23
سلااااااااااااااااااااااااااااااام
رقیه جونم بیا از جهازبرون برامون بگو دیگه


ای خواهر هییییییییییییییییییییی باید یه پست رمزی مفصل بزارم
آسمان آبي
19 دی 91 13:10
الهي شكر كه بالاخره كارهاي خواهرت رديف شده و داره ميره سر خونه و زندگي. ارزوي خوشبختي واسش دارم. از طرف ما هم تبريك بگو


ممنونم ولی تا همون روز عروسی نشه مطمئن نباش!!!
مامان کوروش
19 دی 91 14:00
سلام عزیزم تبریک میگم بهت عروسی خواهرت رو امیدوارم که خوشبخت بشه واسه تو هم خوشحالم که همسر خوبی داری خدا واسه هم نگهتون داره پویا جونم رو ببوس
اتیلا جون وماما ن شیما
19 دی 91 18:52
_____آپم_____#####___________##### _____آپم___##_____##_______##_____## _____آپم___##__##__##__#_##___##__## _____آپم____#__###__##___#___###__# _____آپم_____#___________________# _____آپم_____#___________________# _____آپم____#_____###_____###_____# _____آپم____#_____###_____###_____# _____آپم_____#________###________# _____آپم_____#________###________# _____آپم______#___#_________#___# _____آپم_______#___#########___# _____آپم_____##_________________##_ _____آپم___##_________###_________## _____آپم__#_________________________# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم___#__#_______###_______#__# _____آپم____###_________________### _____آپم_______#_#####___#####_# _____آپم________#_____#_#_____# _____آپم________#_____###_____# _____آپم________#_____#_#_____# _____آپم_________#####___#####
مامان خورشيد
24 دی 91 11:33
واي چه هيجان انگيز. منم از بعد عيد از اين كارا دارم براي خواهر كوچكم و مثل شما دارم از خوشحالي بال درميارم.